Azazel Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 pOPATRZCIE CO MOŻNA KUPIĆ W STANACH za około 30 TYŚ EURO :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 Azazel - tylko wez poprawke, ze dzisiaj po poludniu EUR/PLN przebilo granice 4,60.... A wlasnie - ceny Subarynek SIP odnosi do EUR zdaje sie...? szkoda, ze nie do USD... wyszlo by chyba taniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 29 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 To jest tylko jeszcze bardziej dobijające :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 29 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 Więc nawet gdyby ceny SIP były w USD to niestety nie byłyby niżesze niż te w USA, problem polega na tym, że Import samochodów z Japan do Europy jest cholernie drogi, i do tego Amerykańce składają Subaru jak my MAtizy, co niestety może mieć odbicie w jakości samochodów, ale mimo wszystko powoduje, że samochody w USA są tanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 Nalezy dodac, ze w USA podaja cene bez podatkow. Pozdrawiam, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 i do tego Amerykańce składają Subaru jak my MAtizy, co niestety może mieć odbicie w jakości samochodów, ale mimo wszystko powoduje, że samochody w USA są tanie. Wszystkie Imprezy i Forestery sa 100% Made in Japan. Legacopodobne sa robione w Indianie, USA i slyszalem, ze tam tez robia budy, ktore wysylaja do Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 Nalezy dodac, ze w USA podaja cene bez podatkow. I by sprawdzic ceny realne nowych aut trzeba zajrzec na www.carsdirect.com STi jest nadal za MSRP ale reszta jest znacznie ponizej. Ja kupilem Outbacka w cenie nizszej niz dealerski invoice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 30 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 To co jest na POSCIE to jest MSRP Retail=Sprzedaży. A podatki w USA niskie. W mojej okolicy tam nie przekraczają 8% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 WRX Sedan baz dodatkow kupuje sie za $23,300 (Wagon $22,800). Do tego dochodzi troche w postaci podatkow, kosztow rejestracji, prawa wlasnosci i paru innych drobiazgow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 1 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Właśnie tak tam jest. BASE price jest taki. Ale ja dodałem wszystko to co było możliwe i niawet nie koniecznie zgodne ze zdrowym rozsądkiem. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Idz jak ci mowilem na www.carsdirect.com i sobie zobacz prawdziwe ceny. MSN daje tylko invoice i MSRP a czynnikow jest wiecej. Opcje te tam mozesz dodac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 1 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 To przecie załącznik jest wygenerowany ze strony Subaru.Com, Z listy Dealer Quote. Rafał spox, dogadujemy się tylko fale nie tą łapiemy, o tym samym gadamy. Wiem o co biega, bo nie jeden samochod w stanach Kupowałem. Don't worry bro, I know what your talking about, been there done that, my first car was a '96 Chrysler Laser LTD edition. I'm just waiting for the right money to buy a car in the states and bring it to poland, I'd still leave US plates on it. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 To nie wiem jak to zrobiles bo jak wlasnie nawww.carsdirect.com zaznacze wszystkie opcje oprocz AT to dostaje: CarsDirect Price: $25,760 MSRP Price: $28,596 Invoice Price : $25,860 Czyli jak widzisz stowke mniej niz dealerski invoice. I to jest maksymalna cena jaka nalezy zaplacic. Ja ci po prostu podaje doskonale zrodlo rzeczywistych cen na rynku a MSN czy www.subaru.com tego nie podaja z wiadomych wzgledow. To jakie autko chcesz przytargac do Polski? Zakladam, ze na mienie przesiedlencze czy masz obywatelstwo i bedziesz nim po prostu jezdzil? Jak to wyglada jesli chodzi o ubezpieczenie itd.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 12 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 mam obywatelstwo i jkakbym się zbierał do sprowadzenia to na blachach usa, bo nie dostałbym euro2 na amerykański, a w polsce już można spokojnie ubezpieczyć samochód na zagranicznych blachach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Na WRX'a powinienes dostac bo to jest ten sam silnik. Tylko motory 2.5 sa specyficzne dla USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Policz prosto: 23.000 $ + transport (1.000$ ?) = 24.000 $ czyli ok. 96.000 zł (kurs 4:1) dodaj cło (35%) i masz 129.600 zł dodaj akcyzę (3,1%) = 133.618 zł dodaj VAT (22%) i wychodzi 163.014 zł I jeszcze rejestracja, przegląd techniczny (przy założeniu, że Euro II się "wykombinuje"), "miękki dowód", karta pojazdu (1.000) + czas Wyjdziesz na ok 165.000 zł i ..... dużo niższą wartość samochodu przy odsprzedaży, brak gwarancji i kłopoty z częściami. Tak, jak się ma inne obywatelstwo, to to może funkcjonować (tyle, że auto jest niesprzedawalne !); dla faktycznego importu nie ma to sensu. Konkluzja: mojego serca nie złamałeś (robi to przez swoją politykę fiskalną rząd ) Gdzie moja nitrogliceryna :!: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 13 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Z tego co wiem, to cło ze stanów juz nie jest tak wysokie, powiedziano mi, że majaczy w okolicach 17.5% jednak sprowadzając taki samochód oczywiście zostawiłbym na blachach USA albo użył mienia, które teraz się odnawia co 3 lata więc spoko. a co do gwarancji to pojeździłbym sobie nim troszki w USA jakieś 5000 jak z poprzednim samochodem - to-jo-ta- oraz sprawidził co w trawie piszczy, jak jak się nie zepsuje to pojeźdi jakiś czas, części do SI w większości są takie same, oczywiście dla 2.0 więc spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Listopada 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Cło w dalszym ciągu wynosi 35%. decydujący jest kraj produkcji samochodu (unijny - lub nie). Także dla samochodów z USA cło wynosi 35%. Wyjatkiem są samochody o pojemności silnika ponad 3.0l (lub w przypadku diesli 2.5l) - w tym przypadku cło wynosi 10%. Od maja 04 cło będzie na poziomie 10% (akcyza i VAT prawdopodobnie bez zmian). Przy mieniu istnieje oczywiście możliwość tańszego zakupu - bo unika się cła i podatków. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel Opublikowano 14 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Jakie ja mam szczęscie, że na razie te plany moje są baaaardzo ogólne :-) Nie dość, że (na szczęscie jest !!) otrzymuję poprawne odpowiedzi z forum Subaru a nie od Pań w Urzędzie Celnym, to na dodatek Subaru nie produkuje SI o pojemności powyżej 3.0L. Ale może wyjdzie SI H6 3.0L Turbo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 na dodatek Subaru nie produkuje SI o pojemności powyżej 3.0L. Trza skłonic urząd celny dokorzystania z przelicznika 1.7 dla aut turbo ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Listopada 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 Azrael: proponuję natychmiast zmienić propozycję przelicznika :!: Cło i tak zostanie obniżone na 10%, a akcyza przy takim przeliczniku będzie wyższa o ponad 10% :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 Eeee to ja przepraszam za taki przelicznik.... to był tylko taki pomysł :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się