Skocz do zawartości

Azazel

Użytkownik
  • Postów

    390
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.dusia.net

Profile Information

  • Skąd
    Za gorami, za lasami i za wielka woda :-) - Normalnie dziki zachod ;-)
  • Zainteresowania
    Subaru, paintball, Subaru, Pływanie, Subaru, Snorkling, Subaru, PS2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Azazel

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. pomyslec, ze jak tu przyjechalem rok temu to sie wkurzalem jak musialem zaplacic $23 za pelen bak (15galonow) 98emki. A teraz bule $35 za bak (12galonow) i mnie to nie rusza. I tak twierdze ze w USA jest tania benzyna.
  2. No co ty Kuba?! Nie wierzysz w ta nowa reklame co pokazuja, jak Hybrydowy SUV wyprzedza faceta w Mustangu?
  3. w kazdym razie jakbys co kolwiek potzrebowal do swojego auto, to mi napisz, mam niezly dostep do czesci+czlowieka ktory tylkosie zajmuje s2000, a pozatym zapraszam na : http://www.s2ki.com/forums/index.php?showforum=31 moj nick to "Radzio" Jestem tam juz wifi-tom
  4. To teraz popatrz jakie samochody trzeba bylo uzyc zeby pokonac S2000, wydaje mi sie jednak, ze 2,5 N/A bokser by takich czasow nie wyciagnal. A na tym sie koncentruje dyskusja. o tak? to co to jest za porownanie 160 konne ciezsze auto do lzejszego, mocniejszego rwd.... rownie dobrze mozemy porownac fq-400 do s2000, bo jest to podobnie bezsensowne porownanie.... Umm, ktory z w/w ma 160 koni? Bo oprocz lekkiego motocykla to ja tam widze same 300HP
  5. Rad, co do Dyfa to nie wiem, Aruch, ktory ma S2000 tylko do AutoX, wymienil swoj po 3ch latach i 7000 mil, samochod wogole nie dotyka asfaltu. Mysle, ze wymiana dyfa zalezy tez od uzytkowania codziennego. Moja ma 72k mil i nie wiem czy mam nowy czy stary dyf, ale sie trzyma, a jeszcze nie bylo takiego AutoX SCCA czy TSSCC na ktorym bym nie byl.
  6. To teraz popatrz jakie samochody trzeba bylo uzyc zeby pokonac S2000, wydaje mi sie jednak, ze 2,5 N/A bokser by takich czasow nie wyciagnal. A na tym sie koncentruje dyskusja.
  7. nie wyglada ze, ale to raczej RICER car a nie RACER car. wiec generalnie zgadzam sie z przedmowcami, ze taki projekt zaprzecza ogolnej "misji" Subaru . Ja raczej bym szukal jakiegos zamiennika na ten grill w nowym STi i bylo by super, bo same swiatla to mnie sie podobaja
  8. Proponuje skonsultowac ta sprawe z RafalW, jezeli chodzi o oranie, i zapytac go ile modyfikacji trzeba wykonac na SI WRX STi zeby przestalo orac. samochod z napedem na dwie osie bedzie oral, poniewaz kola tylne beda pchaly do przodu niezaleznie od skrecenia kol przednich i przy odpowiedniej predkosci (zbyt wysokiej na 4x4) samochod zacznie orac, biorac oczywiscie pod uwage ustawienia fabryczne. Sam bylem tego swiadkiem na kilku torach z Rafalem oraz doswiadczylem tego pokonujac zakrety w swoim SI. Co do predkosci na 1/4 mili, to nie uwazam tego za zadna wyrocznie, nie po to kupuje auto zeby mi sie dobrze sprawowalo na prostej, jak udowodnili to koledzy z polski, do tego mozna nawet uzyc Citroena C15 odpowiednio przygotowanego, jednak po pierwszym zakrecie ten Citroen pewnie by lezal w rowie. Subaru jest niepokonanym mistrzem szutrow i bezdrozy, czego sam doswiadczylem w puszczy Augustowskiej swoim, gdzie by mi nawet do glowy nie przyszlo pojechac S2000. Subaru bedzie tez lepszym samochodem na codzienne jezdzenie po autostradach, gdzie i tak nie powinno sie jezdzic jak wariat, wiec tam starczy tez Civic, jednak w warunkach wyscigowych lepiej bedzie sie sprawowac Honda, poniewaz zostala do tego zrobiona. Oczywiscie trudno ja porownac predkoscia z WRX STi, poniewaz ten samochod na prostej bedzie nadrabial straty z zakretow (polecam jednak testy porownawcze S2000 i np Silvii (Nissan 240), gdzie na torze straty Silvii w zakretach spowodowaly, ze na prostej juz nie byla tego w stanie odrobic). Zapraszam kolege do wybrania sie na tor Grattan w Michigan zeby porownal wydajnosc swojego samochodu z innymi. Proponuje tez wpasc na TSSCC lub na SCCA. Mysle ze bedziesz zaskoczony, ja bylem, a nie mozna powiedziec, ze nie bylem czy nawet nie jestem zagorzalym fanem Subaru, bo dalej uwazam te marke za jedna z najlepszych. Martwie sie troche o wplywy GM oraz rynku Amerykanskiego na jakosc tych samochodow, bo uwierzcie mi, to co jest w Europie i Japonii jest lepsze i ciekawiej wyposazone.
  9. S2000 jest tylko wolniejszy od WRX na 1szym biegu do 6300 RPM, potem just jest lepiej, no i do tego WRX wykonuje oranie na pierwszym zakrecie a S2000 dalej jedzie
  10. 1. To juz druga generacja Eclipse z FWD bez opci AWD 2. Jak kolega potrzebuje to ja moge podeslac scieraczki do monitora lub okularow, prosze sobie poogladac pare generacji samochodzow ze stajni AlfaRomeo i potem powrocic do tematu. Ja tu mowie o prawdziwej alfie a nie tych Fiatowy wypierd... co od paru lat produkuja.
  11. Oj Mamusia jest za sroga, dopiero sie rozkrecalem Mialem szczere nadzieje napisac Mamusi ode re-witalna
  12. Mateczka moze znowu wybiera sie na druga strone "Jeziorka" ? Jak tak to zapraszam na %
  13. Tak BTW Witku, to mialem Vivio przez pewien czas, fajne autko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...