sportiwoda_pl Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ale ja mam już auta do ciągania cięzkich przyczep....Dodge Ram 1500 5,7 Hemi w werski MegaCab (pisałem wcześniej) mam również Jeepa Grand Cherokee w v8 - i szukam jak pisałem wcześniej, autka do sporadycznego ciągania lżejszych przyczep, ale z dobrą dynamiką na drodze i dobrymi (bardzo dobrymi) hamulcami....które pali mniej od Dodge'a.... To wszystko jest napisane w postach wcześniejszych, jakie przeznaczenie jest w planach dla autka :-) Nie czytacie całych tematów ?????????? Tylko ostatnio wysłane posty ???????? Tak wynika z odpowiedzi... :-( Wszystko jest napisane wczesniej, a po lewej stronie usera mam napisane, że posiadam mocne auto do typowych zastosowań woła roboczego z dużym silnikiem..... oczywiście bez urazy...ale czytajmy ze zrozumieniem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ale ja mam już auta do ciągania cięzkich przyczep....Dodge Ram 1500 5,7 Hemi w werski MegaCab (pisałem wcześniej)mam również Jeepa Gran Cherokee w v8 - i szukam jak pisałem, autka do sporadycznego ciągania lżejszych przyczep, ale z dobrą dynamiką na drodze i dobrymi (bardzo dobrymi) hamulcami....które pali mniej od Dodge'a.... to jakos nie doczytalem, myslalem, ze ma byc zamiast. Jezeli tak to H6, spali mniej niz Hemi, a jest dynamiczniejszy niz H4. Tyle ze o gazie raczej zapomnij :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportiwoda_pl Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ale ja mam już auta do ciągania cięzkich przyczep....Dodge Ram 1500 5,7 Hemi w werski MegaCab (pisałem wcześniej)mam również Jeepa Gran Cherokee w v8 - i szukam jak pisałem, autka do sporadycznego ciągania lżejszych przyczep, ale z dobrą dynamiką na drodze i dobrymi (bardzo dobrymi) hamulcami....które pali mniej od Dodge'a.... to jakos nie doczytalem, myslalem, ze ma byc zamiast. Jezeli tak to H6, spali mniej niz Hemi, a jest dynamiczniejszy niz H4. Tyle ze o gazie raczej zapomnij :? Dobrze doczytałeś - że ma być zamiast, jeżeli będzie sens ekonomiczny.... Mam auto z przebiegiem poniżej 30 000mil - jak sprowadziłem miał 13000 - czyli jest jeszcze dobrze nie dotarte.... ale gabaryty i zmiana planów motorowodnych - dużo lżejsze łodzie do holowania podkusiły mnie do pomysłu zmiany - zamiany - sprzedaży PickUpa i zakupu małego sprawnego autka 4x4....a wracając do tematu:... No właśnie - odnośnie H6.....LPG do niego to lekko ujmując CHW....czyli choroba weneryczna :-( i tu jest pies pogrzebany.....A odnośnie zużycia, to ktoś wcześniej napisał, że w H6 w 20 litrach się zmieszczę :-( W 20l/100km to ja się mieszczę z silnikiem 5.7 a nawet jak delikatnie lecę to w 17l/100km się wyrabiam w LPG więc H6 dla mnie to lekka utopia....bez możliwości zastosowania LPG... Lubię Polskę jako Ojczyznę, ale fiskusa traktuję jako zło konieczne i staram się nie wspomagać więcej niż muszę...:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 sportiwoda_pl, skoro lubisz auta zamorskie, to w usa był oferowany Outback 2,5 Turbo, z automatem też! Więc nie ma problemu, tylko, że w Polsce, to auto egzotyczne, poszukaj u baraków! I niech przypłynie.... a co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Wynika to przed wszystkim z faktu, że wersje US nie posiadają chłodnicy oleju A/T. Posiadaja jesli hak montowany byl przez dilera przed zakupem :wink: Ale i tak 3000 Ib jak na tak duze auto to bardzo skromny wynik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportiwoda_pl Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 sportiwoda_pl, skoro lubisz auta zamorskie, to w usa był oferowany Outback 2,5 Turbo, z automatem też!Więc nie ma problemu, tylko, że w Polsce, to auto egzotyczne, poszukaj u baraków! I niech przypłynie.... a co To nie jest tak, że lubię auta z zza wielkiej wody. Po prostu są to proste i w miarę niezawodne konstrukcję spełniające moje oczekiwania. Czyli możliwości uciągowe z akceptowalną wygodą podróżowania. Oczywiście o bujaniu Jeep'a, gumowemu zawieszeniu zużyciu paliwa, przestarzałej konstrukcji, nie będziemy się wypowiadać - bo to nie to forum . Nie będę sprowadzał ze Stanów starego Outbacka - jeżeli miałbym już coś ciągnąć to auto w cenie powyżej 25000-30000 USD, aby się transport zamortyzował i odsprzedając dalej można było parę złotych przytulić :-) Jeżeli już coś zanabyć to jednak wolałbym przeprowadzić jazdę próbną i być w 100% pewnym dobrze podjętej decyzji.... A Outbackiem jeszcze nie jeżdziłem, opieram się głównie na opiniach tych którzy te auta użytkowują i sobie pod niebiosa chwalą.... Mało jest negatywnych opinii dotyczących stricke zawieszenia i rozwiązań technicznych w niż użytych....dla tego też się zastanawiam nad Outbackiem....tylko te marne 160KM mnie trochę zniechęca.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 sportiwoda_pl, alez Ty marudny jestes :wink: Outback mojej zonki 2.5AT zawija do paki w 9,5sek i leci 200kmh. Malo na nasze drogi? I uwierz, ze nie jeden na Mazurach sie zdziwil co i po czym tym autem wyciagam (tylko wazne sa dobre opony ) Z przyczepa na luzie lecisz 100-115kmh. I ta wersja Outbacka naprawde jest niezniszczalna Nie wiem jak jeszcze mam Cie przekonac. Zaproszenie na jazde aktualne. Powodzenia w podejmowaniu decyzji :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportiwoda_pl Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Nie chodzi mi o V-max bo ten parametr nie jest dla mnie najważniejszy. Moc potrzebna jest mi do tego, abym nie zajechał (ugotował) auta podczas jazdy z przyczepką pod 20 kilometrowy stromy podjazd gdy temperatura na zewnątrz dochodzi do 35% w cieniu a asfalt ma temp.70/80' ....i tu mam właśnie obawy... A w drugą stronę, jadąc z górki, aby hamulce nie pokazały mi kuku.... bo to dość ważna kwestia - nie sądzisz ? Fakt jest faktem - że trochę marudzę ale gdzie mam pytać, jak nie na tym forum.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Forum jest od marudzenia! Ja mam duże doświadczenia z lawetą (600kg) + legacy/outback(1300-1500kg) za Legacy Turbo Kombi. Słabo się rusza pod górkę (brak "dołu" i strasznie cierpi sprzęgło), ale jak ruszysz zestaw z miejsca, to trzeba uważać, bo po autostradzie w niemcowie to 100km/h taki zestaw jest stabilny, ale w Polsce na koleinach 70-80km/h to wszystko na co rozsądek pozwala. Auto przejechało ładnych kilka tysięcy km z lawetą i nigdy się hamulce nie zagotowały (jak kiedyś miałem zwykłe drogowe klocki to się tarcze pokrzywiły, ale to się dzieje i bez lawety). Jak zrobiłem porządek z hamulcem (DS Performance + tarcze Textar) problem się nie powtórzył. Pamiętam taką historię, że kiedyś niedaleko Frankfurtu nad Menem, podczas długiego podjazdu (jest tam taki) zaczęliśmy podjeżdżać z dwójki z jakichś 1800obr/min. Tiry zaczęły wyprzedzać i trąbić (rozpędzone do podjazdu), a my czekaliśmy - 1900, 2000, 2100, 2200, 2300, 2500, 2800, 3100, 3500,4000,5000,6000, trójka i ogień. Pakę dwadzieścia pod górę z Outbackiem na lawecie!. Wyprzedziliśmy ze 20 tirów, które na szczycie miały może ze 40km/h. I już nikt nie trąbił, zwłaszcza ten który nas wyprzedził, a w chwili śmignęliśmy koło niego z turbiną rozkręconą aż miło. Przed zjazdem zwolniliśmy do 90km/h i tak zjechaliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Pamiętam taką historię, że kiedyś niedaleko Frankfurtu nad Menem, podczas długiego podjazdu (jest tam taki) zaczęliśmy podjeżdżać z dwójki z jakichś 1800obr/min. Tiry zaczęły wyprzedzać i trąbić (rozpędzone do podjazdu) Oj tak jest tam takie miejsce. Bardzo dobrze je kojarzę...Jechałem nim kilkanaście razy między innymi 6x VW Garbusem 1200cm3 który miał 34KM :shock: rozpędzałem się przed podjazdem do 140 km/h i już w połowie podjazdu wlekłem się na dwójce z prędkością max 40km/h a to jak wiemy na autostradę prędkość na pograniczu prawa. Jak na mnie te TIRy trąbiły to do dzisiaj mi w głowie huczy :roll: :? sportiwoda_pl, musisz wiedzieć że Subaru potrafi naprawdę zaskoczyć w ciągnięciu przyczepy: http://www.youtube.com/watch?v=ul0UwGt11rY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 http://www.subaruhighmileageclub.com/miles500000.html ten pan od białego outbacka też ciągał przyczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdoon Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Mam watpliwości czy mogę ciągnąć przyczepę z łódką 1500 kg + przyczepa z hamulcem najazdowym (+/- 400 kg). OBK 2.5 z manualem + reduktor. Dane w dowodzie 1800 DMC przyczepy, przekroczyłbym niewiele o ok. 100 kg. Kurs robiłbym 2 razy w roku + slipowanie na łagodnym wybetonowanym slipie. Zainspirowały mnie wypowiedzi KUGI, więc proszę o opinie Nie mam jeszcze haka a do tej pory robiłem to pożyczonym od kumpla Discovery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yabadabadoo Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 mam OUTBACK MY03 2,5 AT 156KM europejczyk W dowodzie ma wpisane 1800 kg z hamulcem i 700 kg bez. Nie wiem jak się jeździ z przyczepą bo nie mam haka, ale jak sobie wspomnę moją starą dwu-litrową PRIMERĘ ze 116 KM też AT, którą ciągałem to i owo, to myślę, że OUTBACK będzie z małą przyczepą fruwał. No, ale nie mam porównania z 5,7 HEMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Nie wiem co na to samopoziomujące zawieszenie. Ja mam standard. 1900 kg to już trochę jest :wink: Zalezy jak daleko bedziesz z tym jechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blonek Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 sportiwoda_pl jeżeli chcesz możemy się umówić w K-wie i sprawdzimy jak działa taki zestaw (ja daję OBK '97 2,5 AT reszta na Twojej głowie) -- So lip 14, 2012 9:30 pm -- sportiwoda_pl jeżeli chcesz możemy się umówić w K-wie i sprawdzimy jak działa taki zestaw (ja daję OBK '97 2,5 AT reszta na Twojej głowie) Jeżeli jeszcze aktualne oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Mój H6 na benzynie w mieście pali ok 11,5 l na 100 km więc z przyczepką może z 2 l więcej - a na gazie jeździ już od 70 tyś i jest wszystko oki spalanie w mieście 14 l z włączoną klimatyzacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdoon Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Byłoby to max 200 km w jedna stronę. Także myślę, że da radę. Amortyzarory samopoziomujące wymieniłem na zwykłe, o czym w innym watku Rozmawiałem, z kumplem, że targa taki zestaw Omegą z 2001 r. i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lski Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Rozbieżności w spalaniu z przyczepą spodziewajcie się głównie w zależności od drogi i sposobu jazdy,a nie auta. We wzorach na 4 opory ruchu pojazdu-toczenia,wzniesienia,bezwładności i wzniesienia ,masa występuje w 2-bezwłądności i powietrza.Jadąc zatem po płaskiej autostradzie z jednostajną prędkością,auto zużyje prawie tyle,co bez przyczepy,jeśli powierzchnia czołowa przyczepy nie będzie zbyt wystawała poza powierzchnię czołową auta.Odwrotnie będzie po górach lub ciągłym przyspieszaniu.Jeśli zaś przedmiot na przyczepie ma opór aerodynamiczny/współczynnik cx,powierzchnia czołowa/dużo większy, to spodziewajcie się lawinowego wzrostu zużycia ze wzrostem prędkości/moc potrzebna rośnie z trzecią potęgą prędkości,czyli żeby jechać 120 zamiast 60,potrzebna jest moc ośmiokrotnie wyższa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportiwoda_pl Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 sportiwoda_pl jeżeli chcesz możemy się umówić w K-wie i sprawdzimy jak działa taki zestaw (ja daję OBK '97 2,5 AT reszta na Twojej głowie) -- So lip 14, 2012 9:30 pm -- sportiwoda_pl jeżeli chcesz możemy się umówić w K-wie i sprawdzimy jak działa taki zestaw (ja daję OBK '97 2,5 AT reszta na Twojej głowie) Jeżeli jeszcze aktualne oczywiście Dzięki za propozycje Bardzo chętnie podjadę we wskazane miejsce...i oblookam Twojego Outbacka mogę Ci na PW przesłać numer tel. dasz sygnał i oddzwonię :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się