Skocz do zawartości

_dycha_

Użytkownik
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _dycha_

  • Urodziny 26.12.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych
  • Auto
    Impreza 2000' 125 km

Ostatnie wizyty

1296 wyświetleń profilu

Osiągnięcia _dycha_

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Ok, ale " zawór kierunkowy " na nim ma być fabrycznie czy twój był uszkodzony ?
  2. Możesz pokazać na zdjęciu silnika mniej więcej gdzie on jest ?
  3. _dycha_

    LPG w Subaru

    U mnie w większości sprawa puki co wyjaśniona okaząło się że mapa na LPG się rozjeżdżała, i trzeba było ręcznie mape LPG zrobić puki co 11,8l.
  4. Widzę że każdy z właścicieli Subaru wcześniej czy później trafia na ten problem. Ostatni wpis z maja 2016 jakieś nowe sugestie stwierdzenia, tak aby nie powielać
  5. _dycha_

    LPG w Subaru

    Tankuje do pełna benzynę i sprawdzę po 100km ile wyjdzie i będę działa dalej. Z innej beczki czy niewyregulowane zawory mogą mieć wpływ na spalanie, aż tak ? Przypomnę 15,4 l / 100km LPG - 2 ,0 - 125km ? Dodam że wraca błąd 2 sondy ale z tego co poczytałem ona nie ma wpływu na spalanie ?
  6. Klatka według załącznika J pododbnie jak mocowanie hoteli czyli szyny ( płytki kontrpłytki ) znajdziesz w załączniku J. Co do przeglądu technicznego każdy samochód przerobiony na rajdówk wkurza diagnostę bo z reguły oni sie zawsze boją tematów których niema dużo stąd też rajdówki, ale w większości nigdy nie spotkałem się z problemem chodź zawsze jeździłem do jakiegoś tam znajomego. Co do 2 miejsc wystarczy jak warsztat wystawi ci stosowne pismo czytując artykuł z tym idziesz na stacje okręgową i dokonują zmian na dokumencie z którym później idziesz do wydziału komunikacji. Chyba że chcesz mieć spokój ale to koszta zrób mu książkę sportową
  7. _dycha_

    LPG w Subaru

    Wiesz co właśnie miasto 14- 15l zwłaszcza że z pracy do domu mam 19 km i jadę częściowi za miastem a częściowo w mieście. Generalnie to już moje 5 Subaru i osttanie Legacy 2006 nie wciągało tyle i zgadzam się w 100% że spalanie 12l teraz to norma ale nie 14 czy 15. Tankowałem już na innych stacjach dalej to samo. Miasto , w trasie pojęcia nie mam niedawno kupiłem. Manual
  8. _dycha_

    LPG w Subaru

    Zdarza się że faktycznie czasem do 2,5 tys nie chce jechać " delikatnie jakby go coś trzymało " ale sporadycznie natomiast powyżej 2,5 tys jedzie normalnie. Parownik nie był na pewno ruszany. Co do mapy zastanawia mnie cały czas fakt że cały czas coś z tą mapą sie dzieje coś ją cały czas rozwala według mnie.
  9. Daj VIN to ci sprawdze dla pewności
  10. _dycha_

    LPG w Subaru

    Witam, Już mi ręce opadają. Zakupiłem Impreze 125km 2000r z instalacją Stag zrobiłem masę rzeczy które trzeba było zrobić żeby można było jeździć, ale akurat cena była bardzo dobra. Niestety nadal nie mogę sobie poradzić ze spalaniem średnio 14,5 - 15l. gazu. Z kwesti które zrobiłem top m.in: nowy czujnik spalania stukowego ( check wskazywał na jego uszkodzenie i świeciła się kontrolka ) po wymianie ( zamiennik ) i odpowiednim przykręceniu check nie wrócił. Czasami ale bardzo rzadko zapala się check i jest informacja o " 2 " sondzie zauważyłem że jeden przewód kiedyś był uszkodzony jest złączony. Wymieniłem świece na NGK , wyczyściłem krokowca , wymieniłem 1 przewód podciśnieniowy był uszkodzony i dalej lipa. Wyczyściłem przepustnice . Samochód był u pewnego fachowca ( znajomego ) od LPG wymienione wtryski zrobiona mapa , ale tu ciekawostka zdarzało się że nie nauczył się mapy na benzynie i gaz żył swoim życiem i trzeba było mapę ustawić ręcznie i niby jest już ok. Wydaje mi się bo na zimnym lekko klepie na 1 cylindrze że zawory trzeba wyregulować, ale czy to ma coś wspólnego ze spalaniem nie sądzę. Zwróciłem uwagę na jeszcze jedną kwestię dość szybko silniki łapie temp i wentylatory się włączają ale jak poszperałem po forum to raczej norma , a przynajmniej dość częsty temat. Na paliwie niestety nie sprawdzałem spalania. Co do gazu szczelność była sprawdzana i też minimalnie uciekał gaz - usterka została usunięta. Przewody i zawór w butli również ok. Powoli zaczynam tracić cierpliwość może ktoś miał podobną kwestię. Każda sugestia cenna. Pozdr.
  11. _dycha_

    Sonda

    2.0 125km Impreza sonda 1 na wydechu o nr jak podąłem wyżej
  12. _dycha_

    Sonda

    Cześć, od czasu do czasu wyskakuje mi błąd sondy ewidentnie 1 przewód ledwo co się trzyma przy samej sondzie . Udało mi się go dogiąć i niby jest ok ale check zapala się i gaśnie niestety o tych nr nie mogę znaleść używki pomożecie A24-A7105709090.
  13. Sprawdzone, szczęki i zaciski zrobione już wcześniej. Popuściłem regulacje na holderze puki co jest ok, musze wyregulować.
  14. W 90% wszyscy powiedzą że trzeba łożysko wymienić a to nie prawda ja już w 2 Subaraku to mam, ale spróbuje z tym smarowaniem jak pisze Felipo. dzięki
  15. Witam, cały czas dopieszczam Imprezę kupioną za dobre pieniądze ale niestety trzeba przywrócić jej świetność. OBJAWY: 1. Mam wrażenie że podczas przyspieszania coś delikatnie trzyma samochód, jest to 6 Subaryna u mnie 5 z nich to wolno ssaki 125km i odczuwam różnice, 2. Podczas parkowania i operowania sprzęgłem i hamulcem, czasem pod górę ewidentnie coś go trzyma może to połączenie niby niezawodnego i potrzebnego urządzenia w Subaru, ale sam nie wiem. Po kilku wciśnięciach pedału sprzęgła lub czasem odczekaniu już nic go nie trzyma. Generalnie zachwouje się tak jakby hamulce trzymały , ale z wiem że to bolączka Subaru prowadnice zrobione już są w każdym zacisku i nie są to hamulce, zwłaszcza że nie występuje to cały czas. Chyba znalazłem odpowiedź ale dajcie znać, i faktycznie spalanie wzrosło i to znacznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...