Izotom Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie widzę sensu dyskusji co jest szybsze po modyfikacjach i proponowałbym przyhamować ten hurra optymizm roztoczony nad Subaru, porównujmy seryjne egzemplarze. Pozwolę sobie na dalszą dyskusję. Oczywiście są to nowe modele. Sytuacja jest dość interesująca, a byłaby jeszcze ciekawsza gdyby wyrównać auta mocami do M3. No i czterołap jest szybszy na wyjściu z zakrętu, no i czterołap daje radę na suchym, mokrym, nierównym i zapiaszczonym torze. No i ... łatwiej zrobić mody :wink: Myślę, że przy modach STI do 420 KM cena M3 i tak byłaby chyba wyższa. Ja brałbym STI + mody 8) P.S. Przepraszam za jakość skanu ... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie widzę sensu dyskusji co jest szybsze po modyfikacjach i proponowałbym przyhamować ten hurra optymizm roztoczony nad Subaru, porównujmy seryjne egzemplarze. Pozwolę sobie na dalszą dyskusję. Oczywiście są to nowe modele. Sytuacja jest dość interesująca, a byłaby jeszcze ciekawsza gdyby wyrównać auta mocami do M3. No i czterołap jest szybszy na wyjściu z zakrętu, no i czterołap daje radę na suchym, mokrym, nierównym i zapiaszczonym torze. No i ... łatwiej zrobić mody :wink: Myślę, że przy modach STI do 420 KM cena M3 i tak byłaby chyba wyższa. Ja brałbym STI + mody 8) P.S. Przepraszam za jakość skanu ... :roll: Co do czterech łap, to w TOP GEAR porównywali M3 V8 z RS5 V8. Quattro Audi z mocniejszym o ok 30KM silnikiem nie nadążało na zakrętach i w nich za M3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Co do czterech łap, to w TOP GEAR porównywali M3 V8 z RS5 V8. Quattro Audi z mocniejszym o ok 30KM silnikiem nie nadążało na zakrętach i w nich za M3. proponuje ogladnac jakis bardziej wiarygodny test tych aut , np: zrobiny przez autocar a nie program ktory opiera sie na robieniu show.Oczywisicie zeby nie bylo bardzo lubie TG ale opinia na temat samochjod nie jest u nich wiarygodna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Co do czterech łap, to w TOP GEAR porównywali M3 V8 z RS5 V8. Quattro Audi z mocniejszym o ok 30KM silnikiem nie nadążało na zakrętach i w nich za M3. proponuje ogladnac jakis bardziej wiarygodny test tych aut , np: zrobiny przez autocar a nie program ktory opiera sie na robieniu show.Oczywisicie zeby nie bylo bardzo lubie TG ale opinia na temat samochjod nie jest u nich wiarygodna. Owszem ich wyścigi na torze są kręcone zabawnie ale miejsce za kółkiem zajmują często kierowcy wyścigowi. Myślę, że Stig robi dobrą robotę testując czas okrążenia a tam RS5 też przegrało z M3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Owszem ich wyścigi na torze są kręcone zabawnie ale miejsce za kółkiem zajmują często kierowcy wyścigowi. Myślę, że Stig robi dobrą robotę testując czas okrążenia a tam RS5 też przegrało z M3. przy idealnych warunkach , sadnie kropla deszczu i kazde AWD robi papa M3. Do tego Stig nie wypowiada sie specjalnie jak mi feeling odnosnie danego samochodu , a to bardzo wazne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 "przy idealnych warunkach , sadnie kropla deszczu i kazde AWD robi papa M3" ??? . hmm chyba sam w to nie wierzysz??? Jasne, że na mokrym BMW będzie trudniej, ale to nie znaczy, że każde AWD go zrobi. Tak czy siak będziesz się upierał przy audi ( co widać na załączonym obrazku ) a ja wybrałbym M3 ale to temat na inną dyskusję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie wiem czy ma cokolwiek wspólnego z tematem, ale fajnie się to ogląda! Bierz Lotusa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie wiem czy ma cokolwiek wspólnego z tematem, ale fajnie się to ogląda! Bierz Lotusa! Nie wiem co zrobił kierowca bmw na starcie ale chyba się objadł ryżu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 do lansu bmw,do jazdy subaru. pzdr do lansu BMW??? :shock: ja mam do lansu Subaru :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Tak czy siak będziesz się upierał przy audi ( co widać na załączonym obrazku ) a ja wybrałbym M3 ale to temat na inną dyskusję. nie upieram sie przy audi , podalem ci tylko przyklad programu gdzie testy przeprowadzaja profesjonalni dzienikarze i aktywni lub byli kierowcy wyscigowi.Tak samo w kazdym wypadku bardziej wiarygodna jest dla mnie ocena przez FFifth Gear gdzie i Tiff Needell a tym bardziej Plato to swietni kierowcy wyscigowi. hmm chyba sam w to nie wierzysz??? Jasne, że na mokrym BMW będzie trudniej, ale to nie znaczy, że każde AWD go zrobi. fizyke raczej ciezko jest oszukac.M'ki to wspaniale auta , ale tylko i wylacznie na suchym.Na mokrym a tym bardziej na sniegu to praktycznie bezuzyteczne auto jak kazde RWD z moca pond 400KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Tak czy siak będziesz się upierał przy audi ( co widać na załączonym obrazku ) a ja wybrałbym M3 ale to temat na inną dyskusję. nie upieram sie przy audi , podalem ci tylko przyklad programu gdzie testy przeprowadzaja profesjonalni dzienikarze i aktywni lub byli kierowcy wyscigowi.Tak samo w kazdym wypadku bardziej wiarygodna jest dla mnie ocena przez FFifth Gear gdzie i Tiff Needell a tym bardziej Plato to swietni kierowcy wyscigowi. hmm chyba sam w to nie wierzysz??? Jasne, że na mokrym BMW będzie trudniej, ale to nie znaczy, że każde AWD go zrobi. fizyke raczej ciezko jest oszukac.M'ki to wspaniale auta , ale tylko i wylacznie na suchym.Na mokrym a tym bardziej na sniegu to praktycznie bezuzyteczne auto jak kazde RWD z moca pond 400KM. Glatego właśnie wybrałbym M3 bo ma tylny napęd i nie będę się sprzeczał o setne sekundy na okrążeniu. teraz padnie pytanie dlaczego mam subaru, wiec od razu odpowiem- to inna kasa. Nie mam subaru dlatego, bo odpycha sie z 4-ech ale dlatego ze z niewielkim wkładem można osiągnąc sporą moc. Jesli jednak miałbym wybierać między nowymi- tylko M-ka bo nie potrzebuę auta z napędem na 4. PS. Imprezę chyba będę miał aż się rozpadnie A kierowcy 5thG and 1stG ścigali się już ze sobą niejednokrotnie i nic z tego nie wynikało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 hmm chyba sam w to nie wierzysz??? Jasne, że na mokrym BMW będzie trudniej, ale to nie znaczy, że każde AWD go zrobi. niewielkim nakladem to sie robi moc w EVO wiec chyba nie trafiles z zakupem Jesli jednak miałbym wybierać między nowymi- tylko M-ka bo nie potrzebuę auta z napędem na 4. to chyba tez nie ta kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Jak to powiedział klasyk: prawdziwy samochód na silnik z przodu a tylne koła go napędzają". Nie wiele osób czyta książki, słucha muzyki klasycznej a ciągle gadamy a minionej epoce w motoryzacji. Auto ma być niezawodne, ma zapewniać bezpieczeństwo bierne i być stabilne w prowadzeniu. Z całym przekonaniem muszę stwierdzić, że Subaru mi to zapewnia. Pomimo moich kiepskich umiejętności mogę się autem bawić na torze i jeździć po bułki bez skutków ubocznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Kazdy AWD ci to da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 hmm chyba sam w to nie wierzysz??? Jasne, że na mokrym BMW będzie trudniej, ale to nie znaczy, że każde AWD go zrobi. niewielkim nakladem to sie robi moc w EVO wiec chyba nie trafiles z zakupem Dlatego właśnie kupiłem relatywnie tanie subaru, bo można niewielkim kosztem uzyskać easy 350-380km Jesli jednak miałbym wybierać między nowymi- tylko M-ka bo nie potrzebuę auta z napędem na 4. to chyba tez nie ta kasa Nie rozumiem o co Ci chodzi ale wytłumaczę inaczej. Gdybym miał lużne 400tyś. PLNów nie kupiłbym Audi tylko M3 lub c63 a o subaru to nawet bym nie myślał- nie ta klasa. Myślę, że czas zakończyć te wywody bo tematem jest M3 czy SUBARU- audi nie wchodzi w rachubę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Myślę, że czas zakończyć te wywody bo tematem jest M3 czy SUBARU- audi nie wchodzi w rachubę :wink: Dokładnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Może mały off ale miałem okazję przejechać się M3 E36. Zaklatkowany, wypruty, zeszperowany i na dobrej oponie - auto naprawdę robi wrażenie. Przy dużych prędkościach (230-240 km/h wg gps) spokój w środku ale trzeba mieć, szybkie niczym mała japońska, doładowana 4 litrami redbulla ninja, żeby ogarnąć ten sprzęt w kontrach. Gdybym miał zbędne 40kpln na pojeżdżawkowóz to byłby solidny dylemat czy m3, evcia czy może jednak ra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Kazdy AWD ci to da Nie każdy: Infiniti nie -- 21 sty 2012, o 10:01 -- Może mały off ale miałem okazję przejechać się M3 E36. Zaklatkowany, wypruty, zeszperowany i na dobrej oponie - auto naprawdę robi wrażenie. Przy dużych prędkościach (230-240 km/h wg gps) spokój w środku ale trzeba mieć, szybkie niczym mała japońska, doładowana 4 litrami redbulla ninja, żeby ogarnąć ten sprzęt w kontrach. Gdybym miał zbędne 40kpln na pojeżdżawkowóz to byłby solidny dylemat czy m3, evcia czy może jednak ra Jak tylko 40 tys to brałbym M3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Nie każdy: Infiniti nie zalezy do czego do normalnej szybkiej jazdy nawet haldex da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Nie każdy: Infiniti nie zalezy do czego do normalnej szybkiej jazdy nawet haldex da rade Więc oprócz że każdy AWD to niestety nie zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 To na czym stanęło? Pokaż te 343km! Może zrobimy jakąś ankietkę? Co byśmy wybrali? Ciekawe tylko czy wszyscy będą obiektywni... :? +1 BMW M3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam, wiem że to dość dziwne pytać na forum Subaru o taki wybór ale zastanawiam się co wybrać do zabaw na torze? Wszelkie za i przeciw mile widziane!!!!! PS: W obu przypadkach zakładam zakup seryjnego egzemplarza Po pierwsze odpowiedz sobie szczerze na pytanie - na jakie tory i przy jakiej pogodzie masz zamiar sie wybierać? Jeżeli ma to być Poznań i przeważnie suchy lub pojeżdżawki na lotniskach z szybkimi i przyczepnymi próbami to można rozważyć M3, ale jak auto ma służyć przez cały rok, na każdej nawierzchni i w różnych konfiguracjach torów/tras to raczej STi lub EVO :wink: Tak dla zobrazowania jak bardzo traci mocne RWD na gorszej nawierzchni podam taki prosty przykład. Jak miałem jeszcze STi to kiedyś w nocy stanąłem na światłach z C63 AMG i w normalnych warunkach nie miałbym szans, ale..............było tylko mokro. Skośnooki cudzoziemiec tak samo jak ja miał chęć być pierwszym na zwężeniu z 3 do 1 pasa za jakieś 200-300m. Ja wystartowałem na zasadzie 5 tyś rpm i strzał ze sprzęgła i wystrzeliłem jak z katapulty, a AMG jeszcze kilka sekund głównie poruszało tyłem na boki zanim efektywnie zaczęło przyśpieszać :wink: - mina kierownika na nastepnych światłach (ja jechałem prosto a on z pasa do skętu w lewo) bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Chyba bardziej nastawiam się na jazdę wyścigową. Nie ukrywam też że myślę głównie o Poznaniu. ..coś mi się wydaje że jednak będzie to M3. Jeśli mi nie podejdzie to wrócę do Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 A może M1!? Potwór straszny i nawet ma całkiem spory bagażnik. Przynajmniej mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 A może M1!? http://bmw-diesel.pl/portal/wp-content/ ... mw-m1_.jpg :?: a jesli chodzi o 1M, to nie ta kasa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się