raj Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam Forester 2.5 bez turbo z LPG 2006r. Od kilku miesięcy świeciła się kontrolka check engine i mrygający cruise(część osób chyba to zna). Po podłączeniu do komputera wyskakiwało pięć błędów: P0420, P0304, P0302, P0030 oraz 64(różne diagnozy usłyszałem od różnych mechaników), katalizator, sonda lambda, świece, kable wysokiego napięcia itd. Od kilku dni mamy ochłodzenie i temperatura "trzyma się" w okolicach 0 stopni C. Zauważyłem że nie ma kontrolki check engine i mrygającego tempomatu. Nie wiem czy to jest spowodowane niskimi temperaturami. Czy ktoś z Was miał podobną sytuacje że przy niskich temperaturach auto nie zgłasza usterek? Proszę o info Pozd. raj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambrauer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 U mnie swieci kontrolka i mruga cruise. po podpieciu do komputera wyszedl blad pompy nawiewu na spaliny w celu ich rozrzedzenia. Forester 2,5xt. wymiana nie ma sensu polecili usuniecie ww pompy kwota ok 400 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotofan Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 U mnie był błąd P0021. Jak się okazuje mam świetnego mechanika, który od razu mówił, że to problem z komputerem. Jako, że mój Forek to Ameryka, więc na alledrogo nie ustrzeliłem żadnego komputera (a naprawa, jak się okazało, też nie była możliwa). Ostatecznie znalazł się na jebay i przyjechał prosto z hAmerykli (z cłem za jakieś 500 złota). Od wymiany mam jakieś 500km (sprawa świeża) ale po błędzie ani śladu. Cały dystans sieknąłem na tempomacie i wszystko "jak ta lala" (a właśnie checka wywalało przy jednostajnej jeździe przy próbie na tempomacie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tcic Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) Jeśłi błąd P0420 - poczytaj: http://www.forum.sub...olka-tempomatu/ albo: http://www.forum.sub...lacy-sie-check/ Edytowane 25 Maja 2013 przez tcic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi432 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Witam mam takie zapytanie apropo chek engine Mam od niedawna forestera 99r (125KM)z gazem LPG (Koltec) i zauwarzyłem ze gdy samochód jest zimny wszystko ok a kiedy sie rozgrzeje i go zgasze np na 15 min i odpale ponownie to swieci sie własnie chek engine casami kika sekund max do ok 3 min i gaśnie kontroka pożniej jeszcze mrygnie ze 2 razy i potem juz jej nie widze az do zgaszenia samochodu i odpalenia na ciepłym silniku. Niewidać żadnych innych oznak na benzynie ładnie pracuje równo normałie przyspiesza nie ma braku mocy na każdych obrotach. i niewiem od czego to morze być może możecie cos podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Podłącz pod komputer. Najprawdopodobniej to od sondy. Albo już pada , albo masz żle wyregulowaną Lpg. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi432 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Właśnie w poniedziałek mam podjechać do gazownika zeby ustawił mi gaz bo nie trzyma obrotów na gazie i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Znajomy posiada Forestera MY98 2.0 125KM bez gazu i dzisiaj zapalił mu się w czasie jazdy Check , po jakimś czasie znowu jazda i gdy silnik się rozgrzał to samo . Kontrolka w Subaru nie pali się cały czas gdy wystąpi problem aż do wykasowania błędu na komputerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Ciekawa sprawa. U mnie przy problemach ze stukowym, jak zapalił się CEL to gasł dopiero po skasowaniu błędu. Może żarówka się przepaliła, też to przerabiałem. Niech sprawdzi, czy zapala mu się kontrolnie po przekręceniu kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Po włączeniu zapłonu kontrolka zapala się czyli żarówka ok , po włączeniu silnika nie pali się dopiero w czasie jazdy po kilku minutach znowu się zapala i pali ciągle ,aż do czasu zgaszenia silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Można podpiąć pod OBD2 powinien u niego złapać sygnał, ale nie mam pewnosci. Po 2001 każde auto mozna podłączyć, może w komputerze zostają jakieś ślady błędów. W razie co mam taki czytnik i program torque na tel. Można spróbować, jestem z Wejherowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dzięki za chęć udzielenia pomocy zobaczę może znajdzie kogoś bliżej kto podepnie auto pod kompa żeby nie jeździł z tym check Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Ok. Nie ma problemu. W razie czego śmiało pisz. W weekendy, jak pracuje to jezdze autem do pracy, do centrum gdyni. Tak że, jest jeszcze taka opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 A więc komputer połączył się ale błędu nie pokazało . Wyskoczyła jedynie cyfra 2 , ale to raczej nie kod błędu ? A więc u trzeciego mechanika wreszcie wyskoczył, kod błędu 22 czyli czujnik spalania stukowego. Wymienimy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) W moim przypadku błąd pojawiał się, po przejechaniu paru kilometrów. Rozgrzaniu silnika. Po wymianie stukowego który był "trafiony". Chwile był spokój, po jakimś czasie znowu to samo. Zacząłem szukać dalej, aż w końcu zainstalowałem wtryskiwacze gazu ( starszej już generacji ), na gumowych amortyzatorach i po problemie. Czujnik łapał stuki z wtrysków i zapalał CEL. Mam nadzieje że, wymiana czujnika wystarczy Edytowane 12 Lutego 2014 przez Max 84 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Tu było tak samo, check wyświetlał się po przejechaniu kilku kilometrów , po wymianie czujnika kontrolka zgasła i jak dotąd spokój , ale zobaczymy co będzie dalej . Tyle ,że auto bez gazu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się