kraftpol Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Może ktoś wie ,czy jest sens montowania czegos takiego w imprezie V2 ,do jakich jeszcze punktów podłączamy dodatkowe przewody masowe? Czy można i jak je zamontować ,gdy akumulator jest przeniesiony do bagaznika? www.motorsports-attires.blogspot.com/2013/01/diy-grounding-kit-installation.html Edytowane 25 Marca 2013 przez kraftpol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Nie mam tego kit'a u siebie ale wydaje mi się że jak masz auto w dobrym stanie to nie ma sensu. Zawsze możesz pomierzyć opór albo spadki napięcia i będziesz wiedział. Według mnie to dodatkowy nie potrzebny klamot pod maską. Jeśli masz problem z masa najpierw zobacz może da się naprawić to bez bypassów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 miale to zrobione u siebie. czy byl jakis efekt nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
non Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Jeżeli fabryczna masa jest OK to nic nie zyskasz poza dosłownym zwiększeniem masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ja bym sobie pomajstrował z masą bo np. światła przygasają jak się wiatrak włącza.. ale jak za to się zabrać i od czego zacząć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ja bym sobie pomajstrował z masą bo np. światła przygasają jak się wiatrak włącza.. To nie musi być wina masy. np zrób sobie takim mały test ,wez dobry przewód rozruchowy (tylko DOBRY GRUBY) i zapnij do auku i do masy ,potem do silnika i zobacz efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 A najlepiej 2 przewody. Jeden od minusa aku do masy silnika ,drugi od sinika do nadwozia. No i połączenia od plusa aku do alternatora i do rozrusznika. Wesołych jajek na Święta dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się