Skocz do zawartości

zwykly_wuj

Użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    kraków
  • Auto
    -

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zwykly_wuj

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Hej, Czy jest ktoś kto wie jak jest z kompatybilnością skrzyni biegów w xv 1.6? Mam w XV 13R TY758X35BB, planuje zakup TY758TY7DB z XV 1.6 14R jako zamienniki dla obecnej ale nigdzie nie mogę wyszukać info czym się różnią poza rocznikiem. Z góry dzięki za pomoc.
  2. zwykly_wuj

    Skręcanie N/A

    A w największym stopniu zrobisz to szkoleniem... :roll: Ja nigdzie nie mówię, że nie :? Po raz n'ty powtórzę, że zdaję sobie sprawę z wartości umiejętności za kierownicą i nie jestem debilem który myśli, że jak se "doinwestuje" samochód to ominie prawa fizyki i nabierze umiejętności Makinen'a... Co nie zmienia faktu, że (w moim odczuciu i moim przypadku) fabia była mniej podsterowna niżeli legacy... i stąd pytanie o możliwe modyfikacje i przyczyny takiego stanu rzeczy. Poza tym Legacy 2.0 N/A to nie 300stu konne sti i nikt tu nie mówi o "rajdowej" jeździe więc bez przesady z tymi szkoleniami. Ćwiczę umiejętności bez spinki na tyle na ile czas, chęci i samochód mi pozwalają, a szkolenie na pewno nie zaszkodzi, ale i nie zmieni charakterystyki samochodu... Pozdrawiam --PS Testowałem dziś do-hamowanie lewą nogą i muszę przyznać, że cholernie trudna do opanowania sprawa, ale ma potenszial w takich przypadkach większy niż dżoana. Co prawda po 30min pewnie ze 2 razy udało mi się prawidłowo i efektywnie to wykonać, ale podoba mi się ta technika i mam nadzieję, że się przyjmie...
  3. zwykly_wuj

    Skręcanie N/A

    Nie chcę się sprzeczać co do modyfikacji i nie strugam kozaka bo o jeździe mam na pewno dużo mniejsze pojęcie niż Ty, ale legacy jest zdecydowanie najbardziej podsterownym samochodem jaki miałem i taka kolej rzeczy raczej wynika z konstrukcji samochodu, a z drugiej strony nie powiem żonie, czy innemu kierowcy żeby ogarnęli "podstawowe techniki wchodzenia w zakręt" skoro takich problemów nie mają w swoich samochodach. Dodam, że wielkich problemów z ryciem w codziennej jeździe nie mam, ale się zdarzają :wink: Tak czy inaczej dzięki za rady - zazwyczaj staram się odjąć gaz czy delikatnie nacisnąć hebel przed skrętem i czasem pomaga, ale chciałbym zwiększyć margines bezpieczeństwa w takich przypadkach jeżeli jest to możliwe... Pozdrawiam
  4. TERZO - najlepsze podsumowanie podsterowności ever :!:
  5. zwykly_wuj

    Skręcanie N/A

    Wyjeżdżająca dupa - to swoją drogą - u mnie też występuje, ale to jestem w stanie ogarnąć i mnie jakoś nie martwi, a w momencie kiedy ryje przodem to jedyne co dotychczas skutkowało to hebel, modlitwa, gaz w podłogę i jak wszystko poszło z planem to wyjazd dupy i na prostą, a jak nie to wyjazd z pobocza... Te Bilsteiny o których mówisz nie stały jakiś czas temu na alledrogo? Tak P.S. to gdzie szukać poliuretanów do legacy:roll: ? Pozdrawiam,
  6. zwykly_wuj

    Skręcanie N/A

    Dzięki za rady Panowie. Pogoda sprzyja ćwiczeniom więc spróbuje ogarnąć lewą nogę Co do wolniejszego wejścia w zakręt to staram się nigdy nie przesadzać, ale nieraz zdarzyło mi się wyjechać nosem na śliskiej nawierzchni mimo moim zdaniem małej prędkości i dlatego pytam o modyfikacje zawiasu. NewBee - dokładnie o to mi chodzi - daj znać jak się sprawuje na aucie. Pozdrawiam,
  7. zwykly_wuj

    Skręcanie N/A

    Witam, Zamierzam w najbliższym czasie pogrzebać w zawieszeniu Legacy Kąąbi 2.0 N/A ażeby to to łatwiej skręcało (wkładka mięsna ciągle ćwiczy, ale rycia przodem nie ogarnia). Jak dotąd takie rady znalazłem na forum: - lepsze ogumienie - geometria (negatyw) - zawieszenie ze SPEC'a ? Jakieś sugestie poza powyższymi ? Pozdrawiam,
  8. Miałem podobne problemy jakiś czas temu i po wymianie wtryskiwaczy LPG (plus zawory, kable, świece...) objawy ustąpiły więc podpinam się pod tą wypowiedź
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. A ja głupi zaszwe mechaniorowi dupe trułem, że ręczny ma luzy Widać, że japońska myśl techniczna wyprzedza czasem radziecką.
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. w tym zestawieniu najbardziej mi się podoba http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/56,35751,10793946,Jeep_Grand_Cherockee,,6.html
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Nie chcę Ci mieszać w wyborze, ale gdybym drugi raz kupował legacy to wybór padł by na 3.0 - subiektywnie to różnica pomiędzy 2.0 a 3.0 w legacy jest większa niżeli pomiędzy mondeo 2.0TDCI a st220 8) Żeby nie było zupełnie off-top to dodam, że moim zdaniem legacy 2.0 do 3,5-4krpm nie jedzie -więc w tym przypadku elastyczność to kwestia interpretacji :?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...