capricorn Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Najlepszy tuning Spec B to zmian hamulca na BBK i pakiet skręcanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 A co powiecie na to? http://www.youtube.com/watch?v=stpG6grpLtk&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 A co powiecie na to? http://www.youtube.com/watch?v=stpG6grpLtk&feature=youtu.be Szczerze mówiąc, to do mnie nie przemawiają 2 podwójne wydechy, wolę pojedyńcze. Sent with HTC & Taptalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Szczerze mówiąc, to do mnie nie przemawiają 2 podwójne wydechy, wolę pojedyńcze. Za to do mnie jak najbardziej, przemawiają i to bardzo głośno wszystkie flat 6 powinny tak wyjeżdżać z fabryki obojętnie czy z porsche czy z subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monza Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Najlepszy tuning Spec B to zmian hamulca na BBK i pakiet skręcanie = ? AR2R moglbys cos wiecej powiedziec na ten temat Mialem poprzednio w gc8 zlote brembo i wiadomo super czy tu tez isc tym tropem i czy to podejdzie p&p? I co z tym skrecaniem spec b. ma chyba przekladnie z sti? Wydech na Twoim H6 wyglada bardzo ladnie - widac ze robiony przez kogos kto ma pojecie ( czytalem gdzies w innym watku ze jedziesz zrobic nie kupujesz gotowego ; dobrze pamietam? ) - wiadomo koncowki kwestia gustu ale gada jak trzeba pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Tak, wydech robiłem na zamówienie w MIJ Performance w Walsall koło Birmingham. Poprosiłem ich o legalne "odetkanie" wydechu plus zmiane brzmienia na jak najbardziej zbliżoną do 4S-ki, nie było to trudne bo silniki podobne Opis: -kolektory jeszcze fabryczne (czekam aż Raptor wypuści wersję SS, mówią, że zajmie im to do 4ech tygodni) -przednie 2 katalizatory fabryczne, -3ci cat usunięty, dalej już kopia oryginalnych rurek z SS o nie zmienianej średnicy, w tym rezonator mid-sport MIJ Performance, -oryginalne wypolerowane backboxy z wymienionymi końcówkami na dwururki. I tyle. Koszt całości lekko ponad 500 funtów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monza Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) Jakies odczuwalne zmiany po zabawie z wydechem poza dzwiekiem? Te kolektory Raptora moga zmienic duzo? i jak z cenami za to? dzieki pozdro ps wlasnie poszukalem i 745$ nie przeraza za przyrost jaki obiecuja Edytowane 23 Lipca 2013 przez Monza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 (edytowane) Jakies odczuwalne zmiany po zabawie z wydechem poza dzwiekiem? tak, lepszy dół, szybsze wkręcanie się na obroty, na trasie przy spokojnej jeżdzie osiągnąłem najniższe jak dotąd spalanie 39MPG !!!! Te kolektory Raptora moga zmienic duzo? i jak z cenami za to? dzieki pozdro ps wlasnie poszukalem i 745$ nie przeraza za przyrost jaki obiecuja za 4 tygodnie ich oferta rozszerza się o wersje SS tych kolektorów będą kosztować 450$, zbiłem u nich cenę do 300$ ale trzeba wziąć 6szt. Jak ktoś chętny pisać !!! obecnie jestem na etapie negocjacji ceny wysyłki i rozeznania w opłatach granicznych (podatek, cło) w UK . pzdr Edytowane 24 Lipca 2013 przez AR2R_K19DLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Jakies odczuwalne zmiany po zabawie z wydechem poza dzwiekiem? tak, lepszy dół, szybsze wkręcanie się na obroty, na trasie przy spokojnej jeżdzie osiągnąłem najniższe jak dotąd spalanie 39MPG !!!! Te kolektory Raptora moga zmienic duzo? i jak z cenami za to? dzieki pozdro ps wlasnie poszukalem i 745$ nie przeraza za przyrost jaki obiecuja za 4 tygodnie ich oferta rozszerza się o wersje SS tych kolektorów będą kosztować 450$, zbiłem u nich cenę do 300$ ale trzeba wziąć 6szt. Jak ktoś chętny pisać !!! obecnie jestem na etapie negocjacji ceny wysyłki i rozeznania w opłatach granicznych (podatek, cło) w UK . pzdr też jestem po zmianie całego wydechu (niestety nie w spec b ale zwykłym H6) i wywaleniu katalizatorów i mam podpobne odczucia czyli lepszy dół i wkręcanie na obroty. Niebawem postaram się to wystroić także zobaczymy czy będzie lepiej co do kolektorów to nieźle zeszli z ceny ale wysyłka z Australii tania nie będzie a jak dowalą cło i vat (chociaż może w UK jest mniejszy rygor- aczkolwiek z informacji od znajomych wychodzi że nie) to cena lekko abstrakcyjna się robi. Na szczęście ja swój wydech zrobiłem w rozsądnych $$ Mialem poprzednio w gc8 zlote brembo i wiadomo super czy tu tez isc tym tropem i czy to podejdzie p&p?I co z tym skrecaniem spec b. ma chyba przekladnie z sti? hamulce na przód podchodzą p&p tył z adapterem ogólnodostępnym i specjalnymi tarczami lub szczękami a pakiet skręcanie to pewnie stablilizatory i rozpórka a nie przekładnia. i gada to tak Edytowane 25 Lipca 2013 przez Bartosz-B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Mój też nie spec B, ja za wygodny jestem więc brałem automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkstar Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Mój też nie spec B, ja za wygodny jestem więc brałem automat Silnik się marnuje. Ja też mam automat i żałuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Mój też nie spec B, ja za wygodny jestem więc brałem automat Silnik się marnuje. Ja też mam automat i żałuję. nie do końca się zgodzę trzeba zrobić wydech a później po opuszczeniu zakorkowanego miasta przerzucić na tryb sport lub sekwencje i jest bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkstar Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Mój też nie spec B, ja za wygodny jestem więc brałem automat Silnik się marnuje. Ja też mam automat i żałuję. nie do końca się zgodzę trzeba zrobić wydech a później po opuszczeniu zakorkowanego miasta przerzucić na tryb sport lub sekwencje i jest bardzo dobrze Nie wiem ile może dać wydech + program więc mogę się tylko wypowiedzieć o serii. Jak dla mnie to nawet na sekwencji czuję jak oprogramowanie "myśli" przez chwilę zanim zmieni bieg a pełny adaptacyjny tryb auto kompletnie nie nadąża za zmianami stylu jazdy. Może jest jakaś firma przeprogramowująca sterownik skrzyni? Edytowane 25 Lipca 2013 przez Darkstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) http://www.ecutek.com/Home.aspx http://subaru.nie-ASO..._3_0_i_3_6l.php Wiem, od innego użytkownika tego forum, że oni całkiem nieźle ogarniają poprawę reakcji na pedał gazu w naszych H6-kach. Pzdr Edytowane 25 Lipca 2013 przez AR2R_K19DLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 całkiem nieźle ogarniają poprawę reakcji na pedał gazu mas zna myśli zmianę oprogramowania SI w trybie Sport ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 więcej na ten temat znajdziesz w wątku "spec B grupa operacyjna" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 temat jest mi znany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Prawda stara jak swiat, ze w EZ30R niewiele mozna zrobic dla zwiekszenia mocy, jesli sie nie chce wydac kupy kasy. Najbardziej ekstremalna metoda to bedzie zmiana wlasciwie wszystkich elementow, od tlokow, po rozrzad i sterowanie. Alternatywnie sa te pakiety z kompresorem albo turbo, ale to tez gruba sprawa i tylko dla pasjnoatow, bo co jak co ale mniejszym kosztem i lepszy efekt bedzie w Imprezie Tansze metody po prostu niewiele daja, zmiany oprogramowania, wymiana filtrow, ewentualnie to: Lepiej te pieniadze zainwestowac w hamulce (ja mialem EBC Turbogroove + czerwone klocki), albo zawieszenie. Tu polecam rozporke (najlepiej STI Flexible Tower Bar, dziala cuda!) i grubsze staby (nie probowalem, ale na rozsadek powinno zmniejszyc przechyly karoserii). Gdybym nie byl sprzedal swojego bialego, to na pewno dlugo zanim bym myslal o zwiekszeniu mocy, raczej bym zamontowal szpery i aktywny dyferencjal. Niejeden SJS i pojezdzawki udowonily mi, ze zeby ogarnac seryjna moc to potrzebuje jeszcze duzo duzo treningu, ale poprawic prowadzenie zawsze mozna. I jak ktos uwaza, ze 245KM to malo to zapraszam na Autobahny. BARDZO rzadko mi sie zdarzalo, zeby ktos mu dorownywal 8) To auto potrafi byc naprawde bardzo bardzo szybkie i do predkosci powyzej 200kmh rozpedza sie tak latwiusko, ze szok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 duzo duzo treningu, naprawde bardzo bardzo szybkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkstar Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Gdybym nie byl sprzedal swojego bialego, to na pewno dlugo zanim bym myslal o zwiekszeniu mocy, raczej bym zamontowal szpery i aktywny dyferencjal. Niejeden SJS i pojezdzawki udowonily mi, ze zeby ogarnac seryjna moc to potrzebuje jeszcze duzo duzo treningu, ale poprawic prowadzenie zawsze mozna. I jak ktos uwaza, ze 245KM to malo to zapraszam na Autobahny. BARDZO rzadko mi sie zdarzalo, zeby ktos mu dorownywal 8) To auto potrafi byc naprawde bardzo bardzo szybkie i do predkosci powyzej 200kmh rozpedza sie tak latwiusko, ze szok. 245 koni sobie radzi, ale w dzisiejszych czasach pełnych wyżyłowanych 3.0 TDI nie robi takiego wrażenia jak 10 lat temu. Tym niemniej jest to mocny silnika jak dla Legacy, które jakoś szczególnie duże czy ciężkie nie jest. Co do autobahny to mi się wydaje, że Niemcy nie jeżdżą tak szybko jak dekadę temu. Pamiętam dawniej wrzucało się tempomat na 180 i zostawało na środkowym pasie, bo było sporo ludzi jadących szybiej. Ostatnie parę lat jak jeżdżę (fakt faktem jestem tam jakieś 2 razy do roku) to 160tka i w zasadzie nie zjeżdża się z szybkiego pasa. Plus duża cześć autostrad ma ograniczenie do 120 niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Owszem, ogólnie jeżdżą wolniej. Ale nie wszyscy! Mieszkam tu na stałe więc poruszam sie cały czas po autostradach i szczególnie ci jeżdżący służbowymi autami czyli nie zwracajacg uwagi na koszty paliwa, wciąż depcza ile wlezie. I jak do tej pory żadne trzylitrowe diesle nie były mi groźne chociaż oczywiście zacznijmy od tego, ze nie o to chodzi zeby sie ścigać! Zostaje więc pytanie: po co modyfikować ten silnik? Skoro do bardzo szybkiej jazdy jak i do zdecydowanie ponadprzecietnie dynamicznego wyprzedzania (śmiem twierdzić ze na trasie STIem szybciej sie nie bedzie podróżować) w zupełności wystarcza? A tuning tego silnika to ogromne koszty oraz ryzyko utraty niemalże legendarnej niezawodnosci H6? Wg mnie totalnie bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Święta racja TJ, ja zmieniłem filtr i wydech dla lepszego brzmienia. Miałem iść w kolektory Raptora oraz sprężarkę od nich. Ale nie ścigając się po torach, doszedłem do wniosku, że to zupełnie bez sensu...Na zwykłych drogach oraz autostradach H6 nie potrzebuję żadnych "silnikowych ulepszeń" Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez AR2R_K19DLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_xtr Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kto sie wypowie cos na temat mapy w H6 tutaj: http://nie-ASO.pl/pl/wyniki_wyszukiwania.php?cx=009047641110196913674%3Au9kq3lv7tx4&cof=FORID%3A11&ie=UTF-8&q=h6&sa= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zobacz w watku o Outbacku, tylko tam jest mowa o nowszym h6 o pojemności 3,6 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/63962-tunning-outbacka-36-osiagi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 https://www.mrtperformance.com.au/performance/engine/1193-subaru-liberty-3-litre-engine-option-guide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się