Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli mówimy o szkoleniu pierwszego stopnia, to bardzo chętnie. Bo z tego co widzę to WRXiarze już na II się umawiają i trzeba mieć I zrobione.

 

Dla BRZetów nie ma ani pierwszego stopnia ani drugiego. Jest stopień BRZ  ;)

Czyżby się miały wszystkie BRZty z Polski zjechać? Wszystkie 7 sztuk?  :huh:

 

Będzie kawiorowo  ;)

Liczę chociaż na 5 sztuk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm patrząc na przedni zderzak można mieć wrażenie jakby się przesadziło trochę z promilami, cały świat zaczyna falować....

 

No ale dodatkowe 5KM.... mieć a nie mieć :D

Edytowane przez wielkopolanin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ze tego artykulu nie znalazlem wczesniej, ale autor po prostu trafia w sedno. DOKLADNIE o to chodzi, wyjal mi te slowa z ust. Od dzis to bedzie go-to lektura dla kazdego malkontenta:

 

http://jalopnik.com/the-scion-fr-s-is-now-the-toyota-86-like-it-should-have-1765447611?rev=1458217865433&utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_source=jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow 

 

 

We’ve all become so jaded by this current age of insane performance. We expect everything to have 400 horsepower at bare minimum, to crack the 0-60 mph run in no more than four seconds. Nobody has to earn their speed anymore. Nobody has to know how to actually drive, either, thanks to the array of electronic nannies that will sort everything out for us. If cars like that are the cheap but unhealthy fast foods of the car world — the McSportsCar, if you will — then the BRZ is the slow food, small plate restaurant where you take your time and eat something from a local farm. (...)

While you have to push it to be fast, it always wants to be pushed, abused even. It can live at those high RPMs just fine. Zero to 60 mph arrives in who gives a shit. (...)

It’s an honest car. Refreshingly honest. Below the gear shifter, there are two buttons: one that switches off traction control, and one that switches off stability control.

That’s it. There is no “sport mode” button, no menu where you can adjust every aspect of the car’s “dynamics.” The BRZ knows what it is and makes no apologies. It doesn’t need gimmicks to make you happy. (...)
The best thing about the BRZ wasn’t even the handling, though; it was the way the car, as a whole, made me feel. I looked forward to driving it. I made excuses so I could be in it. I tackled every back road on my extended list of great back roads, and the BRZ never let me down. Best part was, I could hammer it as hard as I wanted.

This is a car you never have to hold back — you never have to search for a road where you can open it up because you can open it up almost anywhere. The BRZ is fun at 60 and 70 mph the way a supercar is approaching 150. (...)

Then again, more and more the BRZ feels like the antidote to everything enthusiasts complain about when it comes to modern cars. Everything’s getting too fat? This one’s pretty light. Not enough manuals anymore? This one has a great stick. Too expensive? Starting price is just under $26,000; $30,285 as loaded like this Series.Blue. Fake engine noise? Here it’s real and it’s fantastic. Electric steering sucks? They nailed it pretty good here. Turbos are ruining everything? Hey, this one waves its NA flag proudly.

Car companies don’t listen to enthusiasts? The BRZ exists.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ktoś nie ma dywaników na zimę, to polecam brać te z allegro bo pewnie szybko się nie pojawią znowu, a przy tym kursie USD to cena okazyjna ;)

 

http://allegro.pl/dywaniki-z-tworzywa-3d-gt86-subaru-brz-scin-frs-i6057798913.html

 

http://allegro.pl/dywaniki-z-tworzywa-gt86-subaru-brz-scin-frs-i6057823191.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli mówimy o szkoleniu pierwszego stopnia, to bardzo chętnie. Bo z tego co widzę to WRXiarze już na II się umawiają i trzeba mieć I zrobione.

 

 

Dla BRZetów nie ma ani pierwszego stopnia ani drugiego. Jest stopień BRZ  ;)

Czyżby się miały wszystkie BRZty z Polski zjechać? Wszystkie 7 sztuk?  :huh:

 

Będzie kawiorowo  ;)

 

Liczę chociaż na 5 sztuk.

Ja jeszcze już kilka razy musiałem zrezygnować z potwierdzonego wcześniej terminu, ale moze tym razem by sie udało jakoś dopasować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś tak zbiorczo wyszło. :)

 

 

 

Koledzy z wątku o STI umawiają się na spota połączonego ze szkoleniem w SJS. Może my też? Hm? W każdym bądź razie ja jestem na tak.
 

To byłby dobry powód wybrać się na szkolenie. :)

 

 

 

Taka... gra słów
 

Życie. :)

 

Ale przejechałem się +/- 400km do Rzeszowa, i na autostradzie daje radę. Nie mogę się nadziwić, że przy tylu informacjach,wrażeniach (samych pozytywnych, ale w dużej ilości) z jazdy, w ogóle nie męczy.

 

 

 

znalazłem informacje, że będzie nowa kierownica z przyciskami do radia, pogrzebałem i....

 

Guziki, a fe! Zawsze się bałem, że się pogubię, i gdzie jej do Nardi.

 

 

 

jeśli ktoś nie ma dywaników na zimę, to polecam brać te z allegro bo pewnie szybko się nie pojawią znowu, a przy tym kursie USD to cena okazyjna
 

Dziękuję za informację, na zimówkach mi zależało, bo ten fabryczny papierek pod buty już zaczął się niszczyć.

 

 

 

czy takie cos bedzie pasowac w miejsce fabrycznego radia ?

To chyba @@Izotom,  ma wypaśne radio na Androidzie, może porozmawiaj z nim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

czy takie cos bedzie pasowac w miejsce fabrycznego radia ?

 

http://www.gms.pl/pl/_sp/172/

 

Seb

 

Wymiar panela radia musi być 100x200 mm. Typowy 2DIN ma 100x178 mm. Mi podpasowało radyjko Erisina (model 9603A) dedykowane Toyocie Auris, GT86 itd. Jedyne co musiałem poszukać extra to przejściówka do złącza AUX, USB, modem 3G i mikrofon do telefonu. Acha i uchwyt mocowania w konsoli będzie inny niż seryjnego radia z BRZeta.

Czyli:

 

SJS BRZspecgruppe:

 

1. super_bolek

2. IzoTom

3. Primi

4. citan

 

I nie wymiękać  ;)  Dzwonię do SJS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wiem że by nie było "koszernie" ale jak będzie problem z ilością ludzi na RWD to może się zastanówcie czy nie podłączyć forumowiczów w Bawarkach :rolleyes:  

ryzykowny pomysł - na forum już jest wątek o wyższości skody nad subaru - możliwe, że po takim spotkaniu będzie trzeba założyć nowy, o wyższości BMW nad subaru :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie, wiem że by nie było "koszernie" ale jak będzie problem z ilością ludzi na RWD to może się zastanówcie czy nie podłączyć forumowiczów w Bawarkach :rolleyes:  

ryzykowny pomysł - na forum już jest wątek o wyższości skody nad subaru - możliwe, że po takim spotkaniu będzie trzeba założyć nowy, o wyższości BMW nad subaru :ph34r:

 

 

Eeee, nie sądzę. Nie widzę problemu żeby dołączyli do nas właściciele innych RWD z tego Forum. Może być fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Hej,

 

czy takie cos bedzie pasowac w miejsce fabrycznego radia ?

 

http://www.gms.pl/pl/_sp/172/

 

Seb

Wymiar panela radia musi być 100x200 mm. Typowy 2DIN ma 100x178 mm. Mi podpasowało radyjko Erisina (model 9603A) dedykowane Toyocie Auris, GT86 itd. Jedyne co musiałem poszukać extra to przejściówka do złącza AUX, USB, modem 3G i mikrofon do telefonu. Acha i uchwyt mocowania w konsoli będzie inny niż seryjnego radia z BRZeta.

 

Czyli:

SJS BRZspecgruppe:

1. super_bolek

2. IzoTom

3. Primi

4. citan

I nie wymiękać ;) Dzwonię do SJS.

Też mi odpisali ze bardziej z Toyoty ce4kt2. Jest 200x100. Masz mozliwosc przeslania fotki gniazd z tylu fabrycznego radia?

 

Kiedy to upalanie brzdetów ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie, wiem że by nie było "koszernie" ale jak będzie problem z ilością ludzi na RWD to może się zastanówcie czy nie podłączyć forumowiczów w Bawarkach  :rolleyes:  

ryzykowny pomysł - na forum już jest wątek o wyższości skody nad subaru - możliwe, że po takim spotkaniu będzie trzeba założyć nowy, o wyższości BMW nad subaru  :ph34r:

 

 

 

Hm... widzę że nie uszło uwadze... byśmy nie przyjeżdżali nowymi konstrukcjami tylko padakami sprzed dwóch dekad z hakiem, silnikami po 300tys. przelotu na gazie, o 70+ koni słabszymi i do tego na łysych oponach.. więc bez obaw  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z Irkiem Dancewiczem z SJS i jest fajny, jedyny wolny termin: 08.04.16r. Musimy podjąć decyzję do tego poniedziałku bo jest walka o terminy szkoleń. Koszt całości to 4500 zł netto (5 535 zł brutto). Ilość maksymalna aut to 10 sztuk. Oczywiście im mniej aut tym więcej jeżdżenia ale i też wyższe koszty. Zdecydowanym wyślę nr mojego konta do wykonania wpłat. Przy braku frekwencji różnicę dopłacicie mi na miejscu. Jak tylko dostanę program - chociaż jest ona dostępny na stronie SJS i możemy go zmodyfikować pod nasze widzimisie (w granicach rozsądku i czasu) - to zaraz umieszczę go na Forum.

Zapraszam bo miejsce fajne, ludzie kompetentni i zajebiste auta dojące kupę emocji i frajdy!

Oczywiście posiadacze innych aut RWD, zwłaszcza tych zajebistych sprzed 20 lat, a będących na Forum, niech też się zapisują.

Będzie dużą frajdą spotkać się w tak zacnym gronie.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli mówimy o szkoleniu pierwszego stopnia, to bardzo chętnie. Bo z tego co widzę to WRXiarze już na II się umawiają i trzeba mieć I zrobione.

 

Dla BRZetów nie ma ani pierwszego stopnia ani drugiego. Jest stopień BRZ  ;)

 

A ok. :D Widzę wstępny termin też już jest, w takim razie IN. Ile trwa takie szkolenie w przybliżeniu?

 

3NQVi.gif

 

 

Może rzucić info na gt86klub i dołączyć toyotki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...