bzikus7 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 prawdo podobnie dwie cewki do wymiany i powinno chodzic , opinia mojego mechanikaa świece juz wymienione nowe sa A czy były sprawdzane błędy przez obd? Nie mogę pojąć czemu ludzie zmieniają części bo święci check zamiast najpierw sprawdzić co mówi samo auto. Przecież po to jest kontrolka check i obd samo ci powie co mu nie pasuje. Czy masz misfire czy może to przeplywka sonda czujnik walka pompa paliwa a może cewka i mnóstwo innych rzeczy. Cewki używane kosztują w okolicy 100 zł. Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas14 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 tak mi mówił mechanik , teraz zmienił diagnoze jak sterownik sprawdził . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 wiecie moze ile ceki moga kosztowac ?? 519zł sztuka. Pytałem w ASO. Kolega znalazł na jakiejś aukcji za 370zł delphi Kolego, Nie zgaduj co autu dolega tylko zrób diagnostykę silnika i zmień mechanika. Jak widzisz we wcześniejszych postach ja miałem podobny problem i mój, że tak powiem stary mechanik kazał mi kupić trzy cewki. Sprawdziłem cenę i powiedziałem, że kupię nawet cztery jeśli da mi 100% gwarancję, że to usunie usterkę i ... nie był taki pewien. Pojechałem do chłopaka co ogarnia Subaru i od razu powiedział, że silnik "dyszy". Pierwsze co zrobił to sprawdził ciśnienie na cylindrze i mieliśmy sprawę jasną, kompresja 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_dycha_ Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Witam, Przepraszam ale wkleję bo mam PILNE pytanie. U mnie Impreza, Impreza, Legacy i teraz stoje przed dylematem POMOCY Szukałem ale nie znalażłem, a potrzebuję szybkiej informacji ponieważ chce kupić nowszy model Legacy ale.... 2006r., 2.0 164km przebieg niestety około 300tys i teraz 1. Jak zimny wszystko jest ok 2. Jadać np. 50 , 60, 80 po przyspieszeniu i puszczeniu gazu słychać " jakby granie zaworów " dosłownie na 2,3 sekundy i cisza. 3. Na postoju po rozgrzaniu silnika dodaniu gazu i puszczeniu też to słychać j/w 4. Jak się przejechałem powyżej 4,5 tys w górę porządnie ( agresywna jazda ) nie słychać powyższych objawów. 5. Po chwili na wolnych znowu słychać Zauważyłem że jest olej w silniku przelany. Potrzebuje szybkiej odpowiedzi bo za 2 dni mam kupić to Legacy. Zawory ? zawiesza się popychacz ? Nie słychać tego raczej z dołu. Dajcie znać. Pozdrawiam P.S Olej 5w/30 na chwilę obecną. p.S DWA - WIEM JUŻ NA 100% ZE NIGDY W TYM MODELU NIE BYŁY REGULOWANE LUZY. A WIEM ŻE SĄ MECHANICZNE !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 drZJakie są tego objawy? Mulenie na niskich obrotach [/quote Autko bardzo płynnie rozwija moc, po 3000km nie zauważyłem wspomnianych objawów Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Z tym muleniem to właśnie w przedziale 2-3 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Napisałem, że po 3 tys. kilometrów jest ok., a nie obrotów Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatGromo Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam. Autko Legacy IV 165 km bez gazu, przebieg 104000 zaczęło lekko poszarpywać przy przyspieszaniu w zakresie 1300-2000 rpm na drugim biegu. Dławi się jakby dostawał lewego powietrza. Jakieś 1000 km wcześniej odłączyłem przepływomierz i wtedy właśnie zaczął szarpać ale zresetowałem kompa i problem ustał. Teraz znowu powrócił i to po tankowaniu pb. Może ma to związek z filtrem paliwa czy z zaworami nie były regulowane. Czy może czujnik spalania stukowego? Żadne kontrolki się nie pokazują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Rozrząd był robiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatGromo Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Rozrząd był robiony? Jestem przed robotą rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 I co dalej z tym CRUSEM i check jakies pomysły dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Pod komputer podłącz Legacy , ECU wie co mu dolega . @dycha kupiłeś tego Legacy? Wysłane z mojego K00E przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez Dawid1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatGromo Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam. Autko Legacy IV 165 km bez gazu, przebieg 104000 zaczęło lekko poszarpywać przy przyspieszaniu w zakresie 1300-2000 rpm na drugim biegu. Dławi się jakby dostawał lewego powietrza. Jakieś 1000 km wcześniej odłączyłem przepływomierz i wtedy właśnie zaczął szarpać ale zresetowałem kompa i problem ustał. Teraz znowu powrócił i to po tankowaniu pb. Może ma to związek z filtrem paliwa czy z zaworami nie były regulowane. Czy może czujnik spalania stukowego? Żadne kontrolki się nie pokazują. Wychodzi na to, że problem z szarpaniem ustał po zatankowaniu na normalnej stacji a nie przydrożnym CPN'e . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Tak, tak kupiłem jutro mam nadzieje wyjadę na ulice po remoncie silnika. Puki co chodził na podnośniku na wolnych i wszystko jest chyba dobrze puki co, lekko słyszę zawory ale to trzeba pojeździć żeby się poukładało. Generalnie dużo czasu zeszło z szukaniem części , ale udało się i mam nadzieje jutro pojeździć. Tyle że wcześniej przed wyjęciem motoru palił się check i cruse i szukam już rozwiązania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boqu Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Pewno któryś wtryskiwacz gazowy leży i kiedy auto zaczyna chodzić na trzy cylindry to zapala checka... dokładnie to miałem to samo -przy dłuzszej jeździe na benzynie wszystko wracało do normy tez instalacja telfelx załozona od nowosci - padł wtryskiwacz na 3 cylindrze przy 190 tyś --wymiana jednego koszt 150 (uzywany bo tego modelu juz nie robia ) i pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Dzisiaj zaobserwowałem coś zupełnie innego odnośnie check + cruse. Jakieś 500km temu wykasowałem błąd i było ok, a dziś rano odpaliłem samochód ale zapasowym kluczykiem i od razu się zapalił najpierw CRUSE i później check ? I co wy na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wykas Senior Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Cóż... u mnie w Legasiu z 2005 165kmjuż od jakiegoś czasu pali się check i miga cruise. Komputer nie wskazał żadnych błędów. Ale zauważyłem podobne objawy jak u was, lekkie przymulenie pomiędzy 1500 a 2500 (3000) obrotów. Niebawem wybieram sie na wymiane olejów i filtrów, więc przy okazji może wykryją coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Jednak u mnie był to zbieg okoliczności z tym kluczem, pojawił się błąd 2441 co 700 km się pojawia pokopałem na forum i znalazłem że to EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wykas Senior Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wracajac do starego tematu... ostatnio kontrolka palila sie dluzek niz zwykle.... zgaslo po zatankowaniu pod korek. o tyle dziwne, ze tankuje zawsze na jednej stacji, a przez jakis czas tankowalem za okrwslona kwote bez patrzenia na to czy odbije pistolet. Lekarstwo odnalezione tylko jaka przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się