evoo Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Witam wszystkich, tak jak w tytule przymierzam się do zakupu nowego Forestera z silnikiem diesla. Auto już chwilkę jest na rynku, więc czego należy się spodziewać po roku, dwóch, trzech użytkowania po naszych drogach? Skrzypiące plastiki w środku, trzeszczące zawieszenie przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności czy jeszcze coś innego? :wink: Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 na pewno bedziesz bardziej zadowolony z fofka niz outlandera 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadrowy Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Kolego, na plastiko nie ma rady.... Choć są dobrze spasowane... Jedyne co "brzęczy" to roleta bagażnika i mocowanie tylnych siedzeń. Ale ostatnio jechałem z kolegą jego rocznym mocno wypasionym mercem GLK - kosztowal go 260tyś., a brzęczy bardziej niż mój forek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Może na wstępie warto było by odradzić silnik diesla : 1. drożej przy zakupie 2. etylina = olej napędowy (cena) 3. awaryjność / niepewność jednostki wysokoprężnej Subaru (moim zdaniem, na podstawie opinii innych) Reszta - same zalety bo to Subaru (noblesse oblige). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Wrzuć w szukajkę DPF , sprzęgło , kompatybilność . Ja gdybym jeździł ponad 30 tkm rocznie to może bym o tym myślał ale ponieważ jeżdzę mniej więc nie myslę i jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Warto wiedzieć, że nowy Forek to już nie Subaru... Nie ma już tego czegoś w sobie...kup MY07 lub MY08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 w tych rocznikach co prawda nie ma diesla, ale jest za to jeszcze turbo benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Kadrowy, niestety zdaję sobie sprawę, że na plastiki nie ma rady... kwestia wyboru między mniejszym złem. :wink: Outlander przez 2 lata był naprawdę nieźle spasowany, później zaczęło skrzypieć i brzęczeć tu i ówdzie... pewnie można to zrobić samemu ale ciężko znaleźć motywację żeby to zlikwidować. Co do wyboru diesel vs. benzyna - początkowo nastawienie było głównie na benzynę (trzeba odpocząć od TDI na pompowtryskach :wink: ), ale akurat w tym przypadku PB przegrywa osiągami dosyć mocno z dieslem... a sam klekot w środku nie przyprawia o ból głowy. O oszczędności raczej nie ma co mówi w tym przypadku mając na uwadze fakt, że obecnie 5-cio letni Outlander ma przejechane zaledwie 75.000 km. Warto wiedzieć, że nowy Forek to już nie Subaru... Nie ma już tego czegoś w sobie...kup MY07 lub MY08 Gdyby były w sprzedaży nowe egzemplarze nie byłoby żadnej dyskusji... zaliczka bez jazdy próbnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 mam znacznie lepszą propozycje eko wariaci spowodowali, że subaru stwierdziło, żeby europa zachodnia się pałowała skoro chcą niby fajne auto z miernotą pod maską. No i jeszcze wlot na masce aby inni myśleli/pozazdrościli/wzdychali że to turbo benzyna a tu wielka kupa więc kup subaru poza Europą zachodnią czyli w Rosji a może nawet bliżej się da. http://www.subaru.ru/lineup/forester/model/25xt-s ładne kolory, cudowne felgi enkei, mocny silnik chociaż nie wiem czy sti-owy i nie wiem jak z zawieszeniem ale od 2012 podobno jest bardzo dobrze czyli nie zachowuje się jak ponton świetny przebieg momentu od razu twarz się cieszy a nie to co jest teraz - żenada czyli nędzne 150km z 350Nm z 2.0 diesla do tak ciężkiego auta. A dlaczego nie ma opcji 200Km i 450Nm? A potem na światłach objeżdża cię wszystko co robi 10s do 100. i niech się pałują z obecna ofertą która jest po prostu mierna. Byłem w salonie we czwartek... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Adam, Ty kup, a ja za 3 lata odkupię od Ciebie, za 60% ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 tzd, dopisałem swoje dodatkowe spostrzeżenia aha i ja mam fajne auto ale chyba oboje wiemy kogo namówić na taki zakup Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam, ja rowniez przez prawie 2 lata turlalem sie Outlanderem 2.0 Did. Udalo mi sie jednak wrocic do jedynej slusznej marki, poprzez Forka wolnossacego, ktory okazal sie bardzo wdziecznym, ale jednak roboczym mulem - teraz jezdzi nim moj Ojciec i jest przeszczesliwy. Mi udalo sie zakupic Forka 2.5xt i w ramach poprawy ekonomi Prof. Jako dolozyl mu holocaust i mam wreszczie optymalne rozwiazanie (no moze brakuje mi trzymania sie drogi jakie mialem w wrx'ach). Codziennie rano jak odpalam i slucham boxerka, dziekuje Bogu, ze juz nie musze sluchac chamskiego 2.0 tdi, o calej kulturze pracy silnika, zakresie obrotow do wykorzystania, itd nawet nie wspomne. Wiec jesli mozesz, zrob sobie wolne od silnika na gnojowke! A najlepsze rozwiazanie, to faktycznie udac sie na wschod i zakupic nowego 2.5xt. pzdr, Dominik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrYzLy Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 -- 13 maja 2012, o 21:38 -- mam znacznie lepszą propozycje[ciach] Ile by to wyszlo po sprowadzeniu do PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Tez byłbym ciekaw jak to wychodzi w PLN. Mojego Diesele mam już serdecznie dosyć,szczególnie zakichanej ekologi. Wymiana zaworu EGR, filtr DPF, uważać na sprzęgło itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 bukmacerek, egr i dpf można wywalić -ale trzeba zrobić remap wtedy masz normalny silnik. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 AdaSch Wiem ale niestety dopóki mam gwarancje to muszę się męczyć Jestem sam na siebie wkurzony że kupiłem tego diesela a nie normalne Subaru, bo jeszcze wtedy były dostępne w europie No ale człowiek się uczy całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 chyba każdy obecny diesel mocno stracił przez dpf. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 No ale czemu zmuszają nas że wszyscy musimy być ekologiczni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 to był pomysł Tacher na zamykanie kopalni a inni to podchwycili bo można na tym zarobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 O DPFie i innych cudach jeszcze poczytam ale póki co, co sądzicie o fabrycznej nawigacji? Warto za to dopłacać, czy zostać przy seryjnym radiu z kamerą cofania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 DPF i innych "cudów" ekologi nie unikniesz w żadnym nowym dieselu Ja nie jestem zwolennikiem fabrycznych nawigacji, gdyż moim zdaniem dokładniejsze i częściej aktualizowane są te "ekraniki". Jedyny minus to właśnie ten "ekranik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 O DPFie i innych cudach jeszcze poczytam ale póki co, co sądzicie o fabrycznej nawigacji? Warto za to dopłacać, czy zostać przy seryjnym radiu z kamerą cofania? mam używam i mi wystarcza Pozdrawiam -- 15 maja 2012, 11:42 -- bukmacerek, no jakie eur jest teraz wymagane? fiat ma/miał 120km JTD bez dpf z EUR 4 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 AdaSch Teraz obowiązuje EURO5 więc wszystko z DPF. Ostatnie chyba były sprzedawane Fordy bez tego syfu, ale mogę się mylić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 bukmacerek, no to dupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 DPF i innych "cudów" ekologi nie unikniesz w żadnym nowym dieselu Doskonale sobie zdaje z tego sprawę ale jeszcze zdarzają się auta w miarę bezawaryjne... zresztą w salonie pytałem, czy z filtrem są jakieś problemy to sprzedawca powiedział, że jest zupełnie bezobsługowy. Btw, Bukmacerek, kupowałeś auto w JM we Wrocławiu? Jak oceniasz serwis? Czytając tematy o Outlanderze na Mitsumaniakach można odnieść bardzo podobne wrażenie jak tutaj - tam padnięte turbiny, pęknięte głowice, spadające węże, itd., itd. to nic nowego, a jednak mimo wszystko mój egzemplarz przez 5 lat (ODPUKAĆ) nie dotknęła żadna z poważnych usterek, która unieruchomiłaby auto. Tylko wymiana olejów, filtrów i tarcz z klockami z przodu ale tutaj też widziałem, że z ostatnimi jest to samo. Zdarzają się jakieś "nadzwyczajne" Forestery nie dotknięte problemami z filtrem, zaworem i innymi? Może i tym razem się uda? Aha, no i jak z odpalaniem diesla podczas mrozów? mam używam i mi wystarcza Zwykłe radio czy navi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się