Przemeq Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Odświeżam wątek i tu zapraszam do dyskusji na temat Hill Holdera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Mam pytanie odnośnie regulacji tego wynalazku w Imprezie MY97 - poprzedni właściciel robił sprzęgło i ponoć od tamtej pory to nie działa. Mówił, że to kwestia regulacji tylko nie robił tego bo zwyczajnie nie potrzebował... napiszcie proszę z czym to się je bo puki co zielony jestem w wielu kwestiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 wg moich obserwacji to wystarczy kilka razy przypalić nowe sprzęgło i HH powoli umiera śmiercią naturalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 wymień nazwy 3 elementów z których zbudowany jest cep. (ostatnio pewien profesorek nas tak zagiął) Jaka jest nagroda Jak byłem dzieckiem , to próbowałem używać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Witam, pytanko: jak to jest z hil holderem w forku ze skrzynią AT w wersji EU 2,5XT? Nie ma , albo nie umiem korzystać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matejator Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 interesuje mnie sprawa czy w Outback-u MY06 3.0 H6 wersja PL był standardowo hill-holder? czytałem test z "wysokich obrotów" i było napisane, że jest ale ja u siebie nie czuję jego działania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 interesuje mnie sprawa czy w Outback-u MY06 3.0 H6 wersja PL był standardowo hill-holder? czytałem test z "wysokich obrotów" i było napisane, że jest ale ja u siebie nie czuję jego działania. W automacie Hill-Holder nie ma, gdyż nie ma zasadności, funkcje pełni skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matejator Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 interesuje mnie sprawa czy w Outback-u MY06 3.0 H6 wersja PL był standardowo hill-holder? czytałem test z "wysokich obrotów" i było napisane, że jest ale ja u siebie nie czuję jego działania. W automacie Hill-Holder nie ma, gdyż nie ma zasadności, funkcje pełni skrzynia. wysoko w górach zdarzyło mi się raz pojechać do tyłu na D więc zasadność jest. dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Czy mój SF MY99 S-T MT ma HH? Czy może on powodować, że po nocnym/dłuższym postoju szarpie mi przy ruszaniu (na płaskim)? Po 10 minutach jazdy problemu już nie ma. Na razie badam opinie teoretyków, mechanika odwiedzę ale dopiero za 2 tygodnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzierzba Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Odświeżę temat, Dziś wracając z pracy moim Foresterem 2001 N/A, po około 15 km trasy, na skrzyżowaniu (płaskie jak deska do prasowania) kiedy zapaliło się zielone, puściłem sprzęgło ale hamulce nie puściły, co poskutkowało zduszeniem silnika, po kilkusekundowych męczarniach i mieleniu biegami poczułem swąd spalenizny (myślę, pewnie sprzęgło :/ ), jakoś zdołałem zjechać ze skrzyżowania, ale problem nie minął...po około 5 minutach odkryłem że wciskanie hamulca pomaga, więc zjechałem z ulicy i wjechałem na pierwszy lepszy warsztat, oczywiście kiedy zmieniałem biegi, puszczając sprzęgło auto hamowało :/. Na postoju sprawdziłem temperaturę hamulców, były gorące niczym surówka :-| Jak mniemam jest to wina hill holdera który blokuje hamulce, ale dlaczego na płaskim terenie, dlaczego nie chce puścić i jak to się stałoże dopiero teraz to się stało ?! Wcześniej kilka razy zdradzał podobne objawy lekko zwalniając przy zmianie z 1 na 2, ale potem wszystko wracało do normy Dodam samochód jest po wymianie tarcz i klocków, płynu i po ogólnym przeglądzie i serwisie. Wcześniej nie było z tym problemu. Proszę o pomoc i radę jak załatwić ten problem, Edytowane 25 Lipca 2013 przez Dzierzba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Wyregulować albo odłączyć hill holder http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/63916-hill-holder-sprezyna/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzierzba Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Dzięki, najpewniej chodzi właśnie o tą sprężynkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się