BAZI Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 witam właśnie dowiedzialem sie ze w moim forku stopił sie tłok i mimo odradzania ratowania silnika chcialbym go wyremontować,czy ktos z was jest w stanie powiedzieć mi ile to może kosztować i jakie części muszę kupić.czy wystarczy szlif cylindrów i wymiana tłoków?dzięki za wszelkie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Oczywiście, że lepiej (na długoterminowe użytkowanie, a nie polepienie i sprzedaż) zrobić remont silnika, przy okazji usuwając wady silników 2,5T. Kto ci odradza remont? :shock: Poza tym oczywiście, ustal gdzie jest przyczyna awarii. Robiłem "naprawę" silnika człowiekowi w 2,0XT, gdzie do 200tkm zabił 3 silniki - ori, ori naprawiony w aso i drugi kupiony używany bo się zeźlił. Dziś zrobił już prawie 100tkm i lata dalej (na kutych tłokach). Pobił póki co własny rekord trwałości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 a jakieś koszta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Poza tym oczywiście, ustal gdzie jest przyczyna awarii. Pewnie iam dno, zasyfiała przepływka mnóstwo knocków i pozmiatane lub cokolwiek co zachwiało AFR-rem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 witam właśnie dowiedzialem sie ze w moim forku stopił sie tłok [...] BAZI, napisz plz czym to się objawiło? Dymienie, znikanie oleju, walenie czy kompletna kapota? Wyrazy współczucia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 jadac po autostradzie z predkoscia ok 200 przez jakies dwa kilometry auto przestalo przyspieszac i cos szarpnelo zjechalem na pobocze i uslyszalem ze silnik dziwnie klekocze jak traktor.Niestety musialem jeszcze przejechac ok 50 km i odstawilem auto u mechanika.Mechanik mi wspomnial ze jak odpalil auto to po kilku minutach zaczelo kopcic.to by bylo na tyle auto sie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 To masz 2 opcje... jeżeli Twój "mechanik" nie ogarnia tematu subaru 2,5 to jego reaktywacja może być bardzo krótka. Natomiast jeżeli jest w temacie, to naprawa będzie bardziej kosztowna, ale zostanie wykonana tak, że auto pochula jeszcze sporo i można swobodnie użytkować, wprowadzając mody Życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 na codzien tego nie robi ale ogarnia temat dzisiaj graty pojechaly na szlif tam maja byc poskladane i za ok tydzien do odbioru,pozniej tylko motor do auta i mam nadzieje ze na kutych bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 na kutych bedzie ok. Będzie, będzie ale poszukaj przyczyny "awarii" tłoki same z siebie nie płyną... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Mialem klopot z wyciekiem oleju coprawda codziennie sprawdzalem stan ale stalo sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Mialem klopot z wyciekiem oleju coprawda codziennie sprawdzalem stan ale stalo sie. jadac po autostradzie z predkoscia ok 200 ...ekhm... Forekiem 2,5XT można cisnąć 200 i wyżej, mimo iż nie jest do tego stworzony, ale przy wycieku oleju to już lekki hazard jest :shock: Współczuję. edit: Na ile Twój mechanik koszty naprawy wycenił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Calosc ok dychy ale robocizna po znajomosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Calosc ok dychy ale robocizna po znajomosci hmm, lepiej skontaktuj się z Carfit-em lub czterema wiatrakami i zweryfikuj koszt jak i części, które mają zostać uzyte do tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 hmm, lepiej skontaktuj się z Carfit-em lub czterema wiatrakami i zweryfikuj koszt jak i części, które mają zostać uzyte do tego... od razu z Carfitem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Z Carfit'em jak mu spartolą silnik (oby nie oczywiście). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się