Fx Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 jeżeli się zastanawiasz czy po wciśnięciu gazu auto ładuje Ci 1.5 bar to oznacza, że nie ładuje. Ja swoje auto kupiłem od kogoś kto nic nie zrobił z mapą po ściągnięciu ze stanów i paliło masakryczne ilości paliwa (12l / 4 km ) afr utrzymywał się na niskim 9, po mapie na 1.1 bar auto nabrało dużo większej dynamiki, następnie była mapa na 1.35 bar i znowu dynamiczny przeskok. Za każdym razem oczywiście banan na twarzy więc jeżeli się zastanawiasz czy masz 1.5 bar tzn ,że nie pisałeś, że gruszka chodzi lekko - zakładam, że chodzi o WG który nie powinien chodzić lekko ,bo nie będzie utrzymywać ciśnienia doładowania - w szczególności podwyższonego. podjedź do kogoś kto ogarnia mechanikę i elektrykę ze strojeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) jeżeli się zastanawiasz czy po wciśnięciu gazu auto ładuje Ci 1.5 bar to oznacza, że nie ładuje. Ja swoje auto kupiłem od kogoś kto nic nie zrobił z mapą po ściągnięciu ze stanów i paliło masakryczne ilości paliwa (12l / 4 km ) afr utrzymywał się na niskim 9, po mapie na 1.1 bar auto nabrało dużo większej dynamiki, następnie była mapa na 1.35 bar i znowu dynamiczny przeskok. Za każdym razem oczywiście banan na twarzy więc jeżeli się zastanawiasz czy masz 1.5 bar tzn ,że nie pisałeś, że gruszka chodzi lekko - zakładam, że chodzi o WG który nie powinien chodzić lekko ,bo nie będzie utrzymywać ciśnienia doładowania - w szczególności podwyższonego. podjedź do kogoś kto ogarnia mechanikę i elektrykę ze strojeniem Zgadzam się z kolegą poszukaj jakiegoś zakładu który się zna na Subarynkach i odpuść sobie domowych mechaników... samym programem i złączem OBD dużo nie zdziałasz.. CEL to jest kontrolka błędu silnika a solenoid "kontroluje doładowanie" turbiny .. możesz mieć wiele problemów...zaczynając od układu paliwowego a usterką silnika albo jakimś czujnikiem... może prześledź mój temat... http://www.forum.sub...haniem-turbiny/ mi nie pomogło ale nabrałem wiedzy i to nie małej.. posprawdzaj wszystko jak tam jest i wtedy pisz dalej co i jak bo temat podobny i to prawie w 100% życzę ci powodzenia i niech IMPREZA BĘDZIE Z TOBĄ ... a i tak sobie myślę ludzie co jeżeli ktoś ma wymieniony cały układ wydechowy na 3" przelotowy, dolot cold air intake, wymieniony downpipe i uppipe i seryjny program.. Edytowane 20 Lutego 2013 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 no i załatwione, jednak subaru pojdzie w dobre rece : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 a i tak sobie myślę ludzie co jeżeli ktoś ma wymieniony cały układ wydechowy na 3" przelotowy, dolot cold air intake, wymieniony downpipe i uppipe i seryjny program.. ka booom, bo będzie jeździć na ubogo no i załatwione, jednak subaru pojdzie w dobre rece : ) zakładam, że chodzi Ci o warsztat, a nie sprzedaż trzymam kciuki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 mam głupie przeczucie że kolega z problemem ma tak.. opisuje wszelkie modyfikacje ale nieznana jest historia auta w 100% i nie wie co do końca modzone.. moim zdaniem jeździł na serii bez żadnego programu .. i w końcu się narobiło.. czy to za mocna hipoteza? niech ktoś sczyta program i powie co on tam ma ja bym z ciekawości tak zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 jedyne co mam to dokumenty z remontów, wykresy z hamowni i duzo dokumentow dotyczasych serwisów aa po za tym nie wiem nic o tym aucie bo ma juz 10 lat aa ja go mam od listopada ; ) nie łudziłem sie ze z wysp kupie piekna ładna perełkę wiedziałem ze cos bedzie do zrobienia : ) oto dokumenty z ostatniego hamowania i remontu moze ja cos spierdzieliłem jak silnik wyciagałem do przekładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Masz tak dla czystego porównania , to jest mój wykres odpowiednio dla 1,1 bar i 1,3 bar coś chyba nie działa, https://www.dropbox.com/s/l37syifn6e3nc5b/Wykres.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Masz tak dla czystego porównania , to jest mój wykres odpowiednio dla 1,1 bar i 1,3 bar 380Nm@3.6 tys obr To na seryjnej dmuchawce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Masz tak dla czystego porównania , to jest mój wykres odpowiednio dla 1,1 bar i 1,3 bar coś chyba nie działa, https://www.dropbox....nc5b/Wykres.JPG no jak bedzie u mnie pompowac tak jak piowinno to na pewno podjade do kogos ogarnietego zeby mi mape sprawdził no i przed chwila znalazłem jedna usterkę a mianowicie wąż dolotowy od przepływomierza do turbiny ma dośc wielka dziurę ok 5 mm wiec to tez moze byc przyczyna ze nie ładuje jak powinno, wtyczki do czujników sprawdzone i jest wszystko podpięte jak nalezy. Powiedzcie jak naj lepiej go wyciągnąć ? odkręcać kolektor ssacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 No niestety bez odkręcania kolektora nie da rady wyciągnąć/zamontować tej rurki tak, żeby nie połamać króćca od strony turbiny. Przy okazji polecam wymienić gumowe fragmenty wężyków paliwowych pod kolektorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 no koletor zdemontowany oto zdjecia jak wygladała ta rura : ) nie powinno byc tak jakiś tulejki gumowej na dolocie powietrza do turbiny a własnie ta rurą ? bo sradniece sa różne i dosc mocno trzeba ta opaske dokręcić zeby było szczelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 rura wymieniona i dalej max 0.6 bara, odpiołem sterowanie turbiny i dochodzi do 1.1 bara dalej nie probowałem, wiec moze selenoid ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 restryktor / solenoid. chociaż moim zdaniem masz coś nieteges z rurkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 mała dysza w weżyku jest odpowiednim miejscu, jeszcze przeloze od kogos solenid i zobacze. Które rurki masz na mysli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 wszystkie odpowiadające za sterowanie WG. Jeżeli po odpięciu ładuje to wiesz gdzie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 restryktor / solenoid, zaporzyczony od urzytkownika Jano ( wielkie dzieki ) i nic dalej laduje 0.5b. odlaczyłem akumulator z jego solenoidem i tez kicha, sprawdzałem podciśnienia i wszystko OK. Chyba czeka mnie mapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Chyba czeka mnie mapa a nie lepiej najpierw naprawic auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 ale juz nie wiem gdize szukac, jedynie zostało mi podmienić czujnik ciśnienia pod lewa cześci kolektora ida do niego takie dwa wężyki, bo moze komputer odcina doładowanie i wchodzi w tryb awaryjny, Dzisaj podepne po kompa subaru zczytam wszystkie bledy i napisze. http://allegro.pl/czujnik-zawor-cisnienia-subaru-impreza-wrx-sti-03-i3006404557.html chodzi mi o ten czujnik tego jeszcze nie sprawdzałem, aa jak auto przyjechało z UK to była ułamana jedna koncówka gdzie sie nakłada wężyk skleiłem to klejem dwu składnikowym i sie trzyma, drożny raczej będzie ale pewny nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 ale juz nie wiem gdize szukac to nie szukaj , tylko jedź do kogoś kto to ogarnia , bo wymienisz pół auta, stracisz $ , a na końcu i tak pewnie udasz sie do kogoś kto sie na tym zna . Dzisaj podepne po kompa subaru zczytam wszystkie bledy i napisze. jak Ci nie świeci check , to sobie nic nie sczytasz , chyba ze sie znasz na logach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 szkoda ze mam tal daleko do ciebie carfit bo byś mi to sprawdził i naprawił ja sie juz poddaje, musze to w przyszłym tygodniu zawieść do kogoś kto ogarnia subaru, sprwadziłem na kompie i wychodza błedy nie rozpoznawalne przez kompa np. p1518, p0851, p0137, p1152, p1153, p0502, p0503. Błedy idzie skasować ale po ponownym uruchomieniu auta znów wskakują. I jeszcze mnie zastanawia sprawa wentylatorów, klime uzupełniłem i działa ale po wlaczeniu zapłonu dalej dzieje sie to samo a mianowicie właczają sie wentylatory i gra muzyka pod maska wszystki styczniki tykają i pompa paliwa raz sie włącza a raz wyłącza, gdy zapale silnik wszystko sie uspokaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 To może rozepnij zielone kostki do flash -a pod kierownica . !!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 http://img149.imageshack.us/img149/2815/10102006148tu1.jpg ....o te,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 ojjj.... jak to sie mowi czlowiek sie uczy na bledach : ) przy przekladce po prostu elektryk zlaczyl te kostki, po rozlaczeniu i zresetowaniu bledow, auto chodzi jak nalezy, doladowanie max 1 bar wiec idealnie, dzieki chlopaki !! pijemy wasze zdrowie dzisiaj !! i zeby juz te subaraki nie robily takich problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Należy sie 500 + VAT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 ojj to i tak promocyjna cena przelw czy musze dostarczyc osobiscie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się