Skocz do zawartości

Legacy IV 2.0 165 KM LPG szarpanie, check engine, cruise


michalmx3

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam pojęcia. Auto przytargałem przedwczoraj z Berlina. Przebieg udokumentowany to 140000km(ostatni przegląd to 123000km. Dziś wstawiłem Legasia do fachowca(tak sądzę). Zamieniłem z nim kilka zdań i wydaje się mieć pojęcie o boxerach. Jutro mam się z nim kontaktować, ale powiem szczerze, że czekam na wyrok(głowice i zawory). Autko przyprowadziłem dla siebie, zakochałem się w nim po 1000km(moje pierwsze Subaru) i chciałbym je zrobić na tip top. Dziś rano rozmawiałem z fachowcami i po oględzinach stwierdzili, że auto "sapie" przy odpalaniu i pracy. Najważniejsze ciśnienie na cylindrze i dalej zobaczymy. Koledzy, czy jest możliwe tzn. czy ktoś miał doczynienia z wypaleniem zaworów po 140000km użytkowania na lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Brak kompresji na jedym cylindrze, ciśnienie 0 :(

Dzisiaj mechanik wytargał głowicę. Jutro będę znał przyczynę

 

Wypalone zawory :(

Dziś wyciąga drugą głowicę i robimy kompleksowo obydwie strony i pewnie trzeba będzie zrobić rozrząd. Co prawda na obecnym przejechał jedynie 50.000km, ale za jedną robocizną zrobi wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypalone zawory :(

Szkoda,że taka przykrość spotkała Cię na początku przygody z Subarakiem.

Wymiana rozrządu przy naprawie głowic,to dobry pomysł.Zweryfikujcie też pompę wody,żeby za chwilę nie było niespodzianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy podpowie może któryś z kolegów, gdzie moge udac sie do kogos kto ogarnia Subaru w Białymstoku ?

Mam podobny problem w swoim Legacy 2.0 IV, zapaliła sie kontrolka silnika i Cruise mruga, autko jeździ normalnie ale chciałbym podłączyc go do kompa i dowiedzieć sie co to za błąd mruga mi na zegarach

Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Książka swoją drogą(na to oczywiście biorę poprawkę), ale auto we wnętrzu wygląda jak nowe(kierownica, fotele).

Wcześnie(przed Subaru) jeździłem 4 lata BMW e46(kupione przy 114tys, sprzedane przy 280tys) to wiem jak wygląda auto sporo jeżdżone pomimo tego, że ktoś dbał(mam na myśli siebie).

 

Graf, zanim coś napiszesz to pomyśl, albo weź kalkulator. 140tys na benzynie to będzie coś około 77000zl(10l/100km x 5,50 = 55zł x 10 x 140). Na lpg około 47.000(12l/100km x 2,80 = 33,60 x 10 x 140).

Za różnicę 30.000,00zł(oczywiście wyliczone w mocnym uproszczeniu) to sobię 10 takich kompleksowych remontów zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane po planowaniu głowic i dotarciu zaworów. Ponadto wymienione paski osprzętu z rolkami oraz kompletny rozrząd(z pompą wody). W końcu chodzi jak trzeba i zbiera się jak należy :)

 

daj znać czy po planowaniu głowic czujnik spalania stukowego nie będzi Ci przycinał zapłonu...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Kupiłem niedawno Subaru Legeacy 2,0 Lpg z 2006 roku i mam problem bo silnik dusi sie na wolnych obrotach i czasem gaśnie , nie chodza prawdopodobnie dwa cylindry i podobnie jak w poprzednich przypatkach swieca sie kontrolki check i cruise. Jakies sugegestie co do przyczyn takiego stanu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas14 mi to wyglada na podparte zawory... A to 137 czy 165km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kupiłem niedawno Subaru Legeacy 2,0 Lpg z 2006 roku i mam problem bo silnik dusi sie na wolnych obrotach i czasem gaśnie , nie chodza prawdopodobnie dwa cylindry i podobnie jak w poprzednich przypatkach swieca sie kontrolki check i cruise. Jakies sugegestie co do przyczyn takiego stanu ???

Jeśli nie chodzą dwa cylindry , póki zapędzisz się w niepotrzebne koszty ,to zacznij od najprostszych rzeczy. Świece na początek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kupiłem niedawno Subaru Legeacy 2,0 Lpg z 2006 roku i mam problem bo silnik dusi sie na wolnych obrotach i czasem gaśnie , nie chodza prawdopodobnie dwa cylindry i podobnie jak w poprzednich przypatkach swieca sie kontrolki check i cruise. Jakies sugegestie co do przyczyn takiego stanu ???

Jeśli nie chodzą dwa cylindry , póki zapędzisz się w niepotrzebne koszty ,to zacznij od najprostszych rzeczy. Świece na początek :)

To akurat takie proste nie jest w tym silniku :D ale może jeszcze prościej kabel + laptop i zobacz czemu ten check się świeci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...