Mateoss Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Witam, mam problem z moim WRX bugeye, mianowice auto chodzi nie równo na obrotach, strasznie falują, podczas jazdy szarpie w dolnym zakresie obrotów, i na postoju oraz na 1 biegu ma odcinke przy 5.5tys, a na 2,3,4 ma odcinke przy 8. Nieraz jak sie zagrzeje to potrafi mieć odcinke przy 8 na postoju i na jedynce, a czasem nie, wogóle to nie chodzi jak 220km.Świeci mu sie check, podpinał mi znajomy pod kompa i takie błedy wyskoczyły: P1507 iDLE CONTROL SYSTEM MALFUNCTION (FAIL-SAFE) P0031 HO2S HEATER CONTROL CIRCUT LOW (BANK1 SENSOR1) Proszę o jakieś sugestie, tydzień temu zrobiłem uszczelke pod głowicą bo była wydmuchana, więc odrazu drugą też wymieniłem. Edytowane 3 Marca 2013 przez Mateoss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 (edytowane) P0031 HO2S HEATER CONTROL CIRCUT LOW (BANK1 SENSOR1) Ten błąd to padnięta sonda lambda, a ten pierwszy jest prawdopodobnie wywołany złą pracą sondy. Edytowane 4 Marca 2013 przez szamann1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 na 1 biegu ma odcinke przy 5.5tys, a na 2,3,4 ma odcinke przy 8 Tak troche nie na temat, ale... po co krecic WRXa do 8kRPM? Przeciez on juz zdycha przy 6 kRPM, wiec krecenie wyzej to juz tylko niepotrzebne obciazanie silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoss Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 P0031 HO2S HEATER CONTROL CIRCUT LOW (BANK1 SENSOR1) Ten błąd to padnięta sonda lambda, a ten pierwszy jest prawdopodobnie wywołany złą pracą sondy. dziękie wielkie za podpowiedź na 1 biegu ma odcinke przy 5.5tys, a na 2,3,4 ma odcinke przy 8 Tak troche nie na temat, ale... po co krecic WRXa do 8kRPM? Przeciez on juz zdycha przy 6 kRPM, wiec krecenie wyzej to juz tylko niepotrzebne obciazanie silnika... ja go nie potrzebuje co chwile kręcić do 8, ale skoro raz idzie, a raz nie, no to chyba coś jest nie tak, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek202 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Z ciekawości zapytam, ile on jedzie na 4 przy 8000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 do 8rkpm? idzie? seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Też mnie to zastanowiło. Standardowy limiter jest chyba ustawiony na 7100/6900, a w każdym razie ja tak mam w mapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 też mnie to właśnie ciekawi jak to możliwe?? choć przyznam się szczerze nigdy nie kręciłem nawet do 6,4 tys ale katować do 8 seryjny samochód, przecież od 6 do 7 to już nie jedzie pewnie tylko się dusi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoss Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Z ciekawości zapytam, ile on jedzie na 4 przy 8000? szczerze Ci powiem że nawet nie sprawdzałem, w każdym bądź razie odcinke ma przy 8.5tys RPM, nawet nie wiem czy to jest seria, czy nie, miesiąc temu go kupiłem, znajomy sprowadza auta z anglii. Powiem jeszcze tyle że strasznie ospale sie wkręca na obroty, jakby turbo nie chodziło, chociaż WG nie jest zapieczone, blow off też ładnie psika, według mnie to narazie chodzi jakby 100KM miał, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 znajomy sprowadza auta z anglii. które niestety, w dużej większości okazują się zajechanymi trupami. szczerze Ci powiem że nawet nie sprawdzałem, w każdym bądź razie odcinke ma przy 8.5tys RPM, nawet nie wiem czy to jest seria, czy nie jesli tam odcina, tzn iz ktoś juz grzebał w ecu miesiąc temu go kupiłem nie sprawdziłes i ciągniesz do odcięcia? Powiem jeszcze tyle że strasznie ospale sie wkręca na obroty, jakby turbo nie chodziło angole lubią wsadzać jakieś irracjonalne rozmiary turbin do seryjnych samochodów.... może u Ciebie też jest jakieś "wiadro" bez celu według mnie to narazie chodzi jakby 100KM miał, sugeruję dobry serwis i kompleksową diagnozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Z ciekawości zapytam, ile on jedzie na 4 przy 8000? szczerze Ci powiem że nawet nie sprawdzałem, w każdym bądź razie odcinke ma przy 8.5tys RPM, nawet nie wiem czy to jest seria, czy nie, miesiąc temu go kupiłem, znajomy sprowadza auta z anglii. Powiem jeszcze tyle że strasznie ospale sie wkręca na obroty, jakby turbo nie chodziło, chociaż WG nie jest zapieczone, blow off też ładnie psika, według mnie to narazie chodzi jakby 100KM miał, Kolego jak to czytam to daj ci jedną radę, weź ten samochód zawieź do kogoś kto się zna, z twojej lokalizacji wynika iż masz wszędzie blisko, katowice, krakow, nowy sącz. Bo na chwilę obecną wychodzą dziwne babole, wkręca się na 8,5 tyś, nie wiesz czy seria czy nie, do tego mówisz że dziwna praca silnika, chyba nie ma się nad czym zastanawiać tylko jechać do specjalisty nikt ci przez monitor nie pomoże. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoss Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 dzięki wszystkim za odpowiedzi, bede musiał gdzies podjechać też mnie to właśnie ciekawi jak to możliwe?? choć przyznam się szczerze nigdy nie kręciłem nawet do 6,4 tys ale katować do 8 seryjny samochód, przecież od 6 do 7 to już nie jedzie pewnie tylko się dusi. właśnie tu jest problem, bo on od 5 to dopiero zaczyna iść i ciągnie do samego końca, a do 5 tys chodzi jakby turba nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 bo on od 5 to dopiero zaczyna iść i ciągnie do samego końca, a do 5 tys chodzi jakby turba nie miał angole lubią wsadzać jakieś irracjonalne rozmiary turbin do seryjnych samochodów.... może u Ciebie też jest jakieś "wiadro" bez celu PS. jak koledzy pisali już wcześniej, podjedź do kogoś kto się zna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się