Skocz do zawartości

piotrekj482

Użytkownik
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrekj482

  • Urodziny 24.02.1980

Profile Information

  • Skąd
    Hucisko/SuchaBeskidzka-Żywiec
  • Auto
    Subaru Legacy 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrekj482

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. Dzięki Okeyten. Jutro tak zrobię
  2. Dzwoniłem do dwóch i żaden nie pomógł.Ktoś zna ten alarm?
  3. Kupiłem i 2 lata działał dobrze. Podejrzewam że coś się porobiło gdy był aku odpięty jak były luzy zaworów robione. A co do pin code to właśnie chcę zresetować by ustawił się fabryczny.
  4. A nie wiesz jak ją zresetować?
  5. Tak i nic. Mam dwie instrukcje obsługi, jedna dedykowana do subaru i nic. Tak jakby centralka się zawiesiła i zawsze była w''jednym miejscu'' swojego menu. Robię tak jak jest napisane i np 5x zapłon na wciśniętym przycisku i nic. No chyba że jest gdzieś jakiś myk o którym nie wiem.
  6. Witam Ogarnia ktoś ten alarm? Coś się poprzestawiało i centralka ześwirowała. Nie chce przejść w tryb programowania funkcji a ustawione opcje utrudniają życie np za każdym razem przed odpaleniem trzeba naciskać tajny przycisk, drzwi blokują się po ruszeniu a czasem odcina immobiliser i kaplica trzeba centralkę wypinać. Jak można ten alarm zresetować (przywrócić do ustawień fabrycznych) ? Wypięcie zasilania nie pomaga. HELP!!!
  7. To znaczy że jak oryginalnie nie ma kraty to podsufitka jest pełna? Nie ma tam otworów?
  8. Nie wiem jak wyglądają oryginalnie ale chodzi o zaślepienie otworów w podsufitce tam gdzie była mocowana kratka bagażnika w kombi - postaram się w najbliższym czasie zrobić zdjęcia otworów.
  9. Posiada ktoś zaślepki otworów po kracie bagażnika Legacy Kombi 2004r ? Chodzi głównie te w podsufitce. Ewentualnie gdzie można kupić?
  10. A jak zgaśnie to radio działa?
  11. Sebastian32, Dzięki Z ciekawości muszę kiedyś rozebrać i zobaczyć jak to tam jest zrobione
  12. Problem polega na tym że na zaciągniętym ręcznym potrafię ruszyć tylnymi kołami tak ok 1cm (po obwodzie koła) - oczywiście auto podniesione - luz ten jest taki że koło się swobodnie poruszy i póżniej tak jakby go coś nagle zablokowało - jakby uderzył o coś metalowego. Normalnie hamulec ręczny działa poprawnie z górki auto się nie toczy. Czy wie ktoś co to może być? Miał ktoś już taki problem - chyba że to jest normalne????
  13. Czy jeśli delikatnie przekręcam kierownicą i czuję że pompa wspomagania tak jakby się załącza i wyłącza (przytym lrekko poszarpuję kierownicą) i słychać na zewnątrz delikatny ciągły dźwięk jak wspomaganie chodzi to też może być wina oleju? Czy pompa się kończy? Jeśli szybko kręcę to poszarpywania brak. (Mowa o Legacy 2,0 z 2004r)
  14. Jeśli to jest 3x pi pi piiiiiiii i masz Staga to na 100% sygnał przeglądu instalacji gazowej. Pewno jak byłeś ostatni raz to nie przestawili powiadomienia. A z tego co wiem to nie ważne czy masz przełączone na gaz czy benzynę sygnał zawsze będzie (ale mogę się mylić)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...