Skocz do zawartości

kaszlarz

Użytkownik
  • Postów

    225
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaszlarz

  • Urodziny 31.03.1983

Contact Methods

  • Skype
    kazlarz_20
  • Website URL
    http://www.kaszlarz.republika.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa MKTW
  • Auto
    Subaru Legacy I 2.0 NA 4WD wagon
    Subaru Legacy I 2.0 Turbo RWD Wagon
    MB Sprinter 308D with 3,5L M30B35
    Subaru Leone 1.8 GLF 83r 4WD
  • Zainteresowania
    motoryzacja, metro, elektronika, fotografia etc

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kaszlarz

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

141

Reputacja

  1. Niestety org koło foniczne nie chciało współpracować, więc wyspawałem zewnętrzne. Teraz jest i zapłon i wtrysk. Projekt idzie naprzód. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  2. Testy czujnika hall. Chyba bedzie dobrze. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  3. Wiązka połączona. Rozrusznik kręci. Niestety easyecu nie chce się jak na razie dogadać z przerobionym kołem fonicznym wału. Nadspawałem materiału, który później posłużył jako ząbki. Być może coś się namagnesowało?!? Cdn Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  4. Skrzynia z EJ Idzie baaardzo powoli ale do przodu. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  5. Przymiarka EJ20 Szczerze to silnik wysuniety dosc mocniej do przodu niz EA81. Trzeba bedzie zamontowac mniejsza chlodnice silnika. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  6. EE ma polsekwe lub fullgrupe. Patent na sekwe to zmienic na komp ktory obsluguje Nawet speeduino. W wypadku EJ nie bedzie problemu z instalacja gazowa bo ma rozdzielone runnery na kazdy cylinder. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  7. Zmiany zmiany.. EJ20G SOHC Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  8. Miniaczek zrobił traskę ponad 300km bez zająknięcia. Dodatkowo przewożąc silnik R4 2.0 do pewnego projektu.
  9. No taka, że trzeba je wymieniać. Tyle Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  10. Jedyna "wada", że na pasku. Tak to cudo. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  11. Miniak caly czas jest obslugiwany przez SA Easyecu 3+ Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  12. Update. Poszedl czerwony lakier STI na pajaka Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  13. miniak ma sie dobrze. Ale szykują się dla niego spore zmiany. Nowe serducho z przygotowaniem pod doładowanie. Blok ej20e tloki ej20g i uszczelki ej20k Docelowo 200hp+ Obecna skrzynia coraz bardziej zaczyna być slyszalna. Silnik daje rade z turbo, ale ma tez pewne wady jak Kolektor ssacy z pojedynczymi runnerami na glowicę. Co skutecznie zblokowalo mi mozliwosc przejścia na sekwencje LPG. Dodatkowo podgrzewany kanalem wodnym miedzy glowicami. Co powoduje ze w dolocie mam bardzo wysokie temperatury. Pompa oleju klejona. Niby wszystko z nia ok ale jest jednorazowka mozna powiedziec. Uszczelniacze zaworowe na 3 cyl powiedzialy chyba papa. Te wszystkie utrudnienia spowodowaly ze podjalem mysli 9 zmianie na nowsza jednostke do ktorej jest sporo czesci i ktora pozbawiona jest wad obecnych a dodatkowo zapewni wyzsze moce Obecnie jest jakies max 150hp co daje przyspieszenie do 100 w ok 7s no i jazda tylko na benzynie Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  14. https://www.youtube.com/watch?v=8LzpmV6HEbU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...