motokaszub Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 witam czy ktoś przerabiał temat zmiany skrzyni z seryjnej wrx na wersje od wolnossaka jestem ciekaw jak z wytrzymałością wiem że napewno jest słabsza ale nie zapominajmy że seria wrx 01-05 do orłów w klasie nie należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 zamiast słabej skrzyni z wrx'a, chcesz zamontować jeszcze słabszą z N/A :shock: :?: pomijając ww, to N/A miały chyba sprzęgło na lince ... a wrx ma hydrauliczne ... warto tak kombinować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motokaszub Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 tak własnie tak kombinuje a na domiar złego tak właśnie zrobiłem i jak na razie zrobione 1000km i nic się nie dzieje skrzynia podeszła z gt 1999 sprzęgło przerobiłem na hydrauliczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Masz w końcu skrzynie z NA w GT/WRX czy skrzynie z GT/WRX w NA :?: Bo tu widzę różne zeznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motokaszub Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 mam skrzynie z imprezy 2.0 wersja wolno ssąca w wrx 2002 sory za tego gt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Oczywiście jeśli będziesz używał auta tylko do jeżdżenia to nic złego się nie stanie,ale gdy zechcesz pogonić swoje wrx-owe kucyki to upierdolą ci kopytkami skrzynie raz dwa,moment obrotowy jest w wrx "ciut" większy,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 mam skrzynie z imprezy 2.0 wersja wolno ssąca w wrx 2002 a półosie, dyfer, sprzęgło ... wszystko pasowało ? czy tez przekładałeś z N/A ? ale gdy zechcesz pogonić swoje wrx-owe kucyki to [moderator czuwa] ci kopytkami skrzynie raz dwa,moment obrotowy jest w wrx "ciut" większy moment jest ... 2x większy :roll: * o ile ten WRX jest nadal seryjny... moim zdaniem, trochę ryzykowny ten tuning ;-) ... ale ... nikt nie mówił ze tak nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motokaszub Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Ja raczej nie nazwał bym tego tuningiem po prostu wysypała się oryginalna skrzynia a brak funduszy i nieodparta chęć jeżdżenia zmusiła mnie do tego desperackiego posunięcia oczywiście musiałem zmienić dyfer i sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 piter, w GD N/A sprzęgło też jest hydrauliczne. Różnica polega na tym, że w jednym sprzęgło jest "pchane" a w innym "ciągnięte" (niestety nie pamiętam, czy "pchane" w N/A, czy na odwrót ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ... w jednym sprzęgło jest "pchane" a w innym "ciągnięte" . to tak jak różnica między TATĄ a MAMĄ :?: Rafcio78, sorrki za OT ale dzisiaj mam jakiś taki humorek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 okeyten, no to już jak tam uważasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 W turbo mamy ciągnięte, a w n/a pchanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 W turbo mamy ciągnięte, a w n/a pchanie O proszę, a nie mówiłem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Poza tym nie da się tego tak łatwo zamienić bo trzeba wymienić całą obudowę która przylega do silnika ponieważ tam jest mocowana łapa z łożyskiem oporowym.W turbo ta łapa ma mocowania o jej podstawy a w N/A w jej połowie.Poza tym jest jeszcze kwestia koła zamachowego które w N/A jest na sprzęgło o rozmiarze 225mm a w turbo minimum chyba 230mm ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GM Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Polak potrafi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ta subara jeździ na skrzyni z NA, miałem tym okazje jeździć na prawym Wszystko śmiga i hula. Nie to że zachęcam ale podaje przykład że da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ta subara jeździ na skrzyni z NA, miałem tym okazje jeździć na prawym Wszystko śmiga i hula. Nie to że zachęcam ale podaje przykład że da się Oskar nikt nie mówi że się nie da tak zrobić ... ale czy opłaca się aż tak kombinować ? motokaszub musiał kupić cały komplet z N/A i trochę porzeźbić .. a skrzynie z wrxa jak trafi to ma za 2k ... przykręca i odjeżdża PS. ta skrzynia jest chociaż z reduktorem :?: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 jak się sprawuje ta skrzynia ? Okazało się że w aucie ( 2004 GD turbo WRX ) które kupiłem pół roku temu poleciało sprzęgło, pogadałem z poprzednim właścicielem i też okazało się że skrzynia jest podobno z NA . Czyli co prawdopodobnie dyfer tez mam inny ? Zastanawiam sie czy nie kupic kompletnej skrzyni z turbo zeby nie robić druciarstwa. Co o tym myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Dyfer masz pewnie normalny otwarty. Dyfry generalnie nie różniły się niczym szczególnym. Jak uważasz, czy to skrzynia wrx czy NA obie są z zapałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Nie chce wymieniać skrzyni bo do tej pory nic sie z nią nie działo, ale ogólnie od samego początku sprzęgło strasznie dziwnie pracuje , było wymieniane mam faktury, a pracuje bardzo ciężko w dodatku samochód rusza dopiero przy prawie pełnym puszczeniu sprzęgła. Co muszę prawdopodobnie kupic od NA a co od TURBO ? czy całe sprzęgło od NA , skoro mam skrzynie z NA a silnik Turbo ? Numer mojej skrzyni : TY754VT7AA-T6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 (edytowane) Możliwe wysprzęglik/wybierak gdzieś się zawiesza, albo linka? ssakowe skrzynie są na linkę (WRX hydraulika), więc gdzieś coś mogło sparcieć. Sprzęgło od NA jest inne, ale z tego co wiem pasują zamiennie. Edytowane 21 Lutego 2019 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Rozumiem dziękuje za odpowiedź. Mam tabelkę z skrzyniami ale tylko TURBO Pomoże ktoś rozkodować tą skrzynie z czego to dokładnie ? TY754VT7AA-T6 Chcialbym wrazie wu wiedzieć dokładnie od czego kupować sprzęgło Ok juz chyba znalazłem MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW OZNACZENIE : TY754VT7AA -T6 SUBARU IMPREZA 2006-2007 ROK SILNIK 2.0 R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się