Skocz do zawartości

24 Heures du Mans i inne wyścigi długodystansowe


elmo

Rekomendowane odpowiedzi

Słabo się znam na WEC, ale wygląda na to że WRT 41 przegrało głównie przez słabe tempo Andrade, który średnio jechał aż 4,5s na kółku wolniej niż RK i Delatraz (którzy różniło średnio 0,1s). To jakaś masakra. Dla porównania Kuba Śmiechowski (czyli ten "srebrny" kierowca w IEC) jechał średnio tylko ok 1,5s wolniej na kółku niż Costa/Scherer.

Skąd się bierze tych "srebrnych" kierowców i czemu WRT wzięło akurat tego Andrade, jeśli on aż tak odstaje?

 

Z drugiej strony pamiętam 2 lata temu, jak mieli tego szybkiego "srebrnego" Chińczyka Yifei Ye, to RK sie łapał za głowę, że on za szybko jeździ. No i w tym roku mocno rozbił Porsche Joty.

 

A w ogóle to dziwne, że kierowca o takim dorobku jak RK nie załapał się do żadnego Hypercara, których obrodziło "jak mrówków" w tym roku.

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, Neutrino33 napisał(a):

 

BMW było dla niego swego czasu fartowne.

I tak i nie ale najwazniejsze zeby jakies miesce sie znalazlo no i pytanie na ile ten Orlen w tym wszystkim moze przeszkadzac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.06.2023 o 12:37, turdziGT napisał(a):

I tak i nie ale najwazniejsze zeby jakies miesce sie znalazlo no i pytanie na ile ten Orlen w tym wszystkim moze przeszkadzac.

Jak dla mnie Orlen pomaga i szkodzi w LMP2 daje RK szanse na walkę w TOP 3 i to jest fakt bezsprzeczny przy tak wyrównanej stawce kasa robi swoje to jest prawda. Z drugiej strony każda ekipa fabryczna jest związana z jakimś koncertem naftowym i tu będzie problem. A patrząc na ekipy to zawodnicy stają się młodsi z sezonu na sezon i RK mimo wiedzy i umiejętności może być coraz mniej atrakcyjny dla fabryk w roli kierowcy. 

Edytowane przez -=nikon=-
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, -=nikon=- napisał(a):

Jak dla mnie Orlen pomaga i szkodzi w LMP2 daje RK sznase na walkę w TOP 3 i to jest fakt bezsprzeczny przy tak wyruwnanej stawce kasa robi swoje to jest prawda. Z drugiej strony każda ekipa fabryczna jest związana z jakimś koncertem naftowym i tu będzie probelem. A patrząc na ekipy to zawodnicy stają się młodsi z sezonu na sezon i RK mimo wiedzy i umiejętności może być coraz mniej atrakcyjny dla fabryk w roli kierowcy. 

 

...niby tak, ale w składzie zawsze warto mieć takiego szybkiego (mimo wieku to jednak wciąż) i "poukładanego" zawodnika. Czasami trzeba po prostu utrzymać dobre tempo w trudnych warunkach, w nocy, deszczu, dużym tłoku na torze a w takich zadaniach RK jest świetny. Potrafi wytrzymać presję...ostatnie Le Mans pokazało, że ci co do tej pory wygrywali jak tylko przyszło walczyć to pękali.

Moim zdanie wiek=doświadczenie RK jest tu wręcz zaletą...ale zgadzam się, że widełki wiekowe powoli się dla niego kończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, -=nikon=- napisał(a):

Jak dla mnie Orlen pomaga i szkodzi w LMP2 daje RK sznase na walkę w TOP 3 i to jest fakt bezsprzeczny przy tak wyruwnanej stawce kasa robi swoje to jest prawda. Z drugiej strony każda ekipa fabryczna jest związana z jakimś koncertem naftowym i tu będzie probelem. A patrząc na ekipy to zawodnicy stają się młodsi z sezonu na sezon i RK mimo wiedzy i umiejętności może być coraz mniej atrakcyjny dla fabryk w roli kierowcy. 

No wlasnie o tym myslalem w kontekscie Orlenu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny wyścig solidny dla obu ekip. W WRT brakło szczęścia i to bardzo bo P1 gdyby nie SC było by ich. Chód u nich nadal jest najsłabszym ogniwem jeden z kierowców i muszą przez niego nadrabiać przez co brakuje im zawsze czegoś. 

IEC pojechało solidnie i jechali swoje chodź opcja walki o P3 była. 

 

Klasyfikacja generalna jest fajna WRT a za nimi IEC. Pierwsi po kolejnym wyścigu mogą być już mistrzami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał(a):

Robi sie mega ciekawe 

Trzy nowe konstrukcje w WEC powinny wzbogacić stawkę. Ciekawi mnie tylko jedno przy tak olbrzymiej stawce co wymyśla jako 2lige. Kiedyś była mowa o LMP2 bazujących o HC ciekawe co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...