miniak ma sie dobrze. Ale szykują się dla niego spore zmiany. Nowe serducho z przygotowaniem pod doładowanie. Blok ej20e tloki ej20g i uszczelki ej20k Docelowo 200hp+ Obecna skrzynia coraz bardziej zaczyna być slyszalna. Silnik daje rade z turbo, ale ma tez pewne wady jak Kolektor ssacy z pojedynczymi runnerami na glowicę. Co skutecznie zblokowalo mi mozliwosc przejścia na sekwencje LPG. Dodatkowo podgrzewany kanalem wodnym miedzy glowicami. Co powoduje ze w dolocie mam bardzo wysokie temperatury. Pompa oleju klejona. Niby wszystko z nia ok ale jest jednorazowka mozna powiedziec. Uszczelniacze zaworowe na 3 cyl powiedzialy chyba papa. Te wszystkie utrudnienia spowodowaly ze podjalem mysli 9 zmianie na nowsza jednostke do ktorej jest sporo czesci i ktora pozbawiona jest wad obecnych a dodatkowo zapewni wyzsze moce Obecnie jest jakies max 150hp co daje przyspieszenie do 100 w ok 7s no i jazda tylko na benzynie Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka