Herostrates Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Dzięki Cube za te dane. Ja przy 3 tyś obrotów mam wg GPS 112 km/h, zatem różnica jest dość znaczna. Z moich doświadczeń Forek w trasie pali naprawdę znośnie jak specjalnie nie przekracza się właśnie magicznej liczby obrotów pow. 3 tyś., stąd moje dopytywania. Edytowane 5 Lutego 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Zdasz relację jak tam miewa się Twoja skrzynia ze spec B po dłuższym czasie użytkowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Czy tego typu zamianę da się zrobić dla Forka 2,5 XT MY07? (5MT -> 6MT) Jezdzę głownie obwodnicami i autostradami. Po mieście nie katuje auta a na trasie wrzucenie 5 biegu już przy 80km/h i tak do 140 i więcej.... km/h trochę tak dziwnie wychodzi a i bak obsycha szybko, poza tym głośno robi się w aucie. Może 6MTnie uratuje portfela ani środowiska ale da spokój sumienia, że 2,5 XT to oszczędne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Czy tego typu zamianę da się zrobić dla Forka 2,5 XT MY07? (5MT -> 6MT) Jezdzę głownie obwodnicami i autostradami. Po mieście nie katuje auta a na trasie wrzucenie 5 biegu już przy 80km/h i tak do 140 i więcej.... km/h trochę tak dziwnie wychodzi a i bak obsycha szybko, poza tym głośno robi się w aucie. Może 6MTnie uratuje portfela ani środowiska ale da spokój sumienia, że 2,5 XT to oszczędne auto Jak najbardziej się da,tylko musisz policzyć opłacalność takiego przeszczepu,mając na celu oszczędzanie paliwa. Koszt takiego zestawu to 8-9 tys.zł lub trochę więcej jeśli z DCCD+ robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ktoś chętny na skrzynkę Forestera STI? http://www.ebay.com/itm/JDM-Subaru-Forester-SG9-STI-6-Speed-Transmission-R180-Diff-Axles-TY856WL4CC-/141565813387?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20f5fae28b&vxp=mtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Czy tego typu zamianę da się zrobić dla Forka 2,5 XT MY07? (5MT -> 6MT) Jezdzę głownie obwodnicami i autostradami. Po mieście nie katuje auta a na trasie wrzucenie 5 biegu już przy 80km/h i tak do 140 i więcej.... km/h trochę tak dziwnie wychodzi a i bak obsycha szybko, poza tym głośno robi się w aucie. Może 6MTnie uratuje portfela ani środowiska ale da spokój sumienia, że 2,5 XT to oszczędne auto Jak najbardziej się da,tylko musisz policzyć opłacalność takiego przeszczepu,mając na celu oszczędzanie paliwa. Koszt takiego zestawu to 8-9 tys.zł lub trochę więcej jeśli z DCCD+ robocizna. Hmm... to fakt - cena zabija (1/4-1/5 wartości samochodu) plus co zrobić z poprzednią. Mysle raczej o tym, że jeśli czesto jezdze długie przeloty na 5 z predkoscią +/- 140km/h przy obrotach 3,5-4 tys to z czasem szybciej wydmucham UPG niż by to się działo przy wrzuceniu 6 na obrotach 2,2-2,5. Oczywiście, że mówienie o ekonomicznej jezdzie i dlugiej trwalosci przy tego typu samochodzie jak 2,5 xt to troche nieporozumienie ale... czemu z przyjemnym pożytecznego nie połączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 w 6MT przy 140 (licznikowym) raczej nie będziesz mieć 2,200 rpm, tylko w zależności od wersji skrzyni około 3,000 - 3,300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Hmm... to fakt - cena zabija (1/4-1/5 wartości samochodu) plus co zrobić z poprzednią. Sprzedasz bez problemów i wyjdzie ciut taniej. Mysle raczej o tym, że jeśli czesto jezdze długie przeloty na 5 z predkoscią +/- 140km/h przy obrotach 3,5-4 tys to z czasem szybciej wydmucham UPG niż by to się działo przy wrzuceniu 6 na obrotach 2,2-2,5. Aż tyle,to obroty nie spadną,raczej okolice 3-3,3 tys. A ochrona przed UPG będzie raczej iluzoryczna. Ale mod fajny,w połączeniu z remapem,daje fajne efekty i dużo frajdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 w 6MT przy 140 ja tam przy 140 na 6tce mam z 5 tys rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 haha, Ty masz mega krótką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 w 6MT przy 140 ja tam przy 140 na 6tce mam z 5 tys rpm A jaką masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UciekajZaMiasto.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Koledzy, odswieżę ten temat Czy ktoś powie, pomoże czy ta właśnie skrzynia od spec B będzie pasowała do Outback (OBK) 2008 z USA (5MT) manual silnik 2.5 benzyna Które elementy napędu są naprawdę niezbędne do wymiany ? Czytałem, że dochodzi wymiana koła zamachowego, sprzegła i rozrusznika... Pzdr. Marcin M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UciekajZaMiasto.pl Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Nikt nie odpowiedział w temacie. Poinformuję jednak, iż udało mi się skutecznie przełożyć napęd od SpecB i od lipca 2018 cieszę się 6 biegową manualną skrzynią biegów. 6MT - Doskonała skrzynia. To inny samochód, wygoda, ekonomia ale przede wszystkim ta kultura pracy i komfort jazdy... Polecam każdemu. Ten samochód ma już u mnie "doźywocie"... 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 gratulacje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UciekajZaMiasto.pl Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 W dniu 2.07.2019 o 16:19, vonda napisał: gratulacje ;-) Dziękuję Jakby co to mam skrzynię biegów i cały SWAP 5MT z USA z małym przebiegiem do sprzedania - skrzynia od Outback 2,5 2008 USA5MT TY758VCABA gdyby ktoś potrzebował. Cały kpl. z kołem zamachowym i nowym oryginalnym sprzęgłem EXIDE, które mogę sprzedać również osobno. Na priv mogę podesłać całą listę dostępnych części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UciekajZaMiasto.pl Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 Odświeżam temat. Po prawie 3 latach użytkowania po przeszczepie w 2018 mojego OBK na manual 6MT prawdopodobnie coś dzieje się z dyfrem, wyje pow. 80 km/h Byłem pewny że to tylna lewa piasta ale po podniesieniu auta i weryfikacji to raczej coś stuka w dyff... Czy ktoś wie czy naprawialny dyfer, czy są części? Czy ktoś regenruje ? Jakby co to szukam dyfra: 27020AA070 Do: TY856WVBAA JDM Legacy Spec B MY05 3.900 Viscous (4kgf) Open R160 - Viscous Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się