4mamut Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 170 km/h przy 5.500 obr/min na 5 biegu Ja jechałem 170 przy 6.5 tys wiecej nie próbowałem. hmm.... chyba sam nie wiesz co piszesz... bo za każdym razem inaczej piszesz Myślisz że pamiętam ile to dokładnie było - w środku 140 dB, spalanie 25 litrów, a zwykły TDI wisi na ogonie. To auto do 150 szybciej przyspiesza niż hamuje, przy 220 km i wadzie 1200 km jest w stanie dotrzymać na tych przełożeniach seryjnego STI. 4mamut coś chyba nie ogarniasz tematu wszystko to przez odpowiednie przełożenia biegów Co tu do ogarniania. Skrzynie rozbierałem i składałem nie jedną, tabelki i kalklulatory nie dają żadnego obrazu o tej skrzyni, tak jak gadanie o wpływie średnicy kół na prędkość. 100 PLN na desce rozdzielczej i nikt jej nie sięgnie zanim auto nie osiągnie 100 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 (edytowane) znalazłem takie coś i w tym licze http://banymotorspor...e/skrzynia.php# Ten kalkulator coś przekłamuje. Nie zgadza mi się to z moimi pomiarami. Przy mniejszych obrotach jest ok, ale jak wpisuję wyższe to zaczyna przekłamywać. Zwiesił się coś ten kalkulator, jak odzyska siły to policzę dokładnie i spróbuję znaleźć gdzie jest problem. Edytowane 10 Listopada 2013 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Mam kalkulator w Excelu , ale nie wiem jak wstawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Wklej wartości porównamy to z tym filmem z poprzedniej strony jak jest 140 mph przy 6.5 tys obr. bo jak dla mnie to tamta P1 nie ma skrzyni 4.44. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/51167-s-impreza-jdm-99-sedan-szara-zmija/page__hl__%20szara%20%20zmija w 1 poście masz takie info które wkleiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Już rozwiązałem zagadkę. W kalkulatorze należy używać kropki, a nie przecinka do oddzielenie dziesiętnych, czyli przykładowo: 4.444, a nie 4,444. Bo wtedy zawyża. Przy użyciu kropki pokazuje wartości, które pokrywają się z licznikiem, analizowałem z filmikiem który mam. Dla przypomnienia skrzynia ty752vbcaa czyli 4.444 i piątka 0,738. Ogólnie powyżej 200 km/h kończy się cug na tej skrzyni, natomiast w GTku zamykałem licznik. http://www.forum.sub...__ szara zmija w 1 poście masz takie info które wkleiłem O ile prawda, to musiała byc inna skrzynia włożona, lub przełożenie piątego biegu ok. 0,64. Wtedy przy 6500 obrotów jest 263 km/h wg. kalkulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Wyjaśnijcie mi proszę, jeśli bym chciał wstawić taka skrzynie 4.44 do swojej maszyny to czy w ogóle jest możliwość? Jeśli tak, to co potrzebuję poza samą skrzynia? inny dyfer? wał? Jak w ogóle z dostępnością? towar raczej deficytowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil123 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Myślisz że pamiętam ile to dokładnie było - w środku 140 dB, spalanie 25 litrów, a zwykły TDI wisi na ogonie. To auto do 150 szybciej przyspiesza niż hamuje, przy 220 km i wadzie 1200 km jest w stanie dotrzymać na tych przełożeniach seryjnego STI. ok, tylko nie wprowadzaj w błąd Wyjaśnijcie mi proszę, jeśli bym chciał wstawić taka skrzynie 4.44 do swojej maszyny to czy w ogóle jest możliwość? Jeśli tak, to co potrzebuję poza samą skrzynia? inny dyfer? wał? Jak w ogóle z dostępnością? towar raczej deficytowy? Możliwość jest potrzebujesz skrzynie i dyfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Myślisz że pamiętam ile to dokładnie było - w środku 140 dB, spalanie 25 litrów, a zwykły TDI wisi na ogonie. To auto do 150 szybciej przyspiesza niż hamuje, przy 220 km i wadzie 1200 km jest w stanie dotrzymać na tych przełożeniach seryjnego STI. ok, tylko nie wprowadzaj w błąd Wyjaśnijcie mi proszę, jeśli bym chciał wstawić taka skrzynie 4.44 do swojej maszyny to czy w ogóle jest możliwość? Jeśli tak, to co potrzebuję poza samą skrzynia? inny dyfer? wał? Jak w ogóle z dostępnością? towar raczej deficytowy? Możliwość jest potrzebujesz skrzynie i dyfer Do WRX potrzebujesz tylko skrzyni i dyfra pod warunkiem że masz TY754 i taką 4.44 kupisz lub TY755 które występowały w foresterach. Jeżeli kupisz Ty752 to zabawa może być z prędkościomierzem i półosiami bo starsze modelem miały podwójny wieloklin - inna wiskoza w R16 , natomiast po 99 r. symetryczne półosie. Podobnie jeżeli zdobędziesz starą 4.44 od forestera czyli TY753. R160 nie R16 rzecz jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) Zamiast liczyc lepiej sprawdzic - moja P1 na 5 biegu nie pamietam juz przy jakich obrotach 250 leci spokojnie. To są prawdziwe dane ;D W sumie to nawet wiecej a koło standard P1 opona 205/45/17 Edytowane 23 Listopada 2013 przez zubru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Podczepię się pod temat (mój orginalny to http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66697-wrx-z-dyfrem-4444/). Wygląda na to, że stałem się posiadaczem tylnej gruszki od Imprezy P1. Kupiłem to z zamiarem podmiany mojego uszkodzonego mostu w Forku (2.5na automat, przełożenie 4.444), jednak z tego co widzę, dyfer w środku znacznie różni się od mojego dyfra z VLSD. Pytanie - czy do dyfra z P1 potrzebne są jakieś specjalne półosie czy od zwykłego GTka podejdą? I czy taki przeszczep (Plug&Play P1 do Forka) jest możliwy? Moje stare VLSD jest sprawne i w razie czego mogę je przełożyć do nowego mostu, ale z tego co czytałem, to LSD w P1 jest lepsze niż VLSD co fabrycznie jest w Forku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Tak odswiezajac nieco watek (wybrany z kilku o skrzyniach ) - czy moglby mi ktos z praktykow podpowiedziec, jak wyglada temat montazu skrzyni ty754 w starszych imprezach turbo, gdzie byly ty752, na bodaj 4 srubach? Mocujemy ty754 tez na 4 srubach tylko? Czy jest jakas opcja, zeby do silnika dolozyc 4 brakujace szpile? Czy jak temat wyglada? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Montujesz na 4 ale musisz powalczyć z rozrusznikiem. W TY754 obie śruby są przelotowe natomiast w TY752 tylko jedna idzie do bloku a druga to szpilka. U mnie w TY754 była wkręcona sprężyna do naprawy gwintów a w nią szpilka. Rozrusznik trzymała nakrętka. Tak anglik zrobił aby zrobić aby złapać rozrusznik na dwie śruby. Oczywiście możesz dołożyć ale musiałbyś gwintować blok. Trochę bez sensu zwłąszcza że wszystkie type R trzymały się na 4 i dawały radę. Musisz rozkminić prędkościomierz bo w starych jest linka a w TY754 jest czujnik chyba 2 pinowy. Edytowane 14 Stycznia 2017 przez 4mamut 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dzieki - a ktos cos wiecej ew. moze powiedziec w temacie rozkminki predkosciomierza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cino Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 wystarczy zamienić czujnik, gwint w skrzyni jest taki sam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 wystarczy zamienić czujnik, gwint w skrzyni jest taki sam Dokładnie , sam mam 752 w GT00 i czujnik pasuje p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 No i gitara. To tylko temat rozrusznika w razie czego pozostaje. Super - dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Ja miałem wkręcone w skrzynie coś takiego http://www.automot.pl/sklep/narzedzia-do-naprawy-gwintow-wpusty-helikole/1109-zestaw-sprezyn-wkladow-helicoil-do-naprawy-gwintow-m6-x-10-draper-44074.html a w to szpilkę, rozrusznik i nakrętka. Druga śruba jest przelotowa prosto w blok więc nie ma tematu http://3.bp.blogspot.com/-f8QMR0qOILU/VPBIM-ekuwI/AAAAAAAAAwc/gb_8a54xVp4/s1600/IMG_1751.JPG Tutaj masz fotko dwóch skrzyń. Mniej więcej musisz zrobić tak jak ta z lewej. Edytowane 14 Stycznia 2017 przez 4mamut 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Wlasciwie to jeszcze jedno pytanie - jak szalec to szalec. Moze ktos mial do czynienia cos wiecej ze skrzyniami z WRX GH - jak wyglada temat czujnika predkosci w skrzyni w "lanosach"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się