Jump to content

Rozpórki


pafcik
 Share

Recommended Posts

Witam, poproszę o opinie czy warto założyć rozpórki kielichów przód/tył do WRX'a.

A jażeli tak to jakie i gdzie mażna to tanio kupić?

Link to comment
Share on other sites

Jakie masz zainstalowane inne modyfikacje zawiasu? Do kombi warto zalozyc ta z tylu, ale zmniejsza ona uzytecznosc bagaznika, szczegolnie ta trzypunktowa> do przodu nie warto bo i tak kolumny sa przyspawane do przegrody silnika.

Link to comment
Share on other sites

To na pewno warto zainwestować sobie w tylną, np. whiteline robi fajne. Przednia jest mocno sporna. Kuba twierdzi ze sensu niema, właściciele Subaru w Polsce zeznają że zredukowała trzeszczenie nadwozia na naszych bezdrożach.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy warto czy nie warto ale znajomi którzy pozakłądali mówią mi ze czuć różnice .Nie wiem czy na plus czy minus :mrgreen:

Miałem ostatnio okazje kupić whiteline na tył i przód ale nie były na rzymskiej śrubie więc nie kupiłem.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co czytalem na tym forum, to buda trzeszczala w GT'kach, ponoc nawet szyby pekaly. O WRX'ach nic takiego nie slyszalem. Zreszta otworzcie sobie maske i zobaczycie ze kolumny sa od tylu przyspawane do przegrody silnika, po co komu druga rozporka?

W ameryce, nawet Ci co sie czesto scigaja WRX'ami nie zakladaja roporek z przodu.

Pytalem o inne modyfikacje, bo wedlug mnie rozporka nie jest pierwsza rzecza jaka mozna by upgradowac w zawieszeniu.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co czytalem na tym forum, to buda trzeszczala w GT'kach, ponoc nawet szyby pekaly. O WRX'ach nic takiego nie slyszalem. Zreszta otworzcie sobie maske i zobaczycie ze kolumny sa od tylu przyspawane do przegrody silnika, po co komu druga rozporka?

 

 

Kolumny są tak samo przyspawane do przegrody w GT i w WRX i rzeczywiście wydaje się że potrzeba rozporki jestmniejsza niż w innych autach a jednak ludzie meldują pewną poprawę. Zauważ jednakpeewne różnice w stylu eksploatacji któremogą to zmieniać może po prostu to spowalnia trochę "mięknięcie" budy podczas szybkiej jazdy po dziurach.

Link to comment
Share on other sites

Założyłem przednią górną - bardzo minimalnie mniej czuć pracę nadwozia z przodu (lub to moja sugestia) - ale ja założyłem zdecydowanie na przyszłość, żebym za dwa lata lub 70 tys km nie słyszał pracującego nadwozia.

11 lat temu założyłem rozpórkę do swojego Suzuki Swifta który miał przejechane 100tys km i 4 KJS'y i nadwozie strasznie pracowało (słychać było uszczelki w drzwiach) i różnica była ogromna.

Zastanawiam się na założeniem przedniej dolnej i tylnej górnej.

Link to comment
Share on other sites

[ale nie były na rzymskiej śrubie więc nie kupiłem.

Ja kupiłem od Lucka do kombika na przód + tył i też z tego co mowil mi mechanik chyba nie są na "rzymskiej śrubie" czy rozkręcalne , a poczułem róznice w jezdzie . Więc tragedii chyba nie ma .

Link to comment
Share on other sites

Kuba, mebli nie wożę a mam nadzieję że schowa sie za fotelami i pod roletą bagażnika? Jaeżeli nie to rzeczywiście skucha...

Link to comment
Share on other sites

To na pewno warto zainwestować sobie w tylną, np. whiteline robi fajne. Przednia jest mocno sporna. Kuba twierdzi ze sensu niema, właściciele Subaru w Polsce zeznają że zredukowała trzeszczenie nadwozia na naszych bezdrożach.

 

a tutaj sie zgodze, zalozyl mi Janek takowa sparco w srode i rzeczywiscie przod juz tak nie trzeszczy (i sie lepiej sklada w lukach :D ), teraz musze zalozyc tylko tyl i bedzie oka

a Kuba dawno chyba po naszych HAJUEJAH nie latal ;) - niedlugo to tylko pojazdy gasienicowe beda zdolne po tym jezdzic

ale powiem Wam, ze mam klientow z Ukrainy, ktorzy tak co tydzien do mnie przyjezdzaja i mowia, ze u nas to mamy dobre drogi w porownaniu z UA

Link to comment
Share on other sites

Ja mieszkam w miescie gdzie jest chyba wiecej samochodow niz w calej Polsce, to drogi tez nie sa rewelacyjne.

 

Kuba, wszyscy mysla ze w usa to drogi sa piekne i niema dziur itp, w sumie jest to prawda odczuwam to zawsze jadac na wakacje ale bedac na miejscu w illinois (szczegolnie chicago) niewyglada to juz tak pieknie, autostrady sa piekne, drogi w bogatszych dzielnicach tez, ale czesto sie tam niejezdzi ja przebywajac w czarnej czesci chicago i nazwijmy to polska dzielnica klne jak szewc na to wszystko (czlowiek zapomina jak bylo w polsce gdzie felgi prostowalem kilka razy w roku)

Link to comment
Share on other sites

Ja mieszkam w miescie gdzie jest chyba wiecej samochodow niz w calej Polsce, to drogi tez nie sa rewelacyjne.

 

Kuba, wszyscy mysla ze w usa to drogi sa piekne i niema dziur itp, w sumie jest to prawda odczuwam to zawsze jadac na wakacje ale bedac na miejscu w illinois (szczegolnie chicago) niewyglada to juz tak pieknie, autostrady sa piekne, drogi w bogatszych dzielnicach tez, ale czesto sie tam niejezdzi ja przebywajac w czarnej czesci chicago i nazwijmy to polska dzielnica klne jak szewc na to wszystko (czlowiek zapomina jak bylo w polsce gdzie felgi prostowalem kilka razy w roku)

 

mialem przyjemnosc poruszac sie troche po drogach w Tennessee i byly o niebo lepsze (i uprzedzajac zlosliwe komentarze nie robilem tego w kapeluszu, z lassem, na koniu przy dzwiekach Johnnego Cash'a)

a u nas wystarczylo sie niedawno przejechac al.krakowska (przed remontem) coby ladnie sobie felgi powyginac

Link to comment
Share on other sites

"mialem przyjemnosc poruszac sie troche po drogach w Tennessee i byly o niebo lepsze (i uprzedzajac zlosliwe komentarze nie robilem tego w kapeluszu, z lassem, na koniu przy dzwiekach Johnnego Cash'a)

a u nas wystarczylo sie niedawno przejechac al.krakowska (przed remontem) coby ladnie sobie felgi powyginac"

 

miejmy nadzieje ze niedlugo i w polsce bedzie mozna zalozyc kapelusz, wziasc lasso i przy ladnych dzwiekach country pobujac sie po pieknych drogach, choc niewiem czy przepisy na to pozwola (UE)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...