wojto79 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam, próbuję podłączyć do fabrycznego centralnego w antyku centralkę z pilotami i mam następujące pytanie: Czy siłownik w drzwiach kierowcy (wchodzą do niego 4 przewody) może być sterowany elektrycznie czy tylko z kluczyka? Po odcięciu zamka kierowcy pozostałe drzwi chodzą ok, problem tylko z tym jak podłączyć siłownik kierowcy, żeby zaczął współpracować z zewnętrzną centralką. Pomuki chętnie rozdam Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam, Kiedyś miałem również plan wstawić centralny z pilota. Obecnie centralny jest z kluczyka. Po schemacie niestety widać ,że nie bardzo to się uda elektrycznie. Dziś rozbierałem drzwi by się dostać do bębenka w klamce. No i jedyna możliwość jaka jest na dołożenie centralnego z pilota to podpięcie się np uniwersalnym siłownikiem dodatkowym pod cięgno. Filmik z wymiany: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Da sie - nie wiem jak ale da się bo sam miałem centralny z pilota alarmu ale, że alarm sie zdematerializował to już nie mam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Witam, obiecane pomuki rozdane zrobiłem to w dwóch autach i działa:) Trzeba dołożyć uniwersalny siłownik i coś co nim będzie sterowało z pilota. Robota generalnie na ok 2 godziny bo trzeba pokombinować, żeby siłownik nie zaczepiał o tapicerkę. Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Dokładnie. Ja niedługo też będę tak robił ,że dołożę siłownik. Napewno jest to prostsze bo sterujesz bezpośrednio praktycznie z centralki pilota. Przód - tył. Najlepiej chyba podpiąć siłownik pod blokadę od wewnątrz. Gdyby chcieć się wpiąć w układ elektryczny to trzeba by kilka przekaźników. I dodatkowo trzeba trochę pomyśleć bo mozna co nie co poupalać. Sent from my iPad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 @@kaszlarz, z tego co wiem i widziałem, to w drzwiach kierowcy nie ma klasycznego siłownika jest mechaniczny tzn. nie ma silnika, uruchamiany jest mechanicznie kluczykiem a jego rolą jest podanie sygnału do centralki. Także nie ma innego wyjścia jak dołożyć siłownik uniwersalny i cieszyć się z otwierania z pilota. Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Nie ma siłownika bo nie ma potrzeby. Są tylko styki. W drzwiach pozostałych są natomiast Sent from my iPad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 a da się zrobić otwieranie bagażnika z pilota ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 a da się zrobić otwieranie bagażnika z pilota ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Pytanie czy kombi czy sedan. Jak sedan to trzebaby podpiąć siłownik pod linkę a to może być ciężkie. Włożenie siłownika do klapy i podpięcie pod "ramię" od wkładki zamka spoeoduje otwarcie, ale nie masz w standardowym dodatkowym kamale sygnału, który cofnie siłownik i jak zatrzaśniesz klapę to bagażnik się nie zamknie. Niemniej jest to do zrobienia. Kwestia czasu i samozaparcia. Pozdrawiam. Kuba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Nie ma siłownika bo nie ma potrzeby. Są tylko styki. W drzwiach pozostałych są natomiast Sent from my iPad U mnie jest siłownik. Tylko ja mam guzik w kluczyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Pytanie czy kombi czy sedan. Jak sedan to trzebaby podpiąć siłownik pod linkę a to może być ciężkie. Włożenie siłownika do klapy i podpięcie pod "ramię" od wkładki zamka spoeoduje otwarcie, ale nie masz w standardowym dodatkowym kamale sygnału, który cofnie siłownik i jak zatrzaśniesz klapę to bagażnik się nie zamknie. Niemniej jest to do zrobienia. Kwestia czasu i samozaparcia. Pozdrawiam. Kuba u mnie sedan i coraz bardziej zastanawiam się nad montażem otwierania klapy szczególnie jak pełne reklamówki zakupów targam do samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) @@ipsx82, Jak ogarniesz to daj PW chętnie się podepnę pod info Ja jak coś zmienię u siebie to też dam znać. Edytowane 14 Listopada 2013 przez wojto79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 jestem na etapie szukania siłownika który działa w jedną stronę jak ma impuls a jak brak impulsu to puszcza cięgno oraz aby nie stawiał oporu przy próbie otwierania klapy za pomocą linki przy fotelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) Jak znajdziesz taki siłownik to daj znać ile kosztuje i kup 2 a co do oporu na lince to nie ma znaczenia, bo jak siłownik będzie odpuszczał, to powinno się go zamontować w klapie (pod cięgno idące do wkładki zamka). Kurcze może i ja się czynnie zainteresuję tematem Edytowane 14 Listopada 2013 przez wojto79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Z BMW 7 np mozna wziąć. Bez zasilania chodzi bez oporu ,jak podasz sygnał to sie chowa lub wysuwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Co do centralnego można się wpiąć w wiązkę, tylko trzeba mieć mocną centralkę albo zrobić to przez przekaźniki. Najprościej tak jak mówicie siłownik sterujący cięgnem w drzwiach. Co do klapy myślałem nad tym i chyba najprościej byłoby założyć zwykły siłownik i sprężynę żeby cofała cięgno w bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) i znalazłem pierwszy dylemat , czy siłownik montować w klapie i cięgno łączyć z bębnem zamka czy montować przy drugiej części zamka w kufrze gdzie linką jest zwalniany zamek. Wiem już ze zwykle siłowniki uniwersalne typu slave po 10 zł na allegro można do tego zastosować bo po zaniku zasilania bez problemu cięgno się w nim cofa. Na elektrodzie znalazłem jak podłączyć siłownik do centralki przy pomocy przekaźnika : http://obrazki.elekt..._1305010076.jpg i znalazłem siłownik który można zastosować na lince zwalniającej zamek tylko cholernie drogi jest http://allegro.pl/silownik-silniczek-centralnego-zamka-bardzo-mocny-i3651560006.html Edytowane 14 Listopada 2013 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie może być np taki? http://allegro.pl/bmw-e34-e32-e30-silownik-tylnej-klapy-centralny-i3647339672.html I tylko sobie drucikiem zrobić cięgno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 I chyba tak trzeba będzie zrobić bo przepłacać 50 zł za to że jest linka zamiast sztywnego cięgna to lekka przesada po wyliczeniu kosztów wyszło mi że całość będzie kosztować do 75 zł centralka z 2 pilotami i 1 siłownik + 3h roboty i zgrzewka browara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się