Skocz do zawartości

Dyskusje o Evo


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A mi się ten nowy evo podoba i to BARDZO.

 

Ma zwartą, agresywną i nowoczesną bryłę. Doceniając historię evo wcale nie czuję, że chciałbym kupić samochód o stylistyce rodem z lat '90 - a dzisiejsze evo i impreza dokładnie takie są.

 

Mało tego - liczę, że stylistyka nowej imprezy pójdzie w podobnym kierunku, co evo. Jeśli nie pójdzie, to już dziś ogłaszam wszem i wobec: jeśli mnie tylko posiadanie rodziny nie wyleczy z wściekłego 4x4, a będzie mnie stać na wymianę DD na nowy samochód tej klasy, moim następnym samochodem jest evo X :twisted:. Howgh!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstępy robisz ? :mrgreen: Tylko ślub trza będzie w Danii wziąć :twisted:

 

Komu trza, temu trza - mi nie 8). Ale jak rozumiem Ty masz już doświadczenie w logistyce i bywasz na ślubach on the brown side :mrgreen:.

 

Wracając do evo X - w ostatnim WRC pisali, że jest już tworzona rajdówka na bazie tego samochodu. Debiut - za 2 sezony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

man111, jak się bliżej przyjrzeć tym zdjęciom michala, to wiele elementów jest wspólnych: reflektory i tylne lampy, wlot na masce, atrapa przypominająca (przynajmniej mi) paszczę rekina. Tylko tył jest różny - na tych "Twoich" zdjęciach to sedan/liftback, na tych michala - hatchback.

 

Może mitsu chce stworzyć samochód "po środku", taki jak wrx kombi? Nie aż tak wściekły, jak evo, ale też bardzo mocny i sportowy, ale przy tym praktyczniejszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, Tak, tylko na zdjęciach Michala jest concept car (te ciemne szyby choćby) a na "moich" auto, które jeździ :) Pytanie, które się nasuwa jest trochę inne. Jak dotąd każde kolejne EVO miało coś z poprzednika. Teraz jednak pojawi się coś zupełnie nowego jeżeli chodzi o konstrukcję. W tej sytuacji, biorąc pod uwagę potencjalne choroby "wieku dziecięcego" może lepiej będzie zaczekać i kupować dopiero EVO XI :?: :roll: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej sytuacji, biorąc pod uwagę potencjalne choroby "wieku dziecięcego" może lepiej będzie zaczekać i kupować dopiero EVO XI :?: :roll: :roll:

 

Podejście bardzo słuszne. A nawet, jeśli nie czekać na EVO XI, to przynajmniej na EVO X o roku modelowym +1 w stosunku do pierwszego modelu, czyli tzw. "przejściówkę" - jak np. impreza MY'05, która miała budę MY'03, ale już DCCD* i wnętrze obecnego modelu.

 

 

* tak, tak - wiem, że DCCD w MY'06 się trochę różni od DCCD MY'05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KubaRally2

http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 46,00.html

jeszcze razz podaje ten link.racja co do colta to nic pewnego (tak jednak przypuszczam)ale co do lancera to wlasnie tam pisze ze juz jest robiony wrc na podstawie conceptuX.to powiedzial Isaro Torri a wiec nie byle kto.to jest wlasnie X na fotkach Przemqa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Mam nadzieję że Mitsu wreszcie zacznie wypuszczać samochody które jakością wykonania i użytych materiałów dorównają tym z przełomu lat 80 i 90.

 

Niestety, wątpię.

 

Raczej pójdzie w tę stronę co reszta, tylko bardziej konsekwentnie, niż do tej pory. Ciekawszy dizajn, więcej poduszek i gadżetów... a może nawet - mniejsze zużycie paliwa, o zgrozo :wink: :twisted: !

Te wszystkie wodotryski, plus koszt reklamy, żeby upchnąć badziew na coraz ciaśniejszym rynku... to są koszty. I już nie ma na "lepsze materiały"...

 

Subaru już jest na tej ścieżce... i nie widzę powodu, dla którego jedno jedyne Mitsu miałoby iść pod prąd. Nie opłaca się już robić takich aut, żeby jeździły po 20 lat. Opłaca się robić takie, żeby po trzech latach klient chciał/musiał je odsprzedać i lecieć do salonu po nowe.

 

Świat zwariował. Chwała Bogu, stare, dobre kanciaki wciąż jeżdżą... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KubaRally2

plotki....jesli jest juz budowany wurc na jego bazie a firma zaklada kilkuletni (przynajmniej) program udzialu w wrc to musi miec baze.widac ze w evoX wejdzie kupa kasy na projekt. moim zdaniem to jest najmniej odpowiedni moment na takie plotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu po necie krążyła plotka że Evo X będzie ostatnią generacją Evo.

 

Sądzę, że już evo IX to ostatni "prawdziwy evo". Dlatego to "X" będzie się już czytać jako "iks" a nie "dziesięć" - jest to takie płynne przejście od niszowych pocket rockets, jakimi były evo i wrx/sti, które były konkurencją tylko dla siebie na wzajem, do wciąż szybkich, ale już dużo bardziej popularnych modeli, konkurujących na rynku z wieloma innymi samochodami i to nie tylko wartościami jezdnymi, ale uzbrojeniem w gadżety, wyglądem wewnętrznym, liczbą poduszeki i jakością audio... :roll:

 

Obym się tylko mylił... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnałem, że era klasycznych evo i wrx/sti się skończyła, będzie według mnie pojawienie się cennika złożonego z 2 części:

 

1. samochód

2. lista i cennik opcjonalnego wyposażenia dodatkowego

 

Dziś evo to evo, sti to sti. Jedyne opcje to pakiety wzmacniające (PPP / GT3xx czy FQxxx), które jednak nie zmieniają "wściekłego" charakteru samochodu, a tylko go dodatkowo uwypuklają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...