citan Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Akurat ten miał drewno w ładowni. Ja wiem, że ludziska twierdzą, że BRZ jest wolny i nie ma mocy, ale bez przesady. Czy ktoś w końcu rozwiązał problem gumowych dywaników dla BRZta? Te fabryczne są tak delikatne, że zamiast dawać ochronę, to je trzeba chronić przed wodą. Jedyne, co znalazłem to jakieś zestawy na aliexpress, gdzie przesyłka kosztuje więcej niż same dywaniki. :/ Edytowane 2 Lutego 2016 przez citan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Czy ktoś w końcu rozwiązał problem gumowych dywaników dla BRZta? Te fabryczne są tak delikatne, że zamiast dawać ochronę, to je trzeba chronić przed wodą. Jedyne, co znalazłem to jakieś zestawy na aliexpress, gdzie przesyłka kosztuje więcej niż same dywaniki. :/ Sprawdz weathertech albo maxspider czy cos takiego. Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 W zeszłym roku napisałem że BRZ automat to porażka w porównaniu do manuala... w zdania nie zmieniam, jak BRZ to tylko manual ale w sumie automatem też coś tam się da pobawić Filmik z ubiegłego tygodnia, szkoda że nie miałem więcej czasu na zaprzyjaźnienie się ze sprzętem i była zabawa "z marszu". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 To skrzydło ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 CIekawe kto wpadl na pomysl automatu do jazd w sjs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 To skrzydło ... Nie ma wpływu na osiągi CIekawe kto wpadl na pomysl automatu do jazd w sjs Dokładnie, w sumie to podobne pytanie zadałem... "ponieważ automatem jest łatwiej jeździć" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Dokładnie, w sumie to podobne pytanie zadałem... "ponieważ automatem jest łatwiej jeździć" może nie tyle łatwiej, co wygodniej, ale rzeczywiście pomysł dość... dziwny tym bardziej, że podejrzewam, że 90% BRT'ów sprzedawanych jest z manualną skrzynią biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 BRZ w SJS jest uzywany glownie do driftu, wiec pewnie ludziom latwiej sie polapac w tym jak nie ma manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Po zatankowaniu Ultimate 100+ stwierdzam, ze czuc wyrazna roznice, przede wszystkim przy nizszych do srednich obrotow jest bardziej zwawy ale jadac teraz duzo w deszczu doszedlem do wniosku, ze jak przyjdzie czas na wymiane hamulcow (pewnie niedlugo), to wejda dziurkowane/rowkowane tarcze. Bo to jest glupie uczucie jak chcesz hamowac, a w pierwszej chwili niewiele sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 ale jadac teraz duzo w deszczu doszedlem do wniosku, ze jak przyjdzie czas na wymiane hamulcow (pewnie niedlugo), to wejda dziurkowane/rowkowane tarcze. Bo to jest glupie uczucie jak chcesz hamowac, a w pierwszej chwili niewiele sie dzieje Oficjalnie są tylko takie http://www.sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/26100AS000.html. Dziurkowane to już nielegal. Ja celuję bardziej w http://www.sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/ST20310ASXXX.html. W hamulcach wymienię tylko klocki na inne. Po zatankowaniu Ultimate 100+ stwierdzam, ze czuc wyrazna roznice, przede wszystkim przy nizszych do srednich obrotow jest bardziej zwawy Aral 102 - ciszej, szybciej i mniej grzeje się olej. Oraz przejście dołka momentu przy około 3500 obr mniej odczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 wejda dziurkowane/rowkowane tarcze. Outlaw ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 ale jadac teraz duzo w deszczu doszedlem do wniosku, ze jak przyjdzie czas na wymiane hamulcow (pewnie niedlugo), to wejda dziurkowane/rowkowane tarcze. Bo to jest glupie uczucie jak chcesz hamowac, a w pierwszej chwili niewiele sie dzieje Oficjalnie są tylko takie http://www.sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/26100AS000.html. Dziurkowane to już nielegal. Ja celuję bardziej w http://www.sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/ST20310ASXXX.html. W hamulcach wymienię tylko klocki na inne. Po zatankowaniu Ultimate 100+ stwierdzam, ze czuc wyrazna roznice, przede wszystkim przy nizszych do srednich obrotow jest bardziej zwawy Aral 102 - ciszej, szybciej i mniej grzeje się olej. Oraz przejście dołka momentu przy około 3500 obr mniej odczuwalne. Nie do końca... STI-owe nie maja homologacji na EU. Ale np takie EBC już maja miałem tez w Spec.B, z atestem dopuszczenia do ruchu, działały bardzo przyzwoicie! Oj tam zaraz autloł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Ciekawe jest, że w Subarce nacinane i nawiercane EBC wyły i huczały a innym aucie nacinane są ciche. Do normalnej jazdy gładkie tarcze w zupełności wystarczają, lepiej to wydać na klocek typu DS2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ciekawe jest, że w Subarce nacinane i nawiercane EBC wyły i huczały a innym aucie nacinane są ciche. moje troszke buczaly (takie delikatne "wrrrrrr") podczas normalnej jazdy, jak bylo ostrzej i sie rozgrzaly to piszczaly jak rajdowe Do normalnej jazdy gładkie tarcze w zupełności wystarczają, lepiej to wydać na klocek typu DS2500 Niby tak, ale tak jak mowie, w deszczu jest niefajnie jak na autostradzie w pierwszej chwili nie chce hamowac i trzeba deptac "na dwa razy" :? Pewnie kwestia dlugich odcinkow bez hamowania, podczas ktorych woda osiada na tarczach...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Niby tak, ale tak jak mowie, w deszczu jest niefajnie jak na autostradzie w pierwszej chwili nie chce hamowac i trzeba deptac "na dwa razy" :? Pewnie kwestia dlugich odcinkow bez hamowania, podczas ktorych woda osiada na tarczach...? Nigdy w życiu. Seryjne klocki i tarcze bardzo szybko uzyskują właściwą temperaturę pracy. Miałem to samo. Pomogło płukanie układu hamulcowego nowym płynem i zalanie płynem o wyższej temperaturze pracy. Nawet nie chcesz wiedzieć jaka maź wypłynęła z układu hamulcowego. 600 zł i będzie Pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Niby tak, ale tak jak mowie, w deszczu jest niefajnie jak na autostradzie w pierwszej chwili nie chce hamowac i trzeba deptac "na dwa razy" :? Pewnie kwestia dlugich odcinkow bez hamowania, podczas ktorych woda osiada na tarczach...? Nigdy w życiu. Seryjne klocki i tarcze bardzo szybko uzyskują właściwą temperaturę pracy. Miałem to samo. Pomogło płukanie układu hamulcowego nowym płynem i zalanie płynem o wyższej temperaturze pracy. Nawet nie chcesz wiedzieć jaka maź wypłynęła z układu hamulcowego. 600 zł i będzie Pan zadowolony Też bym obstawał konieczność wymiany płynu a nie winne gładkie tarcze. Mokro, sucho musi hamować przy pierwszym kopnięciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Hmmmm czyli deszczowe warunki powoduja tylko niewlasciwa temperature ukladu hamulcowego i stad taki efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Raczej takiego wniosku nie wyciągałbym z naszych wypocin ale w jakimś stopniu też ale nie determinującym - chyba, że jedziesz wolno po dużych kałużach albo w błocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Ale to musi miec jakis zwiazek z mokrymi warunkami, bo normalnie na sucho hamuje bardzo dobrze. W miescie jak jest mokro tez, albo jak czesto hamuje (np. zwykla polna droga). Nie hamuje jedynie wtedy gdy pada deszcz i przez dluzszy czas jade na tempomacie i musze nagle zahamowac. Wtedy pierwsze hamowanie nie daje praktycznie nic i dopiero jak odpuszcze i zahamuje jeszcze raz to dziala. Alternatywnie jak nacisne mocniej to po chwilce zaczyna hamowac, ale z opoznieniem i wiekszym wigorem niz by sie tego mozna spodziewac Nie wiem, mam teraz 50.000km, pewnie przy nastepnym przegladzie i tak beda hamulce do wymiany wiec zaloze od razu ebc bo i tak taki mialem plan... Edytowane 16 Lutego 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ale to musi miec jakis zwiazek z mokrymi warunkami, bo normalnie na sucho hamuje bardzo dobrze. W miescie jak jest mokro tez, albo jak czesto hamuje (np. zwykla polna droga). Nie hamuje jedynie wtedy gdy pada deszcz i przez dluzszy czas jade na tempomacie i musze nagle zahamowac. Wtedy pierwsze hamowanie nie daje praktycznie nic i dopiero jak odpuszcze i zahamuje jeszcze raz to dziala. Alternatywnie jak nacisne mocniej to po chwilce zaczyna hamowac, ale z opoznieniem i wiekszym wigorem niz by sie tego mozna spodziewac Nie wiem, mam teraz 50.000km, pewnie przy nastepnym przegladzie i tak beda hamulce do wymiany wiec zaloze od razu ebc bo i tak taki mialem plan... eee, a może ma to związek z tempomatem właśnie - "pierwsze" hamowanie nie zrywa go tak jak powinno, albo nie jest dość mocne, aby zerwać tempomat - w avce tak mam - "normalne" wciśnięcie hamulca przy załączonym tempomacie nie powoduje oczekiwanej reakcji - trzeba mocniej depnąć, aby zadziałało to poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Hmmmm czyli deszczowe warunki powoduja tylko niewlasciwa temperature ukladu hamulcowego i stad taki efekt? Opona Ci nie "czyma" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 @@mahu, to samo wystepuje bez tempomatu. Czynnikiem kluczowym jest dluzsza jazda po mokrym bez uzywania hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Zapowietrzony? A właściwie nagazowany płyn hamulcowe. Kiepskiej jakości płyny tak maja: kilkanasccie gwałtownych i mocnych hamowan i do wymiany. Wymien płyn hamulcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Też tak mieliście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Przeszedłem szeroko zakrojone konsultacje społeczne. Ale też bolało: taki mały, napęd tylko na tył, a bagażnik, a wsiada się i wysiada w sukience źle, itd. Jedyny negatywny komentarz spotkał mnie gdy w garażu Kocara, razem z Izką, oglądaliśmy BRZeta. Wtedy to usłyszałem: jak ty w nim będziesz wyglądać? Później dowiedziałem się, że Iza wygląda lepiej Ale nie ma odwagi wyłączyć kontroli trakcji 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się