emil Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Witam po krotkiej nieobecnosci:). Poniewaz moje Kayaby AGX powoli umieraja zaczynam myslec o wstawieniu nowych amorkow do GT MY 97 - lepszych, wytrzymalszych, rowniez z regulacja twardosci, ale rowniez wysokosci (w znacznym zakresie - samochod jest obnizony na sprezynach, chcialbym moc go podnosic na zime i szutrowe drogi). Mam bardzo pozytywne doswiadczenia z bilsteinami ale one zdaje sie sa regulowane w waskim zakresie. emil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Przeniosłem na Forum Techniczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Albo wstaw nastepne kayaby, albo wstaw jakies coilovers, bilstein jest niezlym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 a sa kayaby regulowane na wysokosc? bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 a sa kayaby regulowane na wysokosc?bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta Albo zrob sobie fajne amorki Bilsteina na grubej rurze w Zerkopolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Mialem w poprzednim samochodzie zrobione w zerkopolu. Bardzo fajnie sie jezdzilo. Ale regulacja twardosci wymaga demontazu i brak regulacji wysokosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Emil, wysokość reguluje się sprężynami, nie amortyzatorami. Bilstein, o którym mówisz, to są coilovers - czyli połączone kolumny sprężyna + amor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Emil, wysokość reguluje się sprężynami, nie amortyzatorami.Bilstein, o którym mówisz, to są coilovers - czyli połączone kolumny sprężyna + amor. no wlasnie te "zrobione" amortyzatory wymagaly wymiany sprezyn i tulei zeby zmienic wysokosc. 600 PLN za operacje. interesuje mnie rozsadne rozwiazanie dzieki ktoremu bede moge zmieniac twardosc i wysokosc zawieszenia bez demontazu i wymiany sprezyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Kupujesz gotowe amortyzatory coilover (od $1000 w gore, w stanach), albo zwykle amortyzatory i zakladasz do nich coilover kit. Troche bylo na ten temat w tym watku; http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... nd+control Tu masz przykladowo zdjecie przerobionych AGX'ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 emil, DO Imprezy masz B16 ale pan Tadeusz może tez zrobić B6 na grubej rurze z regulowaną wysokością - gwintem. Chyba +300PLN od sztuki. Możesz sobie tez kupić jakis inny gwint np. Tein, Leda czyc oś z tych japońskich marek. Za jakieś 10-12k masz Proflexa ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 a sa kayaby regulowane na wysokosc?bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta Emil, regulacja B16 jest dużo większa niż 20mm. Nie wiem dokładnie ile wynosi, ale jest wystarczająca. Trzeba jednak pamiętać, że to raczej zawieszenie torowe. Broni się na szutrze doskonale, ale trzeba je czyścić, bo od dołu dostaje się dużo syfu, który potrafi zablokować regulacje twardości na przykład. W zimie jednak jest już trochę za twarde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi