Skocz do zawartości

Niuanse hill-holdera


sylvan

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Mam pytanie odnośnie regulacji tego wynalazku w Imprezie MY97 - poprzedni właściciel robił sprzęgło i ponoć od tamtej pory to nie działa. Mówił, że to kwestia regulacji tylko nie robił tego bo zwyczajnie nie potrzebował... napiszcie proszę z czym to się je bo puki co zielony jestem w wielu kwestiach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
interesuje mnie sprawa czy w Outback-u MY06 3.0 H6 wersja PL był standardowo hill-holder? czytałem test z "wysokich obrotów" i było napisane, że jest ale ja u siebie nie czuję jego działania.

W automacie Hill-Holder nie ma, gdyż nie ma zasadności, funkcje pełni skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interesuje mnie sprawa czy w Outback-u MY06 3.0 H6 wersja PL był standardowo hill-holder? czytałem test z "wysokich obrotów" i było napisane, że jest ale ja u siebie nie czuję jego działania.

W automacie Hill-Holder nie ma, gdyż nie ma zasadności, funkcje pełni skrzynia.

 

wysoko w górach zdarzyło mi się raz pojechać do tyłu na D więc zasadność jest. dzięki za info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy mój SF MY99 S-T MT ma HH? Czy może on powodować, że po nocnym/dłuższym postoju szarpie mi przy ruszaniu (na płaskim)? Po 10 minutach jazdy problemu już nie ma. Na razie badam opinie teoretyków, mechanika odwiedzę ale dopiero za 2 tygodnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odświeżę temat,

 

Dziś wracając z pracy moim Foresterem 2001 N/A, po około 15 km trasy, na skrzyżowaniu (płaskie jak deska do prasowania) kiedy zapaliło się zielone, puściłem sprzęgło ale hamulce nie puściły, co poskutkowało zduszeniem silnika, po kilkusekundowych męczarniach i mieleniu biegami poczułem swąd spalenizny (myślę, pewnie sprzęgło :/ ), jakoś zdołałem zjechać ze skrzyżowania, ale problem nie minął...po około 5 minutach odkryłem że wciskanie hamulca pomaga, więc zjechałem z ulicy i wjechałem na pierwszy lepszy warsztat, oczywiście kiedy zmieniałem biegi, puszczając sprzęgło auto hamowało :/.

Na postoju sprawdziłem temperaturę hamulców, były gorące niczym surówka :-|

Jak mniemam jest to wina hill holdera który blokuje hamulce, ale dlaczego na płaskim terenie, dlaczego nie chce puścić i jak to się stałoże dopiero teraz to się stało ?!

Wcześniej kilka razy zdradzał podobne objawy lekko zwalniając przy zmianie z 1 na 2, ale potem wszystko wracało do normy

Dodam samochód jest po wymianie tarcz i klocków, płynu i po ogólnym przeglądzie i serwisie. Wcześniej nie było z tym problemu.

Proszę o pomoc i radę jak załatwić ten problem,

Edytowane przez Dzierzba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...