Skocz do zawartości

forester 2,5 turbo z gazem warto kupic???


mati2610

Rekomendowane odpowiedzi

Mam na oku forka: http://otomoto.pl/subaru-forester-navi-gaz-4wd-skora-grzane-fote-C26602175.html

chcialbym sie cos wiecej dowiedziec o tych silnikach turb, czy to takie jak w imprezach czy sa trwale

bezawaryjne (rozumiem oczywiscie ze o subaru trzeba dbac) czy gaz w takim aucie sie sprawdza i na co uwazac. konkretny model z linku bardzo mnie interesuje

i zastanawiam sie nad kupnem. WARTO???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzanie tanio i jeszcze ten gaz :roll: bez wizyty u prawdziwego speca od Subaru się nie obejdzie :idea:

 

A model jako taki oczywiście godny polecenia :cool: ale co do egzemplarza to ja osobiście rozjarzałbym się najpierw za czymś z forumowego działu K/S: Pojazdy może ten: #1 :idea:

Edytowane przez Urabus
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój dylemat jest bardzo typowy, i poruszany już wielokrotnie, szukaj a znajdziesz odpowiedź :cool:

A może znajdziesz ją już tu: #1 :mrgreen:

 

dzieki fajnie rozwiniety temat, wiem juz chyba wystarczajaco teraz tylko znalesc fajny egzemplarz. :)

No to świetnie :) Nie zapomnij tylko o zielonej strzałeczce dla pomocnych kolegów :D

Edytowane przez Urabus
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pomijajac samochód ten konkretny, to jak tam te motorki turbo w forkach? lepiej taki czy wystarczy w zupełnosci 160konny bez turbiny?

 

Nie wystarczy :mrgreen:

dlaczego? rozwin odpowiedz kolego?

 

Bo po 6 miesiącach jazdy 2,5xt będzie już niewystarczające :-P

 

A ten z linka mocno tani, a nie wiem czy okazje sie zdarzają i to jeszcze w komisach.

 

Brac na dokładne sprawdzenie ale kogos kto ogarnia Subarynę. I jeszcze gdzie gaz zakładany i jaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decydując się na Forestera z turbo w ogóle nie rozglądałbym się ze egzemplarzami innymi niż "bardzo zadbane", a takie swoje kosztują. Przy tej cenie (i w sumie ogólnie przy ofertach < 45000 zł w nowszej budzie) zapaliłaby mi się lampka ostrzegawcza. Nie skreślałbym od razu auta, bo różnie to w życiu bywa i czasem $ jest potrzebna na gwałt i szybko trzeba się pozbyć auta, ale:

1. takie rzeczy nie w komisie

2. forek z turbo to dość specyficzne auto (w szczególności 2,5 turbo) i raczej kupują je świadomi ludzie/pasjonaci, dbają o nie, a poźniej takiego auta za pół darmo nie oddadzą

 

Dlatego na start radzę wybrać się z kimś obeznanym tematem + miernikiem lakieru :)

 

"czy wystarczy w zupełnosci 160konny bez turbiny?"

Nie.

Mam wolnossące 2,5 z USA (165-173 koni, 227 Nm, ile to to ma dokładnie nie wiem) i o ile na początku było fajnie (wcześniejsze auto 90 koni) to każdego kolejnego dnia auto jeździło coraz wolniej :) 2,5 T to już kupa zabawy, ale znam ludzi którzy i tak po pewnym czasie uważali że to auto nie jeździ i zaczęli się bawić w mody dochodząc do 280 koni (a przy tym kupa innych zmian w zawieszeniu, hamulcach). Ta droga nie ma końca, więc na samym początku warto sobie odpowiedzieć na pytanie ile chcemy przeznaczyć na utrzymanie samochodu (nie zakup) albo kochać samochody (wtedy wydawana $ tak nie boli) ;)

 

Pozdrawiam

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam na oku forka: http://otomoto.pl/su...-C26602175.html

chcialbym sie cos wiecej dowiedziec o tych silnikach turb, czy to takie jak w imprezach czy sa trwale

bezawaryjne (rozumiem oczywiscie ze o subaru trzeba dbac) czy gaz w takim aucie sie sprawdza i na co uwazac. konkretny model z linku bardzo mnie interesuje

i zastanawiam sie nad kupnem. WARTO???

Czesc, czy pofatygowales sie moze do Bydgoszczy i widziales z bliska tego Forka? Rowniez mnie zainteresowala ta oferta. Ciekaw jestem w czym tkwi problem, skoro cena jest tak atrakcyjna a oferta wisi na tablicy juz ponad miesiac.... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten bez turbo jest jak zwykły seks ze średnio atrakcyjną dziewczyną a ten z turbo jak seks z Sashą Grey. Więc skoro ma się wybrać jeden z nich, to lepiej ten z turbo.

 

a może lepiej zacząć od takiej średniej dziewuchy żeby potem przy laluni nie nawalić :idea: poza tym wiesz jak to jest z tymi ładnymi... nigdy pewności nie ma :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...