Kuba Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Torowa wyscigowka, z super sztywnym zawiasem, jakos obchodzi sie bez rozporek. http://www.teamsmr.com/html/car.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Torowa wyścigówka z kołem sterowym od parostatku? Nic nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Klasa stock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Dziwne jakieś te klasy, wielki hamulec, wywbebeszone wnętrze ale seryjna kierownica z poduszką?!?!?!?! Co do rozpórek - zwykle w autach wyścigowych/rajdowych rozbudowana klatka je zastępuje i nie sa już potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Co do rozpórek - zwykle w autach wyścigowych/rajdowych rozbudowana klatka je zastępuje i nie sa już potrzebne. Doklanie, jak wspawasz klatke z 6 punktami mocowania do nadwozia juz sie robi sztywne, a jak masz wiecej punktow to juz w ogole (a jak dodamy do tego zastrzaly w macphersony to juz calkiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Sykstus, niemniej wiele A-grup/WRC ma dość rozbudowane konstrukcje wzmacniające przednie kielichy także ukośnie przechodzące przez deskę i przegrode czołową do przeciwległego McPhersona. Nie można mieć zbyt sztywnego nadwozia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Auta WRC robia skoki na kilka metrow w powietrze i wzmocnienia kolumn sa po to zeby samochod sie nie zlamal przy ladowaniu. Pozatym klatka jest do tego zeby chronic kierowce. W tym aucie, ktore pokazalem nie dochodzi nigdzie w poblize mozowan amortyzatorow. Co do przepisow tej klasy to nie ja je ustalalem wiec nie bede o nich dyskutowal. Ten samochod przez kilka sezoenow zajmowal na wyscigach czolowe pozycje, przez pierwsze dw lata jezdzil chyba na seryjnych hamulcach WRX'a us-spec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi