Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam, Dziś w drodze do pracy mój WRX 01 (seryjny) stał się słaby. Na dodatek przestałem słyszeć jak turbo doładowuje. Akurat dziś przyszły do mnie zegary doładowania turbo i na szybko sprawdzając to turbo w ogóle nie dmucha. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Wydaje mi się, że turbo nie może nagle tak nawalić, aby ciśnienie znikło, tym bardziej, że w ogóle nie kopci z tyłu. Będę wdzięczny za rady. Pozdrawiam, Damian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Moze sprawdz, czy Ci sie np. waz miedzy turbo a intercoolerem nie rozlecial? Albo jakies inne nieszczelnosci? Tak na dobry poczatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Mam plan wieczorem zrzucić IC, ale wydaje mi się, że jakby gdzieś ciśnienie uciekało, to byłby niemiłosierny syk :/. Dodam, że nie mam BOV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam, Dziś w drodze do pracy mój WRX 01 (seryjny) stał się słaby. Na dodatek przestałem słyszeć jak turbo doładowuje. Akurat dziś przyszły do mnie zegary doładowania turbo i na szybko sprawdzając to turbo w ogóle nie dmucha. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Wydaje mi się, że turbo nie może nagle tak nawalić, aby ciśnienie znikło, tym bardziej, że w ogóle nie kopci z tyłu. Będę wdzięczny za rady. Pozdrawiam, Damian. Jak nagle się tak zrobiło, to może z tych najprostrzych rzeczy WG się zawiesił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Dzięki! Patrzyłem, WG się rusza... Pręt między WG,a turbo jest przymocowany na stałe? Mogę WG zdemontować i sprawdzić bez WG czy dmucha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Możesz on jest na takiej zawleczkę może go zrzucić z turbiny tylko patrz na wskaźnik bo turbo załaduje maksa jak jest szczelność, układ nie zapchany ? turbo ma łopatki heheh ? stawiam na którąś rurę do IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Wężyki ciśnieniowe sprawdzone? Daj jakieś foty - jak to tam wygląda. Może trzeba zainwestować parę groszy w silikony... PS. W jakim mieście kupiłeś tego WRX'a...? Uzupełnij profil - zawsze może się znajdzie pomocna dusza, która rzuci okiem, wsadzi łapska gdzie trzeba i naprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 a nie rozsypał Ci sie prekat w uppipe? 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Odpowiadając kolejno, to jestem z Poznania, a auto kupiłem w Krotoszynie. Wężyki przejrzałem i znalazłem jeden ukruszony, ale to nie rozwiązało problemu. Sprawa jest o tyle dziwna, że nie słychać żadnego syku pod tytułem "ucieka ciśnienie", auto pracuje normalnie, żadnych dodatkowych hałasów. Jest jedynie słabsze. Nie bardzo wiem co to prekat w uppipe... :/ Załączam foty: Dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Rany Boskie! masz gaz :!: fujjjjjjjjjjjjj,feeeeee,a kysz!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Hehehe, wiedziałem ... Ale nie róbmy dyskusji o tym czy ma być gaz czy nie...kto lubi kto nie....i o tym jaki jestem głupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 :wink: a zaworek sprawdzałeś? mi kiedyś się otwarł i już nie zamknął... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jaki zaworek masz na mysli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jaki zaworek masz na mysli? najlepszy :wink: blow off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jest seryjnie, nie upuszczam ciśnienia w atmosfere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jak bedzie wracac prawie wszystko w dolot, to tez dobrze nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 No ok, jak go sprawdzić? To jest to coś przed IC po prawej stronie patrząc stojąc przed autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Temu się przyjrzyj: W środku ma być "restryktor" (zwężka). Tam ma podawać ciśnienie sterujące WG lub jak wyżej kolega napisał, może blow-dżob otwarty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Odkręć ten czerwony kurek na full , powinno pomóc :wink: A serio , to powodów że nie ładuje jest co najmniej kilkanaście sprawdz najpierw tak : odepnij całkiem aktuator ( ten grzybek z ramieniem do turbo ) weź kawałek druta np. ze migomata lub czegokolwiek, i zablokuj klapkę turbo ( skręć ją na sztywno tym drutem ) tak żeby sie nie ruszała odpal auto i zobacz , na dwójce czy trójce powinno tak ładowac że zrobi boost cut i na chwile odetnie , to oznacza że turbo jest ok, precat też, i problem nalezy w sterowaniu , i wtedy jest co najmniej kilka rzeczy nastepnych do sprawdzenia Powodzenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 weź kawałek druta np. ze migomata lub czegokolwiek, i zablokuj klapkę turbo ( skręć ją na sztywno tym drutem ) tak żeby sie nie ruszała Druciarstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jutro siedzę w robocie, więc pewnie niedzielę zaplanuje sobie w garażu. Dzięki za wszystkie rady, zdam relacje z działań. Pozdrawiam, Damian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 weź kawałek druta np. ze migomata lub czegokolwiek, i zablokuj klapkę turbo ( skręć ją na sztywno tym drutem ) tak żeby sie nie ruszała Druciarstwo być może , ale nie znam szybszego sposobu praktycznie 100% na sprawdzenie turbo + aktuatora, a od jednego boost cuta , nic mu nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Może przepływka padła. U mnie padła i podczas jazdy w trasie turbo przestało dmuchać. Wymieniłem przepływkę i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Nie bardzo wiem co to prekat w uppipe uppipe to element pomiedzy kolektorem wydechowym a turbosprezarką...Twoj akurat samochód w owym uppipe ma ZLO zwane prekatem.....w/w katalizator ma tendencje do rozsypywania sie w drobny mak....owy mak częściowo blokuje przepływ spalin a częściowo pragnie zamieszkać w Twojej turbosprezarce. O ile to jest powodem usterki to testy z odpinaniem wężyka wastegate i pedałem w podłoge nie będą mile widziane. Inna sprawa, ze jak sie rozsypał to z tej sprezarki i tak pozytku wielkiego juz nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Soplica, a check Ci się świecił jak padła przepływka? U mnie nic na żółto na desce nie pali... Zaraz chyba w tym deszczu zacznę to rozbierać przed robotą -- So gru 17, 2011 12:27 pm -- No i jak powiedział, tak zrobił. Zdjąłem na szybko pod chmurką IC, wszystko wyglada ok. Miałem nadzieję, że odpalę auto i zobaczę czy turbo dmucha, ale niestety jestem tu sam i zaraz po odpaleniu bez IC auto gaśnie (przepływka jest wówczas odpięta)... Tyle z dzisiejszej weryfikacji. Choć ciągle odstawiam, że turbo niedmucha, bo słyszałbym, że gdzieś syczy, a tu nic :/. Generalnie sprostujcie mnie, jeśli się myle... napędzianiem turbiny nie steruje elektronika. Tylko WG sterowany ciśnieniem doładowania. Komputer nie może sobie "wyłączyć" turbo, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się