oki33200 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Mam duży problem. Impreza 2.5 usa zdziera mi na tyle opony od wewnątrz. Zbieżność była ustawiana już 4 krotnie w różnych konfiguracjach. Teraz wszystko na zero. Wszystko wydaje się ok, a jednak na szerokości 3 cm ewidentnie zdziera bieżnik. Już nie wiem co robić. Może ktoś mądry mi pomoże. Wahacze wydają się proste, amorki tył 68 % i 69 %. Ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Zbieżność była ustawiana już 4 krotnie w różnych konfiguracjach. A w różnych warsztatach? amorki tył 68 % i 69 % To, według mnie, już ich nie ma (tzn. są, ale nie za bardzo spełniają swoją funkcję; choć oczywiście procentowe wyniki mogą różnić się w zależności od stacji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 może po prostu dużo bokami latasz i masz za niskie ciśnienie w oponach :wink: PS. sprawdź zawias w innym warsztacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Luzów nie masz gdzieś jakichś dużych (tuleje, łożyska)? Może statycznie zbieżność jest ok, ale np. przy hamowaniu koła "się skosują"? Zakładam, że negatywów raczej nie masz ustawionych jakichś bardzo dużych, bo jeśli miałyby zżerać opony, to ewidentnie byłoby je widać nawet na oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Obstawiam jednak mocno zmęczone silentblocki wahaczy tył. Statycznie lub szarpiąc za koło moga byc ok, ale przy działjących masach i siłach podczas jazdy koła moga się rozjeżdżać. I jeszcze pytanie jaki negatyw(pochylenie) jest z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Dwa razy jeden zakład, potem dwa różne. Luzów nie ma, ciśnienie w kołach pilnowane na poziomie 2,3 bara. Bokami nie latam, bo trasy głównie autostradowe. Łożyska sprawdzane, tuleje też. jedna stacja amorki 71 % i 73 %, po dwóch tygodniach inna stacja 68 i 69 %. Czy na darcie może mieć wpływ ciąganie przyczepki? Dwuosiowa załadowana max 300 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Czy na darcie może mieć wpływ ciąganie przyczepki? Dwuosiowa załadowana max 300 kg. Jeżeli przysiada Ci tył samochodu przy tym to ma wpłym bo robią się większe negatywy a co za tym idzie tył robi się rozbieżny, i jedno i drugie wpływa na darcie opon od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 u mnie na wylanym amorku szarpak pokazuje 67% więc to nie jest miarodajne badanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 robią się większe negatywy a co za tym idzie tył robi się rozbieżny Przy nominalnej zbieżności na zero? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Czy na darcie może mieć wpływ ciąganie przyczepki? Dwuosiowa załadowana max 300 kg. Mamy winowajce, identycznie sie zdzierały opony w Pustaku kiedy targałem motor wraz z gratami na przyczepie dwu osiowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Zdecydowanie wina obciazenia przyczepka - podobnie mialem w swoim WRX po wyjezdzie na wakacje (kemping rowery) - samochod byl bardzo obciazony (kombi) i po powrocie opony byly do wymiany z powodu zuzycia od wewnatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się