Skocz do zawartości

Jakie amortyzatory zamiast Kayaby AGX?


emil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po krotkiej nieobecnosci:).

 

Poniewaz moje Kayaby AGX powoli umieraja zaczynam myslec o wstawieniu nowych amorkow do GT MY 97 - lepszych, wytrzymalszych, rowniez z regulacja twardosci, ale rowniez wysokosci (w znacznym zakresie - samochod jest obnizony na sprezynach, chcialbym moc go podnosic na zime i szutrowe drogi). Mam bardzo pozytywne doswiadczenia z bilsteinami ale one zdaje sie sa regulowane w waskim zakresie.

 

emil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sa kayaby regulowane na wysokosc?

bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem

aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta :twisted:

 

Albo zrob sobie fajne amorki Bilsteina na grubej rurze w Zerkopolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emil, wysokość reguluje się sprężynami, nie amortyzatorami.

Bilstein, o którym mówisz, to są coilovers - czyli połączone kolumny sprężyna + amor.

 

no wlasnie te "zrobione" amortyzatory wymagaly wymiany sprezyn i tulei zeby zmienic wysokosc. 600 PLN za operacje.

 

interesuje mnie rozsadne rozwiazanie dzieki ktoremu bede moge zmieniac twardosc i wysokosc zawieszenia bez demontazu i wymiany sprezyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

emil, DO Imprezy masz B16 ale pan Tadeusz może tez zrobić B6 na grubej rurze z regulowaną wysokością - gwintem. Chyba +300PLN od sztuki. Możesz sobie tez kupić jakis inny gwint np. Tein, Leda czyc oś z tych japońskich marek. Za jakieś 10-12k masz Proflexa ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sa kayaby regulowane na wysokosc?

bilsteiny (np b16) reguluje sie tylko 20mm a sa 50mm obnizone, jesli dobrze rozumiem

aha powinien dodac ze koszt nie powinien przekroczyc wartosci rynkowej auta :twisted:

 

Emil, regulacja B16 jest dużo większa niż 20mm. Nie wiem dokładnie ile wynosi, ale jest wystarczająca. Trzeba jednak pamiętać, że to raczej zawieszenie torowe. Broni się na szutrze doskonale, ale trzeba je czyścić, bo od dołu dostaje się dużo syfu, który potrafi zablokować regulacje twardości na przykład.

W zimie jednak jest już trochę za twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...