viperski Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Pacjent Legacy I turbo Mam taki problem, że dymi mi się spod maski po ostrzejszej jeździe. Swąd wskazuje, że to chłodziwo, a dym wychodzi spod prawej głowicy, tj dokładnie z okolic kolektora pod prawą (pasażera) głowicą. Nie potrafię tego miejsca, źródła dymu, dojrzeć ani od góry ani od dołu,,dlatego tutaj pytam, skąd ten płyn się wydobywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Stand-by - investigation in progress A tak nieco powazniej - moze wez auto do kogos na podnosnik, odpalcie, niech sie zagrzeje i obadajcie skad para dochodzi. Moze gdzies tylko jakas uszczelka popuszcza. Jakies pekniecie na jakims wezu? Albo cos? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Pacjent Legacy I turbo Mam taki problem, że dymi mi się spod maski po ostrzejszej jeździe. Swąd wskazuje, że to chłodziwo, a dym wychodzi spod prawej głowicy, tj dokładnie z okolic kolektora pod prawą (pasażera) głowicą. Nie potrafię tego miejsca, źródła dymu, dojrzeć ani od góry ani od dołu,,dlatego tutaj pytam, skąd ten płyn się wydobywa? Do warsztatu. Ale to biegusiem! Najlepiej na lawecie. Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Kapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Aż tak, żeby na lawecie to nie leje. Podejrzewam że delikatnie kapie po ilości dymku, który wydostaje się stamtąd. Myślałem, że to może jakaś "typowa" usterka i popowiecie mi gdzie zajrzeć i ktrórędy. Będę szukał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Kurka wodna, dziś spostrzegłem dokładnie taką samą przypadłość u mnie. Jestem już na jutro umówiony w warsztacie. Jak coś odkryją, to dam znać w tym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarka665 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 A olej spod dekli Ci nie leci?? Bo może uszczelka poszła, olej skapuje na kolektor i spala się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 U mnie okazał się fałszywy alarm - po prostu woda z powietrza się skrapla na obudowie głowicy na etapie nagrzewania się silnika i pare kropel leci na rozgrzany już kolektor. To już bardzie wygląda na to, co kolega powyżej napisał. Też tak kiedyś miałem i doszczelnienie dekli zaworowych załatwiło sprawę. No chyba, że u Ciebie ewidentnie pachnie spalonym płynem chłodniczym to już grubsza sprawa, albo właśnie kwestia sprawdzenia przewodów. Powodzenia życzę i litościwego rachunku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Ewidentnie płynem wali. To nie olej. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez viperski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarka665 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) To może sprawdź wszystkie węże idące do nagrzewnicy. Może któryś z nich jest luźny i gdzieś tam płyn ucieka na rurę i paruje, sprawdź wszystkie ich połączenia Edytowane 30 Stycznia 2013 przez subarka665 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 To z przodu gdzieś musi kapać, dymek z przodu wychodzi, mniej więcej spod przedniego narożnika głowicy. Nad tym miejscem węże suche. Będę się temu przyglądał, na razie dziadem nie jeżdżę, robię mu blachę. Nie chcę zakładać oddzielnego tematu, więc może tu mnie ktoś oświeci. Są w tym aucie trzy miejsca wlewania chłodziwa, zbiorniczek wyrownawczy koło pompy wspomagania, korek w intercoolerze i jeszcze plastikowy zbiornik przy lewym reflektorze (korek z napisem coolant). Które jest do czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Jeśli dobrze kombinuję, to zbiorniczek przy wspomaganiu jest najwyższym punktem układu chłodzenia, jeśli na chłodnicy nie masz korka, to uzupełniasz do oporu płyn chłodzący w tym własnie zbiorniku. Plastykowy zbiorniczek przy lewym reflektorze to jest tzw. wyrównawczy, do którego przelewa się nadmiar płynu. Korek na intercoolerze służy do uzupełniania płynu w układzie intercoolera. Chłopaki poprawcie mnie jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 dobrze - można dodać, że IC nie ma wspólnego obwodu z chłodnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Dzięki wielkie. Niby podstawowe informacje i banalne takie a nie bardzo można znaleźć cokolwiek na forum. A swoją drogą to nadal nie przemawia do mnie jaki sens ma ten zbiorniczek przy reflektorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się