KubaGL Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam. Mam pewien problem. Od kilki tygodni buczy mi tylny dyfer i chciałbym go wymienić. Myślałem o podmiance od WRX albo GT ale nie chce żeby wyszła z tego jakaś rzeźba. Dodatkowo nawet jeśli pasuje to czy jest sens? Pozdrawiam i z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Dyfry możesz podmieniać wyłącznie jeśli mają takie samo przełożenie, jak skrzynia. Tu masz przykładowe strony (zawartość prawie identyczna), ale nie wiem czy znajdziesz tam swój samochód: http://www.gearhack.com/myink/ViewPage. ... on%20Chart http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html Prawdopodobnie masz przełożenie (FD) 1:3.9, ja w WRXach, ale nie dam głowy. Czy jest sens - huczący dyfer wymienić na sprawny na pewno jest sens. Pytanie w jakim stanie będzie ten kupiony i czy to na pewno dyfer huczy, a nie np. łożyska w skrzyni. Może taniej będzie wyremontować Twój dyfer? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Na pewno dyfer, a nie łożyska w kolach? Jak to stwierdziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czy jest sens - huczący dyfer wymienić na sprawny na pewno jest sens. Pytanie w jakim stanie będzie ten kupiony i czy to na pewno dyfer huczy, a nie np. łożyska w skrzyni. Może taniej będzie wyremontować Twój dyfer? Jeśli trafi na taki sprawny dyfer (oczywiście o dopasowanym przełożeniu), to będzie dodatkowo miał upgrade :arrow: szpera 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaGL Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Dyfry możesz podmieniać wyłącznie jeśli mają takie samo przełożenie Wiadomo :wink: Na pewno dyfer, a nie łożyska w kolach Obstawiam dyfer bo buczy głównie pod obciążeniem gdy przyspieszam ( gdy jade na luzie albo odpiszczam gaz buczenie maleje) Wymieniałem jakiś czas temu łożysko w jednym z tylnych kół i to był inny dzwięk. szpera No i właśnie to mnie zastanawia. Imprezy to dość podsterowne auta i nie wiem czy tył nie będzie jeszcze bardziej wypychał podsterownego przodu. Nie będę się jednak tego bardzo trzymał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Ja działam z tym w swoim GL, szukałem dyfera od GT czy jakiegoś JDM. Niestety GT ma inne przełożenie i większość JDM też -cyferek nie pamiętam, jak za tym chodziłem to już mi się wszystko mieszało Łatwiej dłubać własny 300-600 i masz dyfer po rewizji. Co do podsterowności to będzie tak samo jak teraz (min różnica), za to nadsterowność będzie łatwiejsza w kontroli (poślizg potrwa dłużej). Kilka rzeczy zanim weźmiesz się za szperę bo i po co jeśli brak tego (moim zdaniem) 1.załóż górną rozpórkę kielichów z przodu, 2.poliuretany w stab przednim (grubsze stabilizatory nie pasują), 3.stab od GT tylny+wahacze z mocowaniem na łącznik+mocowania do karoserii (najlepszy upgrade zawieszenia) -od '99 19mm, wcześniej 17mm 4.sprężyny i amorki używana seria od tape r bo na GT'kowym i tak buja -nie polecam obniżonych sprężyn. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Podobno geometria też bardzo dużo daje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Miałem dyfer z cupety 2,2 na 99% 3,9L. Był po małym przebiegu i chyba poszedł na złom niestety.Jakbyś był zainteresowany to mogę sprawdzić czy nie leży jeszcze pod ścianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaRX Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 odgrzeje kotleta. Przyjmując że będę miał dyfer z takim samym przełożeniem to czy takie od GT albo WRX pasują P&P do półosi, wału i tylnego wózka czy trzeba coś dłubać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się