BAZI Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 witam właśnie dowiedzialem sie ze w moim forku stopił sie tłok i mimo odradzania ratowania silnika chcialbym go wyremontować,czy ktos z was jest w stanie powiedzieć mi ile to może kosztować i jakie części muszę kupić.czy wystarczy szlif cylindrów i wymiana tłoków?dzięki za wszelkie info Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Oczywiście, że lepiej (na długoterminowe użytkowanie, a nie polepienie i sprzedaż) zrobić remont silnika, przy okazji usuwając wady silników 2,5T. Kto ci odradza remont? :shock: Poza tym oczywiście, ustal gdzie jest przyczyna awarii. Robiłem "naprawę" silnika człowiekowi w 2,0XT, gdzie do 200tkm zabił 3 silniki - ori, ori naprawiony w aso i drugi kupiony używany bo się zeźlił. Dziś zrobił już prawie 100tkm i lata dalej (na kutych tłokach). Pobił póki co własny rekord trwałości . Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI Posted September 17, 2012 Author Share Posted September 17, 2012 a jakieś koszta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Poza tym oczywiście, ustal gdzie jest przyczyna awarii. Pewnie iam dno, zasyfiała przepływka mnóstwo knocków i pozmiatane lub cokolwiek co zachwiało AFR-rem Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiszpanskaInkwizycja Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 witam właśnie dowiedzialem sie ze w moim forku stopił sie tłok [...] BAZI, napisz plz czym to się objawiło? Dymienie, znikanie oleju, walenie czy kompletna kapota? Wyrazy współczucia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI Posted September 21, 2012 Author Share Posted September 21, 2012 jadac po autostradzie z predkoscia ok 200 przez jakies dwa kilometry auto przestalo przyspieszac i cos szarpnelo zjechalem na pobocze i uslyszalem ze silnik dziwnie klekocze jak traktor.Niestety musialem jeszcze przejechac ok 50 km i odstawilem auto u mechanika.Mechanik mi wspomnial ze jak odpalil auto to po kilku minutach zaczelo kopcic.to by bylo na tyle auto sie robi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Why Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 To masz 2 opcje... jeżeli Twój "mechanik" nie ogarnia tematu subaru 2,5 to jego reaktywacja może być bardzo krótka. Natomiast jeżeli jest w temacie, to naprawa będzie bardziej kosztowna, ale zostanie wykonana tak, że auto pochula jeszcze sporo i można swobodnie użytkować, wprowadzając mody Życzę powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI Posted September 21, 2012 Author Share Posted September 21, 2012 na codzien tego nie robi ale ogarnia temat dzisiaj graty pojechaly na szlif tam maja byc poskladane i za ok tydzien do odbioru,pozniej tylko motor do auta i mam nadzieje ze na kutych bedzie ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Why Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 na kutych bedzie ok. Będzie, będzie ale poszukaj przyczyny "awarii" tłoki same z siebie nie płyną... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI Posted September 22, 2012 Author Share Posted September 22, 2012 Mialem klopot z wyciekiem oleju coprawda codziennie sprawdzalem stan ale stalo sie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subbeginner Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Mialem klopot z wyciekiem oleju coprawda codziennie sprawdzalem stan ale stalo sie. jadac po autostradzie z predkoscia ok 200 ...ekhm... Forekiem 2,5XT można cisnąć 200 i wyżej, mimo iż nie jest do tego stworzony, ale przy wycieku oleju to już lekki hazard jest :shock: Współczuję. edit: Na ile Twój mechanik koszty naprawy wycenił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI Posted September 22, 2012 Author Share Posted September 22, 2012 Calosc ok dychy ale robocizna po znajomosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Calosc ok dychy ale robocizna po znajomosci hmm, lepiej skontaktuj się z Carfit-em lub czterema wiatrakami i zweryfikuj koszt jak i części, które mają zostać uzyte do tego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 hmm, lepiej skontaktuj się z Carfit-em lub czterema wiatrakami i zweryfikuj koszt jak i części, które mają zostać uzyte do tego... od razu z Carfitem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Z Carfit'em jak mu spartolą silnik (oby nie oczywiście). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now