Jump to content

Tylny dyfer WRX,GT---> GL


KubaGL
 Share

Recommended Posts

Witam.

Mam pewien problem. Od kilki tygodni buczy mi tylny dyfer i chciałbym go wymienić. Myślałem o podmiance od WRX albo GT ale nie chce żeby wyszła z tego jakaś rzeźba. Dodatkowo nawet jeśli pasuje to czy jest sens?

 

Pozdrawiam i z góry dzięki

Link to comment
Share on other sites

Dyfry możesz podmieniać wyłącznie jeśli mają takie samo przełożenie, jak skrzynia. Tu masz przykładowe strony (zawartość prawie identyczna), ale nie wiem czy znajdziesz tam swój samochód:

http://www.gearhack.com/myink/ViewPage. ... on%20Chart

http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html

Prawdopodobnie masz przełożenie (FD) 1:3.9, ja w WRXach, ale nie dam głowy.

Czy jest sens - huczący dyfer wymienić na sprawny na pewno jest sens. Pytanie w jakim stanie będzie ten kupiony i czy to na pewno dyfer huczy, a nie np. łożyska w skrzyni. Może taniej będzie wyremontować Twój dyfer?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Czy jest sens - huczący dyfer wymienić na sprawny na pewno jest sens. Pytanie w jakim stanie będzie ten kupiony i czy to na pewno dyfer huczy, a nie np. łożyska w skrzyni. Może taniej będzie wyremontować Twój dyfer?

Jeśli trafi na taki sprawny dyfer (oczywiście o dopasowanym przełożeniu), to będzie dodatkowo miał upgrade :arrow: szpera 8)

Link to comment
Share on other sites

Dyfry możesz podmieniać wyłącznie jeśli mają takie samo przełożenie

Wiadomo :wink:

 

Na pewno dyfer, a nie łożyska w kolach

 

Obstawiam dyfer bo buczy głównie pod obciążeniem gdy przyspieszam ( gdy jade na luzie albo odpiszczam gaz buczenie maleje) Wymieniałem jakiś czas temu łożysko w jednym z tylnych kół i to był inny dzwięk.

 

szpera

No i właśnie to mnie zastanawia. Imprezy to dość podsterowne auta i nie wiem czy tył nie będzie jeszcze bardziej wypychał podsterownego przodu. Nie będę się jednak tego bardzo trzymał. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja działam z tym w swoim GL, szukałem dyfera od GT czy jakiegoś JDM. Niestety GT ma inne przełożenie i większość JDM też -cyferek nie pamiętam, jak za tym chodziłem to już mi się wszystko mieszało :)

Łatwiej dłubać własny 300-600 i masz dyfer po rewizji.

Co do podsterowności to będzie tak samo jak teraz (min różnica), za to nadsterowność będzie łatwiejsza w kontroli (poślizg potrwa dłużej).

Kilka rzeczy zanim weźmiesz się za szperę bo i po co jeśli brak tego (moim zdaniem)

1.załóż górną rozpórkę kielichów z przodu,

2.poliuretany w stab przednim (grubsze stabilizatory nie pasują),

3.stab od GT tylny+wahacze z mocowaniem na łącznik+mocowania do karoserii (najlepszy upgrade zawieszenia) -od '99 19mm, wcześniej 17mm

4.sprężyny i amorki używana seria od tape r bo na GT'kowym i tak buja -nie polecam obniżonych sprężyn.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Miałem dyfer z cupety 2,2 na 99% 3,9L. Był po małym przebiegu i chyba poszedł na złom niestety.Jakbyś był zainteresowany to mogę sprawdzić czy nie leży jeszcze pod ścianą.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...