paul_78 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 http://www.subaru.pl/!komis/index.php?photo=514 2,5 manual, wersja amerykańska. Na co zwrócić uwagę? Czym różni się od wersji europejskiej (pomijając, że nie ma chyba europejskiej z takim silnikiem?). Opłaca się za taką cenę? Czy w ogóle warto amerykańca? PS. Wiem, że były pytania o różnice między EUR a US, ale ni cholery nie mogę znaleźć... kajam się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Jak manual z Ameryki to skrzynia moze byc do wymiany Choc jesli silnik sie nie jest roztopiony to juz dobry znak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Jak manual z Ameryki to skrzynia moze byc do wymiany Choc jesli silnik sie nie jest roztopiony to juz dobry znak Też widziałem zdjęcia tamtego auta... co to było? Nissan Sentra? A poważnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Moze miec troche inna charakterystyke zawieszenia. Ale: "Jesli zamierzasz sie po prostu dostac z punktu A do punktu B, to to w zupelnosci wystarczy" Gdybys chcial go zwawiej uzytkowac, to by trzeba cos z tym zrobic (inaczej wystroic? da sie?) badz tez odpuscic go sobie. Faktycznie 2.5 N/A w Foresterze EU-spec nie bylo - moze byc klopot z czesciami. Chyba ze to ten sam silnik, co byl stosowany w Legacy i OBK :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zamierzam dostać się z punktu A do B. Nie będę jeździł po poligonach, chociaż w lekkim terenie bym go przegonił. Co oznacza "zestrojenie zawieszenia" w praktyce? Co rozumiesz przez "żwawiej użytkować"? Podoba mi się za to jego przyspieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 paul_78, AFAIK to ta wersja jest pozbawiona reduktora, mimo że to manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 paul_78, AFAIK to ta wersja jest pozbawiona reduktora, mimo że to manual. Ooops, tego się właśnie obawiałem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Co oznacza "zestrojenie zawieszenia" w praktyce? Nie wiem. DLatego napisalem w nawiasie "da sie?" Na rynek amerykanski za zwyczaj daja bardziej miekkie zawieszenie, ktore byc moze jest komfortowe, ale do szybszej jazdy przez zakrety itp. niezbyt sie nadaje. I tak sobie pomyslalem, ze moze w serwisie by sie to dalo jakos zmienic, ale nie mam pojecia :shock: Nie będę jeździł po poligonach, chociaż w lekkim terenie bym go przegonił. Tu miekkosc zawieszenia raczej nie bedzie miala znaczenia Moze ktos, kto sie lepiej zna na tych sprawach, wypowiedziec w kwestii zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 To auto wydaje się dość ciekawe - cena nie jest porażająca, osiągi chyba nienajgorsze, no i duży napis SUBARU, którego brakuje w MY'06... Byłby użytkowany miasto/trasa/może czasem lekki teren, chociaż tutaj lepiej pożyczyć od forumowicza PSz jego drugie autko W sumie bez reduktora bym przeżył... chyba. Jak wygląda elastyczność tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 jeżeli jest to ten sam silnik co w outbacku a raczej na pewno jest, to charakteryzuje się on świetną elastycznością. Duży moment obrotowy w 80% jest odczuwalny już od samego dołu, przy 2750-3000 auto dostaje kopa. Na wysokich biegach śmiało można jeździć przy niskich prędkościach. Reduktor przydaje się tylko w wersji 2.0, 2.5 jest na tyle mocny, że spoko daje radę bez. Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 fajnie, że z Kanady sprowadzony, termometr będzie w ludzkiej skali a nie jakichś "fajajtach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Gdzie w Radomiu można sprawdzić tego subaraka, czy coś mu nie dolega :?: Kto wie, może w poświąteczny weekend wybiorę się go obejrzeć. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ta cena jest troche niska jak za to auto. Wez VIN i sprawdz na carfax.com, ja bym sie dowiedzial czy byl rozbity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 fajnie, że z Kanady sprowadzony, termometr będzie w ludzkiej skali a nie jakichś "fajajtach" I prędkościomierz w "km" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Gdzie w Radomiu można sprawdzić tego subaraka, czy coś mu nie dolega :?: Kto wie, może w poświąteczny weekend wybiorę się go obejrzeć. 8) w Radomiu nie ma serwisu Subaru. Najbliższa autoryzowana stacja A.Koper przy Krakowskiej.Umów się, podjedź, obejrzą furkę, w serwisach są fachowcy, ludzie z doświadczeniem :arrow: dogadaj się jak auto stoi w komisie, chcą sprzedać i są pewnm auta to zgodzą się na przyjazd do wawy w celu dokładnego sprawdzenia auta Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ta cena jest troche niska jak za to auto. Wez VIN i sprawdz na carfax.com, ja bym sie dowiedzial czy byl rozbity. Paul, napieraj do serwisu, tam wszystkiego się dowiesz. Oszczędzisz sobie nerwów i czasu Ja tak sprawdzałem swojego Legac'a. Cieszę się ze swojego Subaraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Jestem po rozmowach z gościem od takiego samego modelu (2004)... Trzymajcie kciuki, bo wiele wskazuje, że... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 kolejny szczęściarz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Decyzja jest podjęta, środki też mogą zostać uruchomione w każdej chwili... Czekam tylko, aż ktoś mi wybije z głowy Forestera US spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Wczoraj jezdzilem Baja, ktora ma chyba ten sam silnik. Bardzo fajna jednostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Poczytałem trochę o US specach i zaczynam mieć wątpliwości. Co prawda temat dotyczył Imprez STI a nie Foresterów... Czy faktycznie amerykańskie Forysie są bardziej awaryjne i wykonane z gorszych materiałów? Kto z forumowiczów ma Forestera US spec? Czym się różni 2,5X MY'04 od modelu 05? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 paul_78, amerykanskie i europejskie Forestery schodza z tej samej lini montarzowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Chłopie bierz póniej się będziesz zastanawiał na tym co sie zepsuło Subaru to subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 pó�niej się będziesz zastanawiał na tym co sie zepsuło Wolę jednak wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 faktycznie amerykańskie Forysie są bardziej awaryjne i wykonane z gorszych materiałów? Takie tam gadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się