subar250 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Tylko elektronika z Twojego zestawu się nadaje. Reduktor słaby raczej do tej mocy, wtryski też bez rewelacji, do tego dochodzi montaż i regulacja... generalnie nie ma problemu z lpg w tym aucie jezdzi dobrze tylko , ze nastepstwa takie, a co warsztat gazowniczy to inna opinia na temat lpg w tym aucie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 turbina padla w zagazowanym 05r a bez problemu śmiga 04r W ilu samochodach wcześniej miałeś gaz i w ilu przypadkach gaz zniszczył silnik, turbo itp? Ile samochodów bez gazu używałeś i w ilu z nich miałeś problemy? Wyciągasz wnioski na podstawie 1 (jednego) przypadku i w dodatku nie ma pewności, że gaz był winien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 moje strubo 8 lat ganialo na ubogiej a silnik sie wysral przez panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 turbina padla w zagazowanym 05r a bez problemu śmiga 04r W ilu samochodach wcześniej miałeś gaz i w ilu przypadkach gaz zniszczył silnik, turbo itp? Ile samochodów bez gazu używałeś i w ilu z nich miałeś problemy? Wyciągasz wnioski na podstawie 1 (jednego) przypadku i w dodatku nie ma pewności, że gaz był winien. oczywiscie , ze nie ma pewnosci , ale tez gwarancji , ze nie szkodzi mazda z fabrycznym gazem przejechala ok 300 tys ale z fabrycznym a" składaki " proponowane przez gazownikow tak wlasnie dzialaja , nie obwiniam LPG ale ogolnie to co jest proponowane w naszych warsztatach LPG przynajmniej te ktore odwiedzilem to jeszcze malo doskonale instalacje do modeli z turbo lub zla obsluga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 turbina padla w zagazowanym 05r a bez problemu śmiga 04r W ilu samochodach wcześniej miałeś gaz i w ilu przypadkach gaz zniszczył silnik, turbo itp? Ile samochodów bez gazu używałeś i w ilu z nich miałeś problemy? Wyciągasz wnioski na podstawie 1 (jednego) przypadku i w dodatku nie ma pewności, że gaz był winien. oczywiscie , ze nie ma pewnosci , ale tez gwarancji , ze nie szkodzi mazda z fabrycznym gazem przejechala ok 300 tys ale z fabrycznym a" składaki " proponowane przez gazownikow tak wlasnie dzialaja , nie obwiniam LPG ale ogolnie to co jest proponowane w naszych warsztatach LPG przynajmniej te ktore odwiedzilem to jeszcze malo doskonale instalacje do modeli z turbo lub zla obsluga ? Kolega Zento ma racje :!: I przy samochodach z takimi silnikami i instalacją LPG zalecam trzymać się tego powiedzenia :arrow: "Benzyna do upalania, LPG do oszczędzania :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 "Benzyna do upalania, LPG do oszczędzania :wink: Też jestem wyznawcą tej zasady. Do jazdy kanapowej LPG, jak trzeba iść pełną dzidą magiczny pstryk przełącza na baaardzo drogą etylinę 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar250 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 "Benzyna do upalania, LPG do oszczędzania :wink: Też jestem wyznawcą tej zasady. Do jazdy kanapowej LPG, jak trzeba iść pełną dzidą magiczny pstryk przełącza na baaardzo drogą etylinę 98 ja juz przykręciłem korek z LPG na amennn........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 "Benzyna do upalania, LPG do oszczędzania :wink: Też jestem wyznawcą tej zasady. Do jazdy kanapowej LPG, jak trzeba iść pełną dzidą magiczny pstryk przełącza na baaardzo drogą etylinę 98 ja juz przykręciłem korek z LPG na amennn........... Bo najważniejsze jest dobre samopoczucie :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jak przed zakupem LGT pytałem gazowników co już dużo podtlenku do subar zakładali to mówili że ten silnik lubi gaz ale za instalację muszę 4 tyś wyłożyć :!: turbina padla w zagazowanym 05r a bez problemu śmiga 04r Z tego co wiem to 2004 rok Legacy GT był z silnikiem wolnossącym - ma tylko maskę z wlotem http://otomoto.pl/subaru-legacy-4x4-2-5 ... 90309.html ) i z silnikiem turbo http://otomoto.pl/subaru-legacy-2-5-gt- ... 31914.html rocznik 2005 LGT był już tylko turbo :!: Schładzać turbinę :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Moim zdaniem, gdyby lpg było winne pęknięciu części gorącej turbiny, to wcześniej remontowałbyś motor z uwagi na uszkodzony tłok lub przynajmniej wymieniał uppipe po uwolnieniu lub stopieniu prekata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Dodam i ja coś od siebie. Uszkodzenie wygląda na powstałe na skutek nie schładzania turbiny przed wyłączeniem motoru. LPG nie ma nic do tego. Jakby było za ubogo, padłyby tłoki, zniknąłby luz na zaworach wydechowych itp. Mam w swoim sti 2,5 wskaźnik EGT i zgadnijcie jaka jest temperatura spalin na lpg? Taka sama jak na benzynie! Inna sprawa, że gazownicy co tylko gazują, a nie mają pojęcia co robią, popełniają instalacje o zbyt małej wydajności i potem to wina gazu... Ilu jeździ ustawiając instalację pod obciążeniem na ulicy? Lub na hamowni? A nad mapką czasem trzeba spędzić trochę czasu. Zdecydowana większość "autokalibruje" i po sprawie. A potem lament... To nie gaz winny. To LUDZIE! I tak jest też w większości innych spraw. I ZAWSZE niska cena to syf, ale NIE ZAWSZE wysoka cena to jakość. Tu liczy się fachowiec. A jak ktoś poszuka to i dobrego fachmana znajdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Mam w swoim sti 2,5 wskaźnik EGT i zgadnijcie jaka jest temperatura spalin na lpg? Taka sama jak na benzynie! Dzisiaj też to sprawdzałem. Temperatura na benzynie była taka jak na LPG. Nieważne czy jazda kanapowa czy pełna dzida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgadzam się z powyższym, jak wstawiać gaz do samochodu i ustawiać go to nigdy u stodolaków, szczególnie jeśli są to tak drogie auta a gaz to nie 1 generacja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwykly_wuj Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jak przed zakupem LGT pytałem gazowników co już dużo podtlenku do subar zakładali to mówili że ten silnik lubi gaz ale za instalację muszę 4 tyś wyłożyć :!: turbina padla w zagazowanym 05r a bez problemu śmiga 04r Z tego co wiem to 2004 rok Legacy GT był z silnikiem wolnossącym - ma tylko maskę z wlotem http://otomoto.pl/subaru-legacy-4x4-2-5 ... 90309.html ) i z silnikiem turbo http://otomoto.pl/subaru-legacy-2-5-gt- ... 31914.html rocznik 2005 LGT był już tylko turbo :!: Schładzać turbinę :!: Odnośnie 4tysi i instalacji gazowej do LGT powiem tylko, że mam "fabryczną" instalację w 2.0 N/A 138km i same wtryskiwacze kosztują jakieś 1600zl... więc 4tyś za dobrą instalację do LGT to chyba dobra cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Tylko że to już było ponad rok temu :!: teraz pewnie chcą więcej bo nic nie tanieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się