RoadRunner Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 sredniaq, a bak masz 65l? To ile tych baków było ? :shock: Myślałem, w XT (2.0/2.5) jest tylko jedna pojemność: 60 litrów. Wcześniej wspomniane o 55, teraz o 65. O co tu chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 u mnie jest na 100% 60 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomany22 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam mam xt 2003r ,rezerwa zapala mi się jak mam 9 litrów paliwa , zbiornik mam 60 litrów .A czy się zapala kontrolka po przekręceniu kluczyka to ci powiem potem .Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 farciarze... u mnie sie zapala jak już mi benzyny zabraknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 A to miejsce zasysania paliwa zmienia się wraz z poziomem tegoż w zbiorniku? Dobre he, he Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 A to miejsce zasysania paliwa zmienia się wraz z poziomem tegoż w zbiorniku? Też mnie to zdziwiło. Może pompa w Subaru jest inteligentna i jak paliwa jest dużo to wybiera to najczystsze, a jak końcówka, to sobie myśli trudno biorę co zostało. :wink: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Oprócz tego, że podasz "syf" z dna baku do silnika, to na "oparach" pewnie wystąpi spalanie stukowe - niekorzystne dla kondycji silnika, a szczególnie dla turbosprężarek - a TY maasz, jak widzę XT Z jakiego powodu może wystąpić spalanie stukowe, przy jeździe na resztkach paliwa? Czy te resztki to jakieś inne paliwo? Rozumiem, że mógłby zacząć przerywać, przy "głębokiej rezerwie" ale spalanie stukowe? :shock: Chyba prędzej ryzyko zubożenia mieszanki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 W baku jest tez trochę "pływającego" syfu który się nie bardzo miesza z paliwem i to tan zasysamy przy końcówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo40 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 W baku jest tez trochę "pływającego" syfu który się nie bardzo miesza z paliwem i to tan zasysamy przy końcówce. Jeśli się nie bardzo miesza z paliwem to przy końcówce zmienia swoje właściwości. Nie zgodzę się z potocznym mitem, że syf który mamy w zbiornikach naszych Forków jest zasysany przy końcówce paliwa w zbiorniku. W trakcie jazy paliwo jest mieszane stale i wszelkie zanieczyszczenia stanowią zawiesinę, która jest pokarmem dla filtra. Jest zasysany prawie stale przez pracującą pompę paliwa. Smok pompy wisi prawie nad samym dnem zbiornika. Nie spotkałem jeszcze inteligentnego co by się sam obniżał wraz z przebytymi kilometrami, jedyna częścią „inteligentną” jest pływak od wskaźnika poziomu. Przerywanie silników powodowie częściowe zasysanie powietrza przez pompę W moim kontrolka zapala się prawie na równi z przedostatnią kreska. Mniej więcej od kreski do kreski robę 90-100 km. Pełen zbiorniczek starcza na 550- 600 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Qba25, dzięki za zwrócenie uwagi, pomyliłem pojęcia Oczywiście spalanie stukowe (detonacyjne) jest wywołane innymi warunkami. Miałem na myśli niekorzystne dla sprężarki warunki pracy w przypadku ubogiej mieszanki. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Mój forek S-turbo kontrolka włącza się dokładnie w tym momencie i na tej rezerwie mam jeszcze ok 5-6 litrów paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jeśli jeżdżę tylko po mieście dobijam aż zaświeci się kontrolka, w trasie staram się zjechać na stację po zejściu poniżej ostatniej ćwiartki. Wiadomo że 12,5l nie starczy na długo nie mówiąc o ok 10litrach rezerwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomany22 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Rezerwa 9 litrów (książkowo)- Ogólnie po przekręceniu stacyjki kontrolka się nie zapala .Sprawdż - stawiam -bezpiecznik , czujnik ,żarówka . Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arecky12 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 u mnie w Forku rezerwa - ok 10 litrów. Sprawdziłem najprościej jak sie da-jak sie zaświeciła kontrolka- zatankowałem do pełna. Różica między pojemnością zbiornika a ilością zatankowanego paliwa daje informację, ile wynosi rezerwa:) Trzymanko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się