Skocz do zawartości

Darcie opon mreza 2.5 na us


oki33200

Rekomendowane odpowiedzi

Mam duży problem.

Impreza 2.5 usa zdziera mi na tyle opony od wewnątrz. Zbieżność była ustawiana już 4 krotnie w różnych konfiguracjach. Teraz wszystko na zero. Wszystko wydaje się ok, a jednak na szerokości 3 cm ewidentnie zdziera bieżnik. Już nie wiem co robić. Może ktoś mądry mi pomoże.

Wahacze wydają się proste, amorki tył 68 % i 69 %. Ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbieżność była ustawiana już 4 krotnie w różnych konfiguracjach.

A w różnych warsztatach?

 

amorki tył 68 % i 69 %

To, według mnie, już ich nie ma (tzn. są, ale nie za bardzo spełniają swoją funkcję; choć oczywiście procentowe wyniki mogą różnić się w zależności od stacji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzów nie masz gdzieś jakichś dużych (tuleje, łożyska)? Może statycznie zbieżność jest ok, ale np. przy hamowaniu koła "się skosują"?

Zakładam, że negatywów raczej nie masz ustawionych jakichś bardzo dużych, bo jeśli miałyby zżerać opony, to ewidentnie byłoby je widać nawet na oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam jednak mocno zmęczone silentblocki wahaczy tył. Statycznie lub szarpiąc za koło moga byc ok, ale przy działjących masach i siłach podczas jazdy koła moga się rozjeżdżać. I jeszcze pytanie jaki negatyw(pochylenie) jest z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy jeden zakład, potem dwa różne. Luzów nie ma, ciśnienie w kołach pilnowane na poziomie 2,3 bara. Bokami nie latam, bo trasy głównie autostradowe. Łożyska sprawdzane, tuleje też. jedna stacja amorki 71 % i 73 %, po dwóch tygodniach inna stacja 68 i 69 %.

Czy na darcie może mieć wpływ ciąganie przyczepki? Dwuosiowa załadowana max 300 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na darcie może mieć wpływ ciąganie przyczepki? Dwuosiowa załadowana max 300 kg.

 

Jeżeli przysiada Ci tył samochodu przy tym to ma wpłym bo robią się większe negatywy a co za tym idzie tył robi się rozbieżny, i jedno i drugie wpływa na darcie opon od środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie wina obciazenia przyczepka - podobnie mialem w swoim WRX po wyjezdzie na wakacje (kemping rowery) - samochod byl bardzo obciazony (kombi) i po powrocie opony byly do wymiany z powodu zuzycia od wewnatrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...