Legacy96 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Witam. Jestem posiadaczem Subaru Legacy 2,2 GX MY 1996 AT. Auto ma w papierach wpisana klase czystosci spalin EURO 1. Warsztat Subaru twierdzi ze Legacy od rocznika 1995 spelnia normy EURO 2 i musze wystapic do importera o odpowiednie zaswiadczenie. Po otrzymaniu zaswiadczenia stacja diagnostyczna wpisze do papierow nowa klase czystosci spalin. Do kogo musze sie zwrocic by otrzymac odpowiednie zaswiadczenie ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 hmm nora euro 2 wymagana była przy homologacji pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy od 1 lipca 1995r więc teoretycznie powinieneś spełniać. Ale wiadomo co kraj to obyczaj i mogły być jakieś wyjątki aby auta z placów dilerskich zniknęły. Jak chcesz moge dowiedziec się od diagnostów co oni mogą zrobić? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Naturalnie ze chce, potrzebne mi takie zaswiadczenie, obojetnie czy z Polski, Niemiec, Japonii lub USA... Wiem ze moje auto spelnia normy EURO 2, ale w papierach mam wpisane EURO 1, bo w Niemczech nowe auta musialy miec EURO 2 od 97 roku pierwszej rejestracji. Majac zaswiadczenie mozna to zmienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Ach te podatki w Niemczech. Jak się czegoś dowem dam znac jutro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Podobno mozna takie zaswiadczenie sciagnac z USA, tylko jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 No więc popytałem i ponoć tylko zaswiadczenie od importera może pomóc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Dzieki za zaangazowanie, teraz pytanie skad wziac zaswiadczenie od importera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 A zwrócenie se z prośbą do importera niemieckiego nie wystarczy? Bo SIP może nie mieć, gdyż pierwsze legace jakie sprowadzał to były III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Tu lezy pies pogrzebany... w Niemczech juz pytalem, moge dostac tylko takie zaswiadczenie jakie auto mialo przy pierwszej rejestracji, czyli EURO 1. Poniewaz w Niemczech EURO 2 bylo wymagane przy pierwszej rejestracji dopiero od 1997 roku, dlatego starsze auta sa podciagniete pod EURO 1, pomimo iz w rzeczywistosci spelniaja norme E 2 . To wynika poprostu z kosztow homologacji danego modelu na rynku niemieckim. Kolega mial ten sam problem z Fordem Mustangiem, w koncu udalo mu sie przez znajomego znajomego sciagnac zaswidczenie od producenta z USA, i teraz ma EURO 2 w aucie z roku 1990. Ja niestety nie mam znajomosci w Japonii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Legacy96, aha, no to faktycznie problem. Dzisiaj u Emila może będą odpowiedznie osoby, jak mi z głowy nie wyleci, to zapytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Wlasciwie pytanie bylo skierowane do Dyrekcji, na zdrowy rozum to najbardziej kompetentny czynnik w tym przypadku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Legacy96, rozmawiałem z Padre na temat homolgacji. Problem jest taki, że oni wszystkie mają z niemiec. Jak już pisałem sprzedaż Legaców rozpoczęli w Polsce od III generacji, więc jedyna rada to opchnąć go do Polski. Musisz spróbować z innego kraju homologację ściągać. Swoją drogę Padre myślał, że niemcy go na Euro II zalegalizowali a nie Euro I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Dlaczego opychac do Polski ? Gdybym chcial sprzedac, to tu nie ma problemow. Homologacja z innego kraju ? Tylko z jakiego ? W sumie moge zyc z EURO 1, tylko troche mnie denerwuje, ze co roku podarowuje urzedowi finansowemu w Niemczech 200 €... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Dlaczego opychac do Polski ? To taki żart, nie chcesz płacić wyższego podatku, pozostaje sprzedanie auta Homologacja z innego kraju ? Tylko z jakiego ? W sumie moge zyc z EURO 1, tylko troche mnie denerwuje, ze co roku podarowuje urzedowi finansowemu w Niemczech 200 €... Tego niestety nie wiem, może z włoch? Trzeba poszukać. Tak jeszcze zerknąłem do swojego Briefu jaki z autem z niemic przyszedł i mam tam Euro 2 wpisane. Chcesz fotkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Tak... chyba ze zarejstruje moje auto w Polsce :roll: Dzieki za dobre checi, ale Ty masz Legacy 2,0 MT, a ja potrzebuje zaswiadczenie do 2,2 AT. W Niemczech, tak jak i w calej Europie sprzedaje sie raczej niewiele automatow, za to w Japonii i USA to 90% aut. Japonskiego nie znam, wiec moze sprubuje wyslac maila do Subaru USA... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 wiec moze sprubuje wyslac maila do Subaru USA... Tak na chłopski rozum to to chyba mija się z celem, bo ta norma zwie się Euro 2 , więc w US pewnie tego nie mają. Podkreślam, że mogę się mylic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 WRC fan, na 100% nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Wiem ze w USA sa inne normy, ale czesciowo odpowiadaja europejskim. Z drugiej strony czarno to widze... Co ciekawe, Subaru w Niemczech zaswiadczenie dla modelu z MT moze wystawic bez problemow, model z AT byl homologowany z EURO 1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się