Ok na pewno większość z wypowiadających ma większe doświadczenie biorąc pod uwagę awaryjność wersji turbo dlatego jestem za zakończeniem tej dyskusji dzieki za wypowiedzi
Wyliczenia z czarnej dupy do mnie pijesz no to masz bez rabatów
Wał
http://sklep.nie-ASO.pl/product-cze-8224 ... 0-2-0.html
panewki
http://www.topendpower.pl/c/pl/15_51_18 ... newki.html
uszczelki
http://www.topendpower.pl/c/pl/15_51_18 ... owicy.html
Zmiana na vw czy audi odpada za dużo wyrzeczeń mnie to suruburu kosztowało a po za tym mam jeszcze 320d to tyłek jest czym wozić
Przeprowadziłem małe rozeznanie i to 12-14 tyś jest dużooooo przesadzone jak wszystko pójdzie ok to w następny weekend dalej będe się cieszyć spalaniem 17l/100
Dziś po południu przekręciła sie panewka w moim wrx jestem pełen podziwu dla wytrzymałości tych silników i skrzyń.
No i nie mam pojęcia co dalej remont czy kupić drugiego na graty bo potrzebuje jeszcze skrzynie proszę o radę, a do załamania jeden krok
Ja raczej nie nazwał bym tego tuningiem po prostu wysypała się oryginalna skrzynia a brak funduszy i nieodparta chęć jeżdżenia zmusiła mnie do tego desperackiego posunięcia
oczywiście musiałem zmienić dyfer i sprzęgło
tak własnie tak kombinuje a na domiar złego tak właśnie zrobiłem i jak na razie zrobione 1000km i nic się nie dzieje skrzynia podeszła z gt 1999 sprzęgło przerobiłem na hydrauliczne.
witam czy ktoś przerabiał temat zmiany skrzyni z seryjnej wrx na wersje od wolnossaka jestem ciekaw jak z wytrzymałością
wiem że napewno jest słabsza ale nie zapominajmy że seria wrx 01-05 do orłów w klasie nie należy