Skocz do zawartości

SLEPSON

Użytkownik
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SLEPSON

  • Urodziny 09.04.1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.netsound.pl

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    98' Legacy kombi 2.5, automat
  • Zainteresowania
    muzyka, podróże, motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SLEPSON

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Witam po kilku latach nieobecności Szanownych Forumowiczów. Chciałbym się poradzić odnośnie producentów elementów rozrządu. Co kupić, żeby nie trafić na najgorsze zamienniki, a z drugiej strony, żeby nie pakować w rozrząd tyle, co auto jest warte na rynku Przyszedł czas na wymianę kompletu rozrządu. Porady, które do tej pory dostałem to, żeby nie wpakować się w lichy pasek (Mitsuboshi itp) oraz , żeby napinacze były oryginalne. Ale co to znaczy oryginalne? Jaki producent, symbol? Czy komplet z paskiem Conti (Continental?) będzie ok? Jak sprawdzę, czy taki pasek Conti to produkcja Niemiecka czy Turecka ... ? Subaru Legacy II kombi 2.5L DOHC 4CAM, automat rok prod. 1998 Pozdrawiam z mojego niezniszczalnego auta.
  2. Rozne "wskazówki" po obu stronach bagnetu pokazują poziomy z rozróżnieniem: na zimnym silniku/na cieplym. Przynajmniej ja tak mam na bagnecie Legacy II i w instrukcji....
  3. Dodam od siebie, że jak mi padły pneumaty, to wymieniłem na amorki od Imprezy (chyba wrx). Tyl za nisko siedział i sprężyny zostały wymienione na foresterowe. Teraz tył jest ciut wyżej niż norma, ale dzięki temu auto agresywniej wygląda, a jak mam zapakowany bagażnik na full to jestem spokojny na wyboistej drodze
  4. Cześć, zazwyczaj w naszej generacji Legasiów były montowane głośniki firmy CLARION. Ok miesiąc temu zabrałem się za samodzielną wymianę na nowe/inne i się ciut oswoiłem z tematem. Powiem tyle, po moich obserwacjach, : Wiązka wiązką, ale najpierw trzeba by było sprawdzić które i jak zabarwione kabelki wychodzą na "tylne głośniki' z odtwarzacza i sprawdzić, czy tak oznaczone/zabarwione znajdziesz na kostce z tyłu w okolicy głośników. Czy tylne głośniki Ci w ogóle grają? Czy tylko wszystko gra gorzej..? Niemalże zapewniam, że nikt nie chciałby wykradać fabrycznie montowanych głośników z Legasia II, i to jeszcze tak wysłużonych czasem... Może gdzieś czegoś nie dopięli po prostu. Foto jakieś może wrzuć Albo odwrotnie podpięli bieguny na jednym z głośników = gra w przeciwfazie i się znoszą cześciowo fale/moc
  5. Ten wątek może być pomocny: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/62275-legacy-ii-czy-pasuja-amortyzatory-i-sprezyny-z-imprezy-gt/
  6. Witaj, może moja odpowiedź nie rozwiąże opisanej zagadki stykowej, ale pomoże Ci już zacząć odkładać środki na wymianę zawieszenia TYLNEGO na normalne Poczytaj w tym dziale posty moje i innych Forumowiczów na temat padającego zawiasu pneumatycznego. Jeśli tył opada po kilku dniach, to jest już sygnał, że tylne amorki niebawem padną na dobre.. Gumy są już sparciałe, mają nieszczelności. Po napompowaniu jakoś się to trzyma, ale i tak po troszku ubywa powietrza. Może własnie dlatego kompresor długo pracuje mimo, że amorki "wyglądają" na dopompowane Jakbyś podał rocznik auta, to będzie bardziej wiadomo ile jeszcze można mieć nadziei na używanie pneumatów tylnych Pozdrawiam serdecznie.
  7. We wspominanym warsztacie robili mi dwa lata temu wymianę uszczelek i pierścieni. Z usługi jestem zadowolony, a w kwestii samych uszczelek dowiedziałem się, że nowe uszczelki są trwalsze względem tych "starej generacji", które miałem od nowości w legasiu.
  8. No i znów niespodzianka now silniczek, który do mnie dotarł, mimo, że sprawdzony po VIN i "dedykowany" niestety różni się od zamontowanego w moim aucie. W związku z tym poszukuję takiego jak na zamieszczonej fotce (z prawej) MOŻE BYĆ ZFAJCZONY, dobry mechanizm przełożę sobie z tego działającego. Pozdrawiam.
  9. Moje auto to II generacja, ale miałem kiedyś podobny problem, wyniku wjechania w dziurę w jezdni. Przód też totalnie opadł, sprężarka co prawda pracowała, ale przodu nie pompowała. Dopiero podniesienie (na włączonym silniku) i opuszczenie po napompowaniu pomogło. Gumy w tych miechach były już sparciałe i popękane i dopiero przy większym ciśnieniu trochę się doszczelniły (szpary się pozamykały..). I tak po miesiącu od tego zdarzenia postanowiłem wymienić zawias na standardowy. Jestem teraz zadowolony i spokojny. Jak interesują Cię szczegóły wymiany i na co, to prześledź moje wątki dotyczące zawiasu pneumatycznego. Jedyne, co mi jeszcze przypomina o starym zawiasie to włączająca się co jakiś czas kontrolka HeightHigh, nie wydłubywałem tego ani sprężary więc prosie myśli, że na pneumatach jeszcze śmiga Powodzenia!
  10. DZIĘKI ! To już mi rozjaśniło temat. Widzę że borla leci pod belkami, a seryjny nad - więc nie stanowią one już żadnej przeszkody dla takiego rozwiązania. A czemu borle na "dziada" zamieniasz?
  11. Witajcie, w związku z tym, ze w necie ku mojemu zdziwieniu trudno to znaleźć, takie fotki mam prośbę o: zdjęcie pokazujące jak wygląda kolektor pod silnikiem w legacy II zdjęcie pokazujące jak wygląda kolektor pod silnikiem w legacy OBK I Wiem, że kolektor jest pewnie taki sam, ale chcę sprawdzić, czy w obu wersjach auta są takie same belki, wsporniki itp w bezpośrednim sąsiedztwie kolektora. Mam wersję 2.5 L i ponoć od spodu ma wszystko tak jak OBK. Po co taka wiedza? Mój kolektor nadaje się do wywalenia, bo przerdzewiały, obudowy zwłaszcza, rezonują itd, przepuszcza dym, śmierdzi w kabinie... No to jak wymieniać, to na nowy, a jak nowy to najlepiej na zamówienie nierownoodległościowy (more bulgot). Znalazłem jedną firmę, która zrobiła taki do Legacy II >> ( tutaj) Kiedyś się do tego przymierzałem i mi mechanicy powiedzieli, że moja wersja ma taką "belkę" jak OBK i to uniemożliwia montaż nierównoodległościowego seryjniaka ze starszych wersji Legaca.... Chce się upewnić, czy wciąż jest to przeszkodą dla spawacza-tłumikarza. Pozdrawiam
  12. A masz silniczek spalony? Zazwyczaj zatarciu ulega oś wycieraczki. Ściąga się wycieraczkę, rozbiera mechanizm, przeciera ośkę drobnym papierem ściernym i aplikuje sporo dobrego smaru. Potem złożyć i czekać kolejne 2-3 lata na kolejne zatarcie. Ewentualnie częściej używać tylnej wycieraczki Ta tak, wiem. Sprawdzane było = spalony. Mam już nówkę i pamiętam o przecierce ośki Dzięki!
  13. Witajcie, jak w temacie tylko z pytaniem, czy będzie ewentualnie pasować silniczek z III generacji ? na fotkach z allegro wygląda niby identycznie jak ten, z mojej wersji.
  14. SLEPSON

    Wiejski "tjunink"

    leon, nigdy mnie nie zawodzisz
  15. SLEPSON

    Pozdrawiamy sie :)

    Odpozdrawiam, bo to chyba ja tam wtedy byłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...