eddie_gt4 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Czy Dyrekcja, ma juz może odpowiedź z FHI Tak Dla wszystkich numerów VIN objętych akcją mamy O.K. Co do numerów nie objętych akcją ze względu na miejsce sprzedaży samochodu ( = podlegające odpowiedniemu zakresowi numerów, wykluczone ze względu na lokalizację dealera ) podjęliśmy decyzję o przejęciu kosztów przez SIP. Pozdrowienia super posuniecie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Brawa i podziękowania dla Dyrekcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Lutego 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Czyli jak pojadę ze swoim (objęty akcją w stanach, na stronach subaru USA mam "pisemko" wzywające do wizyty) do ASO w Olsztynie, to będą wiedzieć o co chodzi i nie będą czepiać się, że to nie EU? Nie sądzę. Mozna też, na wszelki wypadek, zrobić sreen shot z mojego wpisu :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Droga Dyrekcjo - czy mogę robić sobie nadzieję na zaspokojenie? (ciekawości - p.6 postów wyżej) Dziękuję za tak lub nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Lutego 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Droga Dyrekcjo - czy mogę robić sobie nadzieję na zaspokojenie? (ciekawości - p.6 postów wyżej)Dziękuję za tak lub nie Tak. Temat zauważyłem i przekazałem do DT. Natomiast ogólnie - lepiej jest w takim przypadku ( inna tematyka !) założyć nowy wątek. Proszę o chwilę cierpliwości i Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 OK - z racji natury oraz zawodu - cierpliwości mi nie brakuje Czekam & dziękuję ! PS: póki co - nowego wątku nie zakładam, jesli coś się wyjaśni to założę dla ewentualnych dalszych zainteresowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 A kwestii Amerykanów nic...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 mstar, Dyrekcja staneła na wysokosci zadania : "...Co do numerów nie objętych akcją ze względu na miejsce sprzedaży samochodu ( = podlegające odpowiedniemu zakresowi numerów, wykluczone ze względu na lokalizację dealera ) podjęliśmy decyzję o przejęciu kosztów przez SIP..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 15 Marca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 OK - z racji natury oraz zawodu - cierpliwości mi nie brakuje Czekam & dziękuję ! Mamy odpowiedź z FHI - jest O.K. Innymi słowy mozna samochód objąć akcją. Ponieważ jednak temat ten dotyczy wyłacznie wersji US brak jest aktualnie tak części, jak i procedur. Innymi słowy - proszę o przesłanie numeru VIN raz Pańskich danych kontaktowych do Działu Technicznego mailem. Na tej podstawie DT zamówi potrzebne części. Po ich otrzymani skontaktuje się z Panem w celu uzgodnienia miejsca wykonania usługi i przekazania tam też części. Natualnie może Pan w mailu zacytować niniejszą wypowiedź :wink: A kwestii Amerykanów nic...? Nie rozumiem :shock: Temat tytułowej akcji obejmuje także samochody US... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 OK - z racji natury oraz zawodu - cierpliwości mi nie brakuje Czekam & dziękuję ! Mamy odpowiedź z FHI - jest O.K. Innymi słowy mozna samochód objąć akcją. Ponieważ jednak temat ten dotyczy wyłacznie wersji US brak jest aktualnie tak części, jak i procedur. Innymi słowy - proszę o przesłanie numeru VIN raz Pańskich danych kontaktowych do Działu Technicznego mailem. Na tej podstawie DT zamówi potrzebne części. Po ich otrzymani skontaktuje się z Panem w celu uzgodnienia miejsca wykonania usługi i przekazania tam też części. Natualnie może Pan w mailu zacytować niniejszą wypowiedź :wink: Pozdrowienia Tak zrobię, dziękuję! -- 16 mar 2012, o 11:02 -- Czy ktos może podrzucić mi adres emaila do Działu Tech? Bo na profilu jest tylko PW - a wysłane przeze mnie PW jest nieprzeczytane. Dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Ja też poproszę o maila do DT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Proszę Dyrekcję o odp.: Czy dla wersji US potrzebne jest potwierdzenie od amerykańskiego Dilera, że konkretny VIN podlega akcji naprawczej? Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Marca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Czy ktos może podrzucić mi adres emaila do Działu Tech? informację proszę wysłac na adres : centrala@subaru.pl z dopiskiem " Dział Techniczny". Czy dla wersji US potrzebne jest potwierdzenie od amerykańskiego Dilera, że konkretny VIN podlega akcji naprawczej? Odpowiedź wyżej w tym samym wątku: Co do numerów nie objętych akcją ze względu na miejsce sprzedaży samochodu ( = podlegające odpowiedniemu zakresowi numerów, wykluczone ze względu na lokalizację dealera ) podjęliśmy decyzję o przejęciu kosztów przez SIP. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Czy dla wersji US potrzebne jest potwierdzenie od amerykańskiego Dilera, że konkretny VIN podlega akcji naprawczej? Odpowiedź wyżej w tym samym wątku: Co do numerów nie objętych akcją ze względu na miejsce sprzedaży samochodu ( = podlegające odpowiedniemu zakresowi numerów, wykluczone ze względu na lokalizację dealera ) podjęliśmy decyzję o przejęciu kosztów przez SIP. Pozdrowienia Dziękuję. Pytam, bo ja dzwoniąc do ASO Koper, dostałem właśnie takie info, ze mam dostarczyć potwierdzenie od Dilera US, że mój konkretny VIN podlega akcji naprawczej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Dyrekcjo, dziękuję za maila, niezbędne informacje wysłane do DT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Dyrekcjo, ponawiam prośbę o dalsze instrukcje w sprawie mojego OBKa (o czym było wyżej). Wysłałem 2 maile na wskazany adres - reakcji jakiejkolwiek brak. Spieszę zatem donieść, że albo macie założony na mnie filtr antyspamowy albo centrala jest tak bezosobowa, że moje maile trafiają w niebyt, albo - czego prawdopodobieństwo rośnie codziennie - zostałem olany... Czekam cierpliwie na reakcję na akcję, nie zakładam póki co osobnego wątku odnośnie tej akcji serwisowej. Z pozdrowieniami - Maciej vel. Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Być może istotnie filtr troche zakłócił korespondencję. Odpowiedź została wysłana w dniu 16.04 - de facto potwierdzając w pełni moją opinię : proszę o udanie się do najbliższego ( najbardziej sympatycznego ? ) serwisu autoryzowanego w celu bezpłatnego sprawdznenia stanu wahaczy. Za opóźnienie ( niezależnie od przyczyn ) - przepraszam . Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Być może istotnie filtr troche zakłócił korespondencję.Odpowiedź została wysłana w dniu 16.04 - de facto potwierdzając w pełni moją opinię : proszę o udanie się do najbliższego ( najbardziej sympatycznego ? ) serwisu autoryzowanego w celu bezpłatnego sprawdznenia stanu wahaczy. Za opóźnienie ( niezależnie od przyczyn ) - przepraszam . Pozdrowienia Szanowna Dyrekcjo Dziękuję za pilny tryb odpowiedzi-o ile jest ona do mnie skierowana. Nieśmiało chciałem jednak odnieść się do kwestii zasadniczej-otóż w żadnej mierze moje zgłoszenie nie dotyczyło wahaczy (choć darowanemu "koniu" itd.). Przedmiotem moich zabiegań jest akcja serwisowa, o ktorej w moim pierwszym poście w tym wątku. Z pozdrowieniami- Maciej vel Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Sorry Jak ktoś kiedyś powiedział - pośpiech jest złym doradcą... Przekazałem mój monit do DT. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Sorry Jak ktoś kiedyś powiedział - pośpiech jest złym doradcą... Przekazałem mój monit do DT. Pozdrowienia Ponownie zwracam się do Dyrekcji z prośbą o wskazówki - co dalej z moją kwestią (post powyżej z 17 lutego, a chodzi o Recall ID # 82513 - STEERING:COLUMN, JUN 24, 2010 Model Affected: 2010 Subaru Outback) Nie będę pisał, że nieśmiało, bo to - owszem - niezły bajer i sposób na nawiązanie kontaktu ale ja chciałbym już czegoś konkretnego się dowiedzieć. "TAK", "NIE", "ZA TRZY MIESIĄCE" są wartościowymi odpowiedziami (każda na swoją miarę) ale czekanie na którąkolwiek z nich jest jak niezasłużone lizanie witryny sklepu cukierniczego... Czekam. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Ponownie zwracam się do Dyrekcji z prośbą o wskazówki - co dalej z moją kwestią (post powyżej z 17 lutego, a chodzi o Recall ID # 82513 - STEERING:COLUMN, JUN 24, 2010 Model Affected: 2010 Subaru Outback) Dzień dobry, Profilaktyczna wymiana „zwijacza” nie może zostać wykonana bezpłatnie przez nasz serwis. Usługę taką użytkownik samochodu może zlecić Autoryzowanej Stacji Obsługi Subaru, jako naprawę płatną. Jednocześnie właściciel samochodu może zwrócić się z wnioskiem do sprzedawcy, od którego nabył samochód o zwrot poniesionych kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Ponownie zwracam się do Dyrekcji z prośbą o wskazówki - co dalej z moją kwestią (post powyżej z 17 lutego, a chodzi o Recall ID # 82513 - STEERING:COLUMN, JUN 24, 2010 Model Affected: 2010 Subaru Outback) Dzień dobry, Profilaktyczna wymiana „zwijacza” nie może zostać wykonana bezpłatnie przez nasz serwis. Usługę taką użytkownik samochodu może zlecić Autoryzowanej Stacji Obsługi Subaru, jako naprawę płatną. Jednocześnie właściciel samochodu może zwrócić się z wnioskiem do sprzedawcy, od którego nabył samochód o zwrot poniesionych kosztów. ...czyli Dyrekcja - co innego, DZIAŁ TECHNICZY - co innego... Bądź tu mądry... Dr. Jekyll i Mr. Hyde? Póki co - wszystko mi działa. Z serdecznymi pozdrowieniami - Fala Od 16 lat fan marki. Poważnie!... PS: może oliweczki...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 ...czyli Dyrekcja - co innego, DZIAŁ TECHNICZY - co innego...Bądź tu mądry... Jak Pan słusznie ( wcześniej) zauważył, moja odpowiedź dotyczyła tematu wątku, nie Pańskiego pytania. Za błąd raz jeszcze przepraszam. Jednocześnie oznacza to jednak, że odpowiedzi na różne pytania jak najbardziej mogą być różne :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Jasne. Dziękuję za doprecyzowanie i - wzajemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Że tak kotleta odgrzeję...... Czyli jak auto jest w Polsce od 2008 r. (produkcja 2006 r.) a ja drugim właścicielem w naszym kraju.... To się łapię czy nie? Na bank pierwszy właściciel - ten w Polsce w "akcji" udziału nie brał a do kraju zakupu jechać się z taką pierdołą ni jak się nie opłaca pozdrawiam Marcin Edyta: Nie było pytania ....... Jak zwykle w moim przypadku się okazało iż umiejętność czytania ze zrozumieniem ma kolosalną przyszłość Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez obcy17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się