Skocz do zawartości

pafcik

Użytkownik
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    Impreza Blue Hawk STI
    F10 525xd
    Patek v6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pafcik

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. a u mnie: 2.0 wrx 05 nic nie bierze 2,5 sti 06 0,5l /1k km ale tu wymiana zalecana co 7k km , co ciekawe po wyminie przez 2kkm nie bierze później się rozkręca ale i tak wymieniam co 4k km przebiegi małe jak na te roczniki
  2. Miałem taki zestaw w swoim tyle że z kat, sportowym, nie mierzyłem głośności ale w porównaniu z innymi które mają wiadro na końcu to był znacznie cichszy. Mam cały komplet w garażu jakby co to pisz na PW.
  3. pafcik

    Klocki hamulcowe (które?)

    Witam, czy może ktoś zna symbol klocków ds2500 na tył do sti 06?
  4. Witam, czy ktoś wie co ta kombinacja oznacza? STI2006
  5. fajny pomysł, postaram się być tym bardziej że myślę o zmianie końcowego,
  6. Witam, czy może ktoś wie jaka jest budowa w/w tłumika tzn czy jest przelotowy czy ma jednak jakieś wygłuszenie żeby był w miarę "cichy"?
  7. AMI olej mi znika, sprawdzę jesz czy jest w ic jak jest to chyba torbo puszcza tak na wszelki wypadek pytam o reg
  8. Może ktoś wie gdzie warto w W-wie oddać turbo VF35 do regeneracji?
  9. no właśnie mam tego helixa 3" ale jest fajny na max 100km bez silencera później głowa boli, stąd poszukiwania. Czy układ 3" i końcowy zwężony na 2,5" będzie dobrym rozwiązaniem, czy dorobić sobie większą dziurę w silencerze i jeździć z nim?
  10. Dzięki za opinie, jak wam sie wydaje, czy H&S końcowy będzie pasował do reszty od innego producenta, np: Helixa? Oczywiście " 3 do 3
  11. co polecacie z 3" cichych końcowych tłumików (bez silencera)?
  12. tylko ten katalizator w 3" jest, co prawda "sportowy"...
  13. Witam, planuje mały upgrade seryjnego sti 06, no i mam dylemat co będzie lepsze/wydajniejsze 2,5" przelotowy za turbo czy 3" z katalizatorem sportowym (został mi z poprzedniego auta), potem oczywiście remap. Wiecej usprawnień na moc/moment nie bedę robił, (Walbro już siedzi)? Auto raczej do użytku miejskiego i od czasu do czasu ułężowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...