marynarz77 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 jadac trasa gdansk + koszalin zapalil mi sie samochod ale w pore ugasilem tekze strat zadnych , ogien powastal w tylnym deferencjale stopilo gumy nad nim i zaczal troche huczec , olej spuscilem czarny , przyprzelaczaniu biegow R i D czuc szarpniecia nie wiem co sie stalo , zamawiac drugi dyferencjal , pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 tzlnz dzferencjal Postprzez marynarz77 » 04 maja 2012, 13:47 jadac trasa gdansk + koszalin zayplil mi sie samochod ale w pore ugasilem tekye strat zadnych e? przepraszam za pierwsze skojarzenie zamawiac drugi dyferencjal Myślę, że na bank... tylko najpierw trzeba poznać przyczynę zapalenia się dyfra, bo to normalne nie jest, chyba że o czymś nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 marynarz77, wciśnij shift+ctrl i popraw posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 tylko najpierw trzeba poznać przyczynę zapalenia się dyfra, bo to normalne nie jest, chyba że o czymś nie wiem. Może różnica w średnic kół doprowadziła do przegrania dyfra, a w konsekwencji do pożaru :roll: marynarz77, czy wszystkie opony były takie same, tzn. miały taki sam rozmiar, model i stopień zużycia? Może miałeś założone opony w nieseryjnym rozmiarze i założyłeś dojazdówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 czy wszystkie opony były takie same, tzn. miały taki sam rozmiar, model i stopień zużycia? to pierwsze do sprawdzenia, moze oleju nie było za dużo, a ten co był, sie przegrzał i podjarał... niech się autor wypowie, ale obawiam się, że wizyta w serwisie i tak będzie się musiała odbyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 to pierwsze do sprawdzenia, moze oleju nie było za dużo, a ten co był, sie przegrzał i podjarał... Jakby było za dużo, to też nie byłoby dobrze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 tzlnz dzferencjal Postprzez marynarz77 » 04 maja 2012, 13:47 jadac trasa gdansk + koszalin zayplil mi sie samochod ale w pore ugasilem tekye strat zadnych e? przepraszam za pierwsze skojarzenie Wydyje mi się , że fryncyski żandyrm byz nykrycia głowy wyglynda chyjowo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Niezły gips :shock: Nie sądzę aby ktoś zrobił w Legacy takie a kuku, ale znam magików którzy sypią do dyfrów wióry z drewna aby wyciszyć pracę i skasować luz na czas sprzedaży auta. Udało Ci się po ugaszeniu dojechać na miejsce, czy laweta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 le znam magików którzy sypią do dyfrów wióry z drewna chyba łatwiej zalać jakiegoś motodoktura, co by dyfer nie wył...albo smołę podać, tylko przed sprzedażą nie dopuszczać do opadnięcia temperatury Wydyje mi się , że fryncyski żandyrm byz nykrycia głowy wyglynda chyjowo ... wyjytkowo chyjowo...byz dwych zdyń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 sorki za literowke ale siadla mi klawiatura calkiem , do koszalina dojechalem kolo 12 km znalazlem jakis warsztat , chlop zmienil olej byl stan dobry , dokladnie zapalily sie gumy nad dyfrem od temperatury , po wymianie oleju na drugi dzien , ruszylem w trase zrobilem jakies 40 km predkosc 60-70 km /h , dyfer huczal jak w starze 6x6 i nagle zaczal zgrzytac i auto stop , koniec jazdy zauwazylem ze przy zjachaniu w polna droge , auto toczy sie normalnie bez zgrzytu ale nie kontynuowalem dalszej jazdy i reszte jakies 20 km pokonalem na lawecie , narazie moje subaru stoi na kolkach bez dyfra , czekam na drugi naped i wtedy bede myslal co dalej z tym zrobic , opony sa takiego zamego rozmiaru i tej samej firmy , wczesniej przed ta awaria zmienilem olej w skrzyni biegow dextron 3 , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Wiem, że to oczywiste, ale pamiętaj o kupnie dyfra z takim samym przełożeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Oraz z pentagramem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Oraz z pentagramem A co to ten pentagram, że tak zapytam :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 A co to ten pentagram, że tak zapytam :?: http://www.pentagram.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 A co to ten pentagram, że tak zapytam :?: http://www.pentagram.pl/ Koniecznie z dotykowym Pozdro 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Właśnie..bo w moim forku też pentagram widnieje na dyfrze.. To znak jakiś? Wyszedł spod ręki japońskiego satanisty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Pytanie czy dyfer byl orginalny, moze ktos go juz zmienil na taki o nieodpowiednim przelozeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Pytanie czy dyfer byl orginalny, moze ktos go juz zmienil na taki o nieodpowiednim przelozeniu. To by zabiło raczej wiskoze a nie dyfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 zrobilem na tym dyfrze 80 tys km i nic sie nie dzialo takze byl oryginalny , wytlumaczcien mi co to jest ta wiskoza jak to sprawdzic i gdzie to sie znajduje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Aut0mat chyba niema wisk0zy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Jeśli masz skrzynię z MPT to może warto by jeszcze zdiagnozować, czy nie jest ono uszkodzone - np. na stałe spięte osie. Ten Dexron III to zgodnie z manualem ? U mnie dopuszczają stosowanie Dexron III tylko doraźnie i możliwie szybką wymianę na ATF Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 moj mechanik stwierdzil za uszkodzenie dyfra powstalo na skutek zlego cisnienia w oponach tyl mial 1.3 bara a przod 2.2 bara , nie wiem dokladnie czy na wszystkich kolach , dowiem sie po niedziali bo wtedy bede rozmawial z nim osobiscie , opony sam mi zakladal i pompowal powietrze a na tych oponach jezdze jakies 3-4 tyg , czy to moze byc przyczyna ? cos nie dokonca wierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 czy to moze byc przyczyna ? niesetety może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 moj mechanik stwierdzil za uszkodzenie dyfra powstalo na skutek zlego cisnienia w oponach tyl mial 1.3 bara a przod 2.2 bara , nie wiem dokladnie czy na wszystkich kolach , dowiem sie po niedziali bo wtedy bede rozmawial z nim osobiscie , opony sam mi zakladal i pompowal powietrze a na tych oponach jezdze jakies 3-4 tyg , czy to moze byc przyczyna ? cos nie dokonca wierze Pewnie że nie Aby doszło do uszkodzenia dyfra naprawdę musiała by być duża różnica obciążenia osi. Może gdybyś założył jedno koło rozmiar większy to jeszcze, ale nie z taką różnicą w ciśnieniu- przez to teoretycznie minimalna , nie zauważalna różnica obrotu koła. Prędzej doszło do jakiegoś mechanicznego uszkodzenia. Może któreś z kół tylnej osi bardziej blokuje: hamulce, łożysko? Wtedy i owszem :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 hamulce nowki i tarcze tez zaciski nie blokuja , sprawdzilem u mechanika , lozyska ok nic nie huczy przy obrocie , dyfer juz mam zmieniony i obserwuje po dluzszej trasie czy sie nie grzeje , narazie ok , moze poprostu byl wyeksploatowany , najbardziej mnie dziwiolo to ze przy tej awari jak zjachalem wszystko puscilo na podlozu miekkim ale poprostu balem sie dalej jechac i wezwalem lawete , moze to przedni mechanizm roznicowy w szkrzyni cos szwankuje ale narazie jezdze i caly czas obsrewacja , takze ok , subaru lata -- Pn maja 14, 2012 11:09 pm -- Jeśli masz skrzynię z MPT to może warto by jeszcze zdiagnozować, czy nie jest ono uszkodzone - np. na stałe spięte osie. Ten Dexron III to zgodnie z manualem ? U mnie dopuszczają stosowanie Dexron III tylko doraźnie i możliwie szybką wymianę na ATF Subaru. w serwisie powiedzieli mi ze mam wlac dextron lll taki stosuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się