emil Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Witam po krotkiej nieobecnosci:). Poniewaz moje Kayaby AGX powoli umieraja zaczynam myslec o wstawieniu nowych amorkow do GT MY 97 - lepszych, wytrzymalszych, rowniez z regulacja twardosci, ale rowniez wysokosci (w znacznym zakresie - samochod jest obnizony na sprezynach, chcialbym moc go podnosic na zime i szutrowe drogi). Mam bardzo pozytywne doswiadczenia z bilsteinami ale one zdaje sie sa regulowane w waskim zakresie. emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Przeniosłem na Forum Techniczne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Albo wstaw nastepne kayaby, albo wstaw jakies coilovers, bilstein jest niezlym wyborem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 a sa kayaby regulowane na wysokosc? bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 a sa kayaby regulowane na wysokosc?bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta Albo zrob sobie fajne amorki Bilsteina na grubej rurze w Zerkopolu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Mialem w poprzednim samochodzie zrobione w zerkopolu. Bardzo fajnie sie jezdzilo. Ale regulacja twardosci wymaga demontazu i brak regulacji wysokosci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Emil, wysokość reguluje się sprężynami, nie amortyzatorami. Bilstein, o którym mówisz, to są coilovers - czyli połączone kolumny sprężyna + amor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Emil, wysokość reguluje się sprężynami, nie amortyzatorami.Bilstein, o którym mówisz, to są coilovers - czyli połączone kolumny sprężyna + amor. no wlasnie te "zrobione" amortyzatory wymagaly wymiany sprezyn i tulei zeby zmienic wysokosc. 600 PLN za operacje. interesuje mnie rozsadne rozwiazanie dzieki ktoremu bede moge zmieniac twardosc i wysokosc zawieszenia bez demontazu i wymiany sprezyn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Kupujesz gotowe amortyzatory coilover (od $1000 w gore, w stanach), albo zwykle amortyzatory i zakladasz do nich coilover kit. Troche bylo na ten temat w tym watku; http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... nd+control Tu masz przykladowo zdjecie przerobionych AGX'ow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 emil, DO Imprezy masz B16 ale pan Tadeusz może tez zrobić B6 na grubej rurze z regulowaną wysokością - gwintem. Chyba +300PLN od sztuki. Możesz sobie tez kupić jakis inny gwint np. Tein, Leda czyc oś z tych japońskich marek. Za jakieś 10-12k masz Proflexa ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ost Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 a sa kayaby regulowane na wysokosc?bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta Emil, regulacja B16 jest dużo większa niż 20mm. Nie wiem dokładnie ile wynosi, ale jest wystarczająca. Trzeba jednak pamiętać, że to raczej zawieszenie torowe. Broni się na szutrze doskonale, ale trzeba je czyścić, bo od dołu dostaje się dużo syfu, który potrafi zablokować regulacje twardości na przykład. W zimie jednak jest już trochę za twarde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts