Szklany Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Nie mam pojęcia. Auto przytargałem przedwczoraj z Berlina. Przebieg udokumentowany to 140000km(ostatni przegląd to 123000km. Dziś wstawiłem Legasia do fachowca(tak sądzę). Zamieniłem z nim kilka zdań i wydaje się mieć pojęcie o boxerach. Jutro mam się z nim kontaktować, ale powiem szczerze, że czekam na wyrok(głowice i zawory). Autko przyprowadziłem dla siebie, zakochałem się w nim po 1000km(moje pierwsze Subaru) i chciałbym je zrobić na tip top. Dziś rano rozmawiałem z fachowcami i po oględzinach stwierdzili, że auto "sapie" przy odpalaniu i pracy. Najważniejsze ciśnienie na cylindrze i dalej zobaczymy. Koledzy, czy jest możliwe tzn. czy ktoś miał doczynienia z wypaleniem zaworów po 140000km użytkowania na lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Jeśli taki przebieg i zawory nie były dawno sprawdzane,regulowane,to niestety ale istnieje taka możliwość. Miejmy nadzieję,że tylko mocno podparte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Brak kompresji na jedym cylindrze, ciśnienie 0 Dzisiaj mechanik wytargał głowicę. Jutro będę znał przyczynę Wypalone zawory Dziś wyciąga drugą głowicę i robimy kompleksowo obydwie strony i pewnie trzeba będzie zrobić rozrząd. Co prawda na obecnym przejechał jedynie 50.000km, ale za jedną robocizną zrobi wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Wypalone zawory Szkoda,że taka przykrość spotkała Cię na początku przygody z Subarakiem. Wymiana rozrządu przy naprawie głowic,to dobry pomysł.Zweryfikujcie też pompę wody,żeby za chwilę nie było niespodzianek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forek83 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam Czy podpowie może któryś z kolegów, gdzie moge udac sie do kogos kto ogarnia Subaru w Białymstoku ? Mam podobny problem w swoim Legacy 2.0 IV, zapaliła sie kontrolka silnika i Cruise mruga, autko jeździ normalnie ale chciałbym podłączyc go do kompa i dowiedzieć sie co to za błąd mruga mi na zegarach Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam Czy podpowie może któryś z kolegów, gdzie moge udac sie do kogos kto ogarnia Subaru w Białymstoku ? http://www.subaru.pl/dealer_grafix.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Koledzy, tak się zastanawiam, co mogło spowodować wypalenie zaworów przy przebiegu 140.000km, źle ustawiona instalacja LPG? Niewłaściwa eksploatacja na LPG(cokolwiek to znaczy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Samo wypalenie przyspieszył gaz Jesteś pewny przebiegu? Tylko nie mów, że masz książkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 wiwat LPG = sama oszczędność a głupota rodaków nie zna granic ps: pewnie niemiaszek pewnie płakał jak sprzedawał problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Książka swoją drogą(na to oczywiście biorę poprawkę), ale auto we wnętrzu wygląda jak nowe(kierownica, fotele). Wcześnie(przed Subaru) jeździłem 4 lata BMW e46(kupione przy 114tys, sprzedane przy 280tys) to wiem jak wygląda auto sporo jeżdżone pomimo tego, że ktoś dbał(mam na myśli siebie). Graf, zanim coś napiszesz to pomyśl, albo weź kalkulator. 140tys na benzynie to będzie coś około 77000zl(10l/100km x 5,50 = 55zł x 10 x 140). Na lpg około 47.000(12l/100km x 2,80 = 33,60 x 10 x 140). Za różnicę 30.000,00zł(oczywiście wyliczone w mocnym uproszczeniu) to sobię 10 takich kompleksowych remontów zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Z tą matematyką, to tak nie do końca. Ale kto bogatemu zabroni Tyle, że auto kupujesz po to aby jeździć, a nie za zaoszczędzoną różnicę remonty robić. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Z tą matematyką, to tak nie do końca. Ale kto bogatemu zabroni Tyle, że auto kupujesz po to aby jeździć, a nie za zaoszczędzoną różnicę remonty robić. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Auto odebrane po planowaniu głowic i dotarciu zaworów. Ponadto wymienione paski osprzętu z rolkami oraz kompletny rozrząd(z pompą wody). W końcu chodzi jak trzeba i zbiera się jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Auto odebrane po planowaniu głowic i dotarciu zaworów. Ponadto wymienione paski osprzętu z rolkami oraz kompletny rozrząd(z pompą wody). W końcu chodzi jak trzeba i zbiera się jak należy daj znać czy po planowaniu głowic czujnik spalania stukowego nie będzi Ci przycinał zapłonu...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 drZ Jakie są tego objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 drZ Jakie są tego objawy? Mulenie na niskich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas14 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Witam Kupiłem niedawno Subaru Legeacy 2,0 Lpg z 2006 roku i mam problem bo silnik dusi sie na wolnych obrotach i czasem gaśnie , nie chodza prawdopodobnie dwa cylindry i podobnie jak w poprzednich przypatkach swieca sie kontrolki check i cruise. Jakies sugegestie co do przyczyn takiego stanu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Lukas14 mi to wyglada na podparte zawory... A to 137 czy 165km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas14 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 165, tzn ze sie nie domykaja ?? bo mechanik chce mi wcisnac sterownik silnika juz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Witam Kupiłem niedawno Subaru Legeacy 2,0 Lpg z 2006 roku i mam problem bo silnik dusi sie na wolnych obrotach i czasem gaśnie , nie chodza prawdopodobnie dwa cylindry i podobnie jak w poprzednich przypatkach swieca sie kontrolki check i cruise. Jakies sugegestie co do przyczyn takiego stanu ??? Jeśli nie chodzą dwa cylindry , póki zapędzisz się w niepotrzebne koszty ,to zacznij od najprostszych rzeczy. Świece na początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Witam Kupiłem niedawno Subaru Legeacy 2,0 Lpg z 2006 roku i mam problem bo silnik dusi sie na wolnych obrotach i czasem gaśnie , nie chodza prawdopodobnie dwa cylindry i podobnie jak w poprzednich przypatkach swieca sie kontrolki check i cruise. Jakies sugegestie co do przyczyn takiego stanu ??? Jeśli nie chodzą dwa cylindry , póki zapędzisz się w niepotrzebne koszty ,to zacznij od najprostszych rzeczy. Świece na początek To akurat takie proste nie jest w tym silniku ale może jeszcze prościej kabel + laptop i zobacz czemu ten check się świeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Świece da radę sam, no z zaworami zapewne średnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas14 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 prawdo podobnie dwie cewki do wymiany i powinno chodzic , opinia mojego mechanika a świece juz wymienione nowe sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 prawdo podobnie dwie cewki do wymiany i powinno chodzic , opinia mojego mechanika a świece juz wymienione nowe sa A straszysz sterownikiem silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas14 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 wiecie moze ile ceki moga kosztowac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się