Skocz do zawartości

1.5 bara w wrx ej20 ? duży problem czy mały problemik ?


kamilos1919

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli się zastanawiasz czy po wciśnięciu gazu auto ładuje Ci 1.5 bar to oznacza, że nie ładuje.

 

Ja swoje auto kupiłem od kogoś kto nic nie zrobił z mapą po ściągnięciu ze stanów i paliło masakryczne ilości paliwa (12l / 4 km :D ) afr utrzymywał się na niskim 9,

 

po mapie na 1.1 bar auto nabrało dużo większej dynamiki,

 

następnie była mapa na 1.35 bar i znowu dynamiczny przeskok.

 

 

Za każdym razem oczywiście banan na twarzy więc jeżeli się zastanawiasz czy masz 1.5 bar tzn ,że nie ;)

 

pisałeś, że gruszka chodzi lekko - zakładam, że chodzi o WG który nie powinien chodzić lekko ,bo nie będzie utrzymywać ciśnienia doładowania - w szczególności podwyższonego.

 

 

podjedź do kogoś kto ogarnia mechanikę i elektrykę ze strojeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli się zastanawiasz czy po wciśnięciu gazu auto ładuje Ci 1.5 bar to oznacza, że nie ładuje.

 

Ja swoje auto kupiłem od kogoś kto nic nie zrobił z mapą po ściągnięciu ze stanów i paliło masakryczne ilości paliwa (12l / 4 km :D ) afr utrzymywał się na niskim 9,

 

po mapie na 1.1 bar auto nabrało dużo większej dynamiki,

 

następnie była mapa na 1.35 bar i znowu dynamiczny przeskok.

 

 

Za każdym razem oczywiście banan na twarzy więc jeżeli się zastanawiasz czy masz 1.5 bar tzn ,że nie ;)

 

pisałeś, że gruszka chodzi lekko - zakładam, że chodzi o WG który nie powinien chodzić lekko ,bo nie będzie utrzymywać ciśnienia doładowania - w szczególności podwyższonego.

 

 

podjedź do kogoś kto ogarnia mechanikę i elektrykę ze strojeniem

Zgadzam się z kolegą poszukaj jakiegoś zakładu który się zna na Subarynkach i odpuść sobie domowych mechaników... samym programem i złączem OBD dużo nie zdziałasz..

CEL to jest kontrolka błędu silnika a solenoid "kontroluje doładowanie" turbiny ..

możesz mieć wiele problemów...zaczynając od układu paliwowego a usterką silnika albo jakimś czujnikiem...

może prześledź mój temat...

http://www.forum.sub...haniem-turbiny/

mi nie pomogło ale nabrałem wiedzy i to nie małej.. posprawdzaj wszystko jak tam jest i wtedy pisz dalej co i jak bo temat podobny i to prawie w 100% życzę ci powodzenia i niech IMPREZA BĘDZIE Z TOBĄ

 

...

a i tak sobie myślę ludzie co jeżeli ktoś ma wymieniony cały układ wydechowy na 3" przelotowy, dolot cold air intake, wymieniony downpipe i uppipe i seryjny program..

Edytowane przez radeklwh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i tak sobie myślę ludzie co jeżeli ktoś ma wymieniony cały układ wydechowy na 3" przelotowy, dolot cold air intake, wymieniony downpipe i uppipe i seryjny program..

 

 

ka booom, bo będzie jeździć na ubogo

 

 

 

 

 

no i załatwione, jednak subaru pojdzie w dobre rece : )

 

 

zakładam, że chodzi Ci o warsztat, a nie sprzedaż :)

 

trzymam kciuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam głupie przeczucie że kolega z problemem ma tak.. opisuje wszelkie modyfikacje ale nieznana jest historia auta w 100% i nie wie co do końca modzone.. moim zdaniem jeździł na serii bez żadnego programu .. i w końcu się narobiło.. czy to za mocna hipoteza? niech ktoś sczyta program i powie co on tam ma :) ja bym z ciekawości tak zrobił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co mam to dokumenty z remontów, wykresy z hamowni i duzo dokumentow dotyczasych serwisów aa po za tym nie wiem nic o tym aucie bo ma juz 10 lat aa ja go mam od listopada ; ) nie łudziłem sie ze z wysp kupie piekna ładna perełkę wiedziałem ze cos bedzie do zrobienia : )

oto dokumenty z ostatniego hamowania i remontu

 

 

post-10858-0-35629100-1358681427_thumb.jpg

post-10858-0-24168600-1358681480_thumb.jpg

post-10858-0-37655200-1358681532_thumb.jpg

post-10858-0-40373800-1358681585_thumb.jpg

post-10858-0-87023100-1358681637_thumb.jpg

post-10858-0-55937800-1358681690_thumb.jpg

 

 

moze ja cos spierdzieliłem jak silnik wyciagałem do przekładki.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Masz tak dla czystego porównania , to jest mój wykres odpowiednio dla 1,1 bar i 1,3 bar

 

coś chyba nie działa,

 

 

 

https://www.dropbox....nc5b/Wykres.JPG

 

 

no jak bedzie u mnie pompowac tak jak piowinno to na pewno podjade do kogos ogarnietego zeby mi mape sprawdził

 

no i przed chwila znalazłem jedna usterkę a mianowicie wąż dolotowy od przepływomierza do turbiny ma dośc wielka dziurę ok 5 mm wiec to tez moze byc przyczyna ze nie ładuje jak powinno, wtyczki do czujników sprawdzone i jest wszystko podpięte jak nalezy. Powiedzcie jak naj lepiej go wyciągnąć ? odkręcać kolektor ssacy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale juz nie wiem gdize szukac, jedynie zostało mi podmienić czujnik ciśnienia pod lewa cześci kolektora ida do niego takie dwa wężyki, bo moze komputer odcina doładowanie i wchodzi w tryb awaryjny, Dzisaj podepne po kompa subaru zczytam wszystkie bledy i napisze.

 

http://allegro.pl/czujnik-zawor-cisnienia-subaru-impreza-wrx-sti-03-i3006404557.html

 

chodzi mi o ten czujnik tego jeszcze nie sprawdzałem, aa jak auto przyjechało z UK to była ułamana jedna koncówka gdzie sie nakłada wężyk skleiłem to klejem dwu składnikowym i sie trzyma, drożny raczej będzie ale pewny nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale juz nie wiem gdize szukac

 

to nie szukaj , tylko jedź do kogoś kto to ogarnia , bo wymienisz pół auta, stracisz $ , a na końcu i tak pewnie udasz sie do kogoś kto sie na tym zna .

 

Dzisaj podepne po kompa subaru zczytam wszystkie bledy i napisze.

 

jak Ci nie świeci check , to sobie nic nie sczytasz , chyba ze sie znasz na logach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze mam tal daleko do ciebie carfit bo byś mi to sprawdził i naprawił ja sie juz poddaje, musze to w przyszłym tygodniu zawieść do kogoś kto ogarnia subaru, sprwadziłem na kompie i wychodza błedy nie rozpoznawalne przez kompa np. p1518, p0851, p0137, p1152, p1153, p0502, p0503. Błedy idzie skasować ale po ponownym uruchomieniu auta znów wskakują.

I jeszcze mnie zastanawia sprawa wentylatorów, klime uzupełniłem i działa ale po wlaczeniu zapłonu dalej dzieje sie to samo a mianowicie właczają sie wentylatory i gra muzyka pod maska wszystki styczniki tykają i pompa paliwa raz sie włącza a raz wyłącza, gdy zapale silnik wszystko sie uspokaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojjj.... jak to sie mowi czlowiek sie uczy na bledach : ) przy przekladce po prostu elektryk zlaczyl te kostki, po rozlaczeniu i zresetowaniu bledow, auto chodzi jak nalezy, doladowanie max 1 bar wiec idealnie, dzieki chlopaki !! pijemy wasze zdrowie dzisiaj !! i zeby juz te subaraki nie robily takich problemow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...