subar250 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 efekt tuningu autka paliwem LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Jesli Cie to jakos pocieszy, turbo pekaja takze w autach pedzonych jedynie benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 oczywiscie ale raczej nie przy przebiegu 78 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Prawde mowiac tez niekoniecznie. Niektore modele vf wprost slyna z tego, ze lubia pekac w okolicach wastegate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 To w Twoim samochodzie tak się porobilo :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 niestety w moim , ale jest juz nowinka sztuka niesmigana -- Cz gru 15, 2011 10:39 pm -- korek z gazem juz przykrecony na amennnnnnnn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 niestety w moim , ale jest juz nowinka sztuka niesmigana -- Cz gru 15, 2011 10:39 pm -- korek z gazem juz przykrecony na amennnnnnnn A czy mozesz napisać w jakim to aucie i o jakich parametrach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Legacy 2,5 gt 05r gazem tuningowal poprzednik , kuzyn przejechany dystans na lpg ok 38 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Jaka jest zależność LPG do uszkodzenia turbiny? Tak prosto jak krowie na rowie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Jaka jest zależność LPG do uszkodzenia turbiny? Tak prosto jak krowie na rowie 8) Temperatura spalania i spalin jak mniemam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Temperatura spalania i spalin jak mniemam W N/A kaucjonerstwo też nie popłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 W N/A kaucjonerstwo też nie popłaca. Ale prawdopodobienstwo pekniecia turbo drastycznie mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Poniekąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zapewne źle dobrana instalacja i do tego źle ustawiona i kolejna "wina LPG". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 producent instalacji raczej nie ma nic do rzeczy a ustawienia i parametry mozliwe sa tylko poprzez ingerencje fabrycznego oprogramowania producenta instalacji , manualnie nic sie nie zrobi jak w przypadku LPG 1 i 2 generacji , fakt , ze STAG 300+ nie jest szczytem marzen ale tak naprawde nie znam producenta instalacji ktory jasno i wyraznie w warunkach gwarancji czy tez instrukcji uzytkowania napisze , ze LPG nie ma wplywu na elementy silnika zwlaszcza w autach turbodoladowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Nie chodzi mi o producentów instalacji tylko głównie o instalatora. Nie napisałeś co masz pod maską (teraz wiem, że elektronika to STAG) ale niewiadomą są wtryski i reduktor. W Legacy GT jeśli dobrze pamiętam pracuje 265kucy na 4 garnkach to daje nieco ponad 66kucy z gara a taką moc mało który wtryskiwacz gazowy ogarnia - tak aby był zapas mocy powinieneś mieś 2 wtryski gazowe na garnek a do tego naprawdę mocny reduktor lub najlepiej 2. Jeśli ktoś wsadził do twojego auta (poprzedniemu właścicielowi) sprzęt gazowy niedobrany z zapasem mocy to silnik latał przy głębszym pedale na ubogo a wtedy temperatura spalania gwałtownie rosła - jeszcze w dodatku masz silnik uturbiony czyli już termicznie bardziej obciążony od N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 konik_80, dokladnie tak jak piszesz , 250km ,reduktot GOLD-KME 240KW=327KM wtryski magic-jet wszystko ogolnie daje rade tylko z efektem jak widac , drugi GT-EK w rodzinie rok starszy lota tylko na pb98 i katowany strasznie 138 tys przebiegu i nic sie nie dzieje dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 wtryski magic jet ci nie ogarną takiej mocy... nie wspominając o ich pływającej wydajności w zalezności od temperatury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 drugi GT-EK w rodzinie rok starszy lota tylko na pb98 i katowany strasznie 138 tys przebiegu i nic sie nie dzieje dlaczego? Bo masz szczescie do panewek widocznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 AMI, to mowisz , ze na tace trzeba rzucic co by jeszcze opatrznosc nad panewkami byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zwlaszcza jesli to my99/00 - bo nie wiem, ktory to w koncu rocznik jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zwlaszcza jesli to my99/00 - bo nie wiem, ktory to w koncu rocznik jest Napisal ze drugi gietek (Legacy gietek), czyli 2004 i 2,5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 turbina padla w zagazowanym 05r a bez problemu śmiga 04r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Tylko elektronika z Twojego zestawu się nadaje. Reduktor słaby raczej do tej mocy, wtryski też bez rewelacji, do tego dochodzi montaż i regulacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zwlaszcza jesli to my99/00 - bo nie wiem, ktory to w koncu rocznik jest Napisal ze drugi gietek (Legacy gietek), czyli 2004 i 2,5T No tak - jakos pomyslalem inaczej - gietek do gietek Jest tylko jeden gietek - IMPREZA. A nie jakies tam legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się