zeroart Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Jak w temacie. Klasyczna wanna GF 2000 rok 2.0 N/A + zadbana LPG BRC. Niezależnie od jakości mieszanki i jej rodzaju samochód idzieł ładnie (zbiera sie) ale tylko do 4200 obrotów. Po przekroczeniu tych obrotów zaczowuje sie jakby ktoś mnie za tylek nagle złapał i przestaje przyspieszac. Wrazenie jest identyczne jak przy niskim cisnieniu gazu ale tylko i wylacznie przekraczjac 4200 obr. Wczesniej tak nie bylo szedl ładnie do końca... O co come on...??? Edytowane 2 Marca 2013 przez zeroart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Z czujnikiem zrób tak:-Na chwile odkreć czujnik i za pomocą tertytek przymocuj go do jakiegoś gumowego kabla. Znajdz kawałek drutu,linki i przykrec jeden do czujnika a drugi koniec do bloku. Zobacz wtedy co sie dzieje. Jak nie pomoże to zdejmij kleme i jeszcze raz. W twoim wiem ze niema przepływki przy flitrze ale ponoc gdzies jest. Odłącz ją i zobacz. Na ten moment wuecej pomysłów niemam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 czujnik juz jest w drodze. bardziej mi chodzi o mozliwa przyczyne dławienia przy odejsciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 przepływka albo jak to woli sensor czy cuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Wymienisz czujnik stuku i auto zacznie jechać. Nie doszukuj się problemów swiece nowe Bosh 4elektrodowe A te świece szybciutko wymień na jednoelektrodowe. 4 elektrody nie nadają się do auta z LPG. Tam musi być jedna mocna iskra, a nie cztery słabe. Bosch ma w ofercie specjalne świece do LPG (ok 30pln/sztuka)). Ewentualnie wrzuć takie jak podaje katalog do Twojego auta czyli zwykłe jednoelektrodówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ingolstad Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 To ja może z innej mańki. Miałem dokładnie to samo jakiś czas temu, wszystko ok do 4000 obrotów i prędkości 90 km/h, potem jakby ktoś auto cementem zalał. Powodem był zapieczony tłoczek. Sprawdź czy po dłuższej jeździe jakieś koło (felga) nie jest gorące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Powodem był zapieczony tłoczek ale wtedy bylo by to zalezne od predkosci a nie obrotów. Mi traci moc na KAZDYM BIEGU przy 4200 bez wzgledu czy to 20 km/h czy 110 km/h nie nadają się do auta z LPG. no własnie te swiece dedykuje Bosch do LPG. To ja juz nie kumam... :-((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 o własnie te swiece dedykuje Bosch do LPG. To ja juz nie kumam... :-((( Nie ma takiej opcji Gdzie takie info znalazłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Czujnik spalania stukowego cofa zapłony "po cichu", nie okazuje tego checkiem. Czek to obiaw jego uszkodzenia. zbędny temat. Chyba że po wymianie sie nie poprawi... Btw, u mnie tez jest walniety i auto idze jak burza, dławi go jedynie przy ruszaniu z jedynki i czasem opóźnia reakcje na gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 zbędny temat nie twierdze ze czujnik stukowy ma jakikolwiek zwiazek z ta sytuacja. Chcialem sie dowiedziec co moze byc przyczyna takiego dlawienia... Gdzie takie info znalazłeś? nie gadam z tobą... Informacje taka dostalem w Inter Cars w Legionowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 U Mnie do gazu idealnie śmigały irydowe ngk...NIGDY nie miałem żadnych problemów:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Gdzie takie info znalazłeś? nie gadam z tobą... Informacje taka dostalem w Inter Cars w Legionowie Dobry sprzedawca. Miał siłę przekonywania. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Informacje taka dostalem w Inter Cars w Legionowie Od dawna stosuje zasadę, że niemieckie części pasują tylko do niemieckich samochodów. A IC jest dobry (czasem) do kupowania, nie do zasięgania języka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 nie gadam z tobą... Informacje taka dostalem w Inter Cars w Legionowie Możesz nie gadać. Pozwolę sobie jednak sprostować kwestię ilości elektrod przy zasilaniu LPG żeby ktoś kiedyś nie powtórzył Twojego błędu. Proszę wybrać auto. Zerknij na zdjęcie świecy opisanej jako "lpg/cng" Gdyby link nie działał, proszę o info. http://www.bosch-aut...Invocation=true Edit: Dla ułatwiania - to jest świeca gazowa do Subaru N/A 0 242 240 653 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Informacje taka dostalem w Inter Cars w Legionowie Kris82 kupił w intercarsie szczeki do tarczobebna GT wyrocznia wskazała iż ma mieć wolnossakowe do bębno-bębna. załoze sie że 4 elektrodowe były 4 razy droższe, dlatego takie dobre do subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 W IC nawet jak masz nr części z ich katalogu to potrafią pomylić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 były 4 razy droższe ok 30 PLN sztuka i od razu widzialem roznice na plus. Wczesniej jechalem na NGK platinum. Ale wracajac do tematu czy ktos jest w stanie przypuszczac co moze byc powodem naglego stanu rzeczy jaki zaistniał...? jak w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Czujnik spalania stukowego cofa zapłony "po cichu", nie okazuje tego checkiem. Czek to obiaw jego uszkodzenia. zbędny temat. Chyba że po wymianie sie nie poprawi... Btw, u mnie tez jest walniety i auto idze jak burza, dławi go jedynie przy ruszaniu z jedynki i czasem opóźnia reakcje na gaz To jeśli cofa te zapłony, to jest OK, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 dławi go jedynie przy ruszaniu z jedynki i czasem opóźnia reakcje na gaz wiem o czym mowa ale nie jest to mój obecny objaw o którym pisze... jakies inne pomysły...? Niezależnie od jakości mieszanki i jej rodzaju samochód idzieł ładnie (zbiera sie) ale tylko do 4200 obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 To jeśli cofa te zapłony, to jest OK, czy nie? To zalezy od powodu. W sprawnym silniku stukowe raczej nie powinno występować. A jeżeli już ,to po to jest czujnik żeby uchronić silnik przed uszkodzeniami. Jeżeli czujnik jest uszkodzony to wtedy może nie reagować na stukowe, stukowe sie "bedzie dziac" uszkadzając silnik. W praktyce jednak wszyscy wiemy ,że wtedy nasz subarowy czujnik działa w druga strone i cofa zapłony nawet gdy stukowe nie wystepuje (lub ecu robi to na zapas dostająć kod checkengine o uszkodzeniu czujnika, nie mam pojecia jak działa ten układ). Ciężki temat ogółem, szkoda że dalej nie mam tego kabla do wtyczki diagnostycznej, zobaczył bym jak to wyglada. Ecuexplorer chyba pokazuje kąty zapłonu real time, widziałem jakiś czas temu wątek w dziale forester. No i wiedział bym w koncu czy na 100% prawda że zapłony cofane są po cichu. Pare razy pisałem posta żeby ktoś potwierdził ,ale nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 moze ktos na PW polecic w Warszawie miejsce gdzie mógłbym zrobi diagnostyke silnika. chodzi mi ylko o podpiecie pod kompa. za jakies ludzkie pieniadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 No i wiedział bym w koncu czy na 100% prawda że zapłony cofane są po cichu. Cofane są do skutku, w krokach co kilka stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) ale po co kombinujesz jak koń pod góre, poczekaj na nowy czujnik, jak to nie pomoże to wsadź stare świece. Jak to nie pomoże to mozna ewentualnie panikować.... Cofane są do skutku, w krokach co kilka stopni chodzi o to ze bez oświecania chceck engine Edytowane 2 Marca 2013 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Jeżeli masz OBDII, to każdy mechanik który nie zatrzymał się na młotku i przecinaku sprawdzi parametry. Czy można sprawdzić działanie stuksensora ? Nie testowałem tego w Subru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 wolisz pisac niż działać. Masz na początku jak sprawdzić stukowy. jeżeli nie umiesz to daj znać to gdzieś podjade i sprawdzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się