Jump to content

Darcie opon mreza 2.5 na us


oki33200
 Share

Recommended Posts

Mam duży problem.

Impreza 2.5 usa zdziera mi na tyle opony od wewnątrz. Zbieżność była ustawiana już 4 krotnie w różnych konfiguracjach. Teraz wszystko na zero. Wszystko wydaje się ok, a jednak na szerokości 3 cm ewidentnie zdziera bieżnik. Już nie wiem co robić. Może ktoś mądry mi pomoże.

Wahacze wydają się proste, amorki tył 68 % i 69 %. Ktoś coś?

Link to comment
Share on other sites

Zbieżność była ustawiana już 4 krotnie w różnych konfiguracjach.

A w różnych warsztatach?

 

amorki tył 68 % i 69 %

To, według mnie, już ich nie ma (tzn. są, ale nie za bardzo spełniają swoją funkcję; choć oczywiście procentowe wyniki mogą różnić się w zależności od stacji).

Link to comment
Share on other sites

Luzów nie masz gdzieś jakichś dużych (tuleje, łożyska)? Może statycznie zbieżność jest ok, ale np. przy hamowaniu koła "się skosują"?

Zakładam, że negatywów raczej nie masz ustawionych jakichś bardzo dużych, bo jeśli miałyby zżerać opony, to ewidentnie byłoby je widać nawet na oko.

Link to comment
Share on other sites

Obstawiam jednak mocno zmęczone silentblocki wahaczy tył. Statycznie lub szarpiąc za koło moga byc ok, ale przy działjących masach i siłach podczas jazdy koła moga się rozjeżdżać. I jeszcze pytanie jaki negatyw(pochylenie) jest z tyłu?

Link to comment
Share on other sites

Dwa razy jeden zakład, potem dwa różne. Luzów nie ma, ciśnienie w kołach pilnowane na poziomie 2,3 bara. Bokami nie latam, bo trasy głównie autostradowe. Łożyska sprawdzane, tuleje też. jedna stacja amorki 71 % i 73 %, po dwóch tygodniach inna stacja 68 i 69 %.

Czy na darcie może mieć wpływ ciąganie przyczepki? Dwuosiowa załadowana max 300 kg.

Link to comment
Share on other sites

Czy na darcie może mieć wpływ ciąganie przyczepki? Dwuosiowa załadowana max 300 kg.

 

Jeżeli przysiada Ci tył samochodu przy tym to ma wpłym bo robią się większe negatywy a co za tym idzie tył robi się rozbieżny, i jedno i drugie wpływa na darcie opon od środka.

Link to comment
Share on other sites

Zdecydowanie wina obciazenia przyczepka - podobnie mialem w swoim WRX po wyjezdzie na wakacje (kemping rowery) - samochod byl bardzo obciazony (kombi) i po powrocie opony byly do wymiany z powodu zuzycia od wewnatrz.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...