Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

tak naprawdę to błąd został popełniony myślę, przy planach na sezon 2014 gdzie Robert cytrynie odmówił

 

to chyba nie był błąd, tylko lojalność wobec sponsorów, bo tam przecież sponsorem jest i był TOTAL, więc LOTOS by nie miał racji bytu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szczerze mówiąc dziwny błąd w nijakim miejscu.

 

Przecież wczorajsza jak i piątkowa przygoda były identyczne co do przyczyn. Auto po prostu nie skręciło. Z tego co pamiętam z jakiegoś wywiadu z RK on lubi ustawiać auta dość podsterownie - wg niego tak jest szybciej... ale takie ustawienie wymaga podpierania się lewą nogą - a o tym mówił wczoraj, że auto nie chce jednocześnie skręcać i hamować.

IMO oba błędy wynikały z setupu lub jakiejś małej usterki technicznej (może wspomniany dyfer).

Nie do końca auto nie skręcili bo było za szybko.Sam Robert na mecie odcinka gdzie stracił szybę Powiedzal ze zmienił opis po pierwszym przejeździe i było zbyt optymistycznie dlatego poszedł w winnice.

Co do drugiej przygody to tylko Robert wie co poszło nie tak w kazdym razie wizualnie tez było sporo za szybko.Ok auto nie skręcili ale nawet jak by było sprawne czy dobrze ustawione to opony by trzeba było chyba klejem posmarować zeby przeszło ten zakręt taka prędkością z jaka napadł ten zakręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To takie wygodne tłumaczenie (dla kibiców, bo Robert jakoś nie ma problemu żeby powiedzieć że to był jego błąd) :) Jak auto nie mieści się w zakręcie to znaczy że było za szybko i tyle, może inaczej ustawione auto by się zmieściło (choć w przypadku tych przygód nie sądzę), ale kierowcy muszą się dostosować do samochodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Stachu piszesz jak typowy laik, co Ogier nie dzwonił? Latvala nie dzwoni?

Największym dzwonnikiem tych pięknych lat WRC wcale nie był Colin tylko czterokrotny mistrz swiata Tommi Makinen.

Wszyscy dzwonili i dzwonią do dzisiaj.

Różnica dzisiaj jest taka, że dzisiejsze WRC jest zdominowane przez VW, polo jest najlepsze silnikowo, zawieszeniowo, wytzymalosciowo.

A Robert dysponuje samochodem któremu nie trzeba pomocy kierowcy żeby sie rozpadało. Nie ma 50 inżynierów, ustawią, nastawią, naprawią. Nie ma wsparcia fabryki która przekonstruuje samochod pod niego.

 

Wszystko to musi nadrabiać prędkością i ryzykiem.

  • Lajk 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie ma 50 inżynierów, ustawią, nastawią, naprawią. Nie ma wsparcia fabryki która przekonstruuje samochod pod niego.

Nie ma też rzeszy szpiegów na oesach, którzy to daliby znać gdzie trzeba jechać ostrożniej, bo naniosło się piasku na asfalt tudzież ktoś wykopał kamień, albo przesunął szykanę...

 

@@stach1111, bawisz się w trolla, zamiast na siłę udowadniać jaki ten Kubica słaby, poczytaj trochę o tym sporcie, poszerz swoją wiedzę o rajdach, może wraz z wiedzą zmienisz punkt widzenia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...