Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Może dlatego że w takim aucie jak BRZ możesz jechać na 100% jego możliwości, na limicie i jest on przy tym przewidywalny i przyjazny.

 

Jazda na limicie Ferrari czy GTRem? Nawet Impreza tak nie jeździłem bo brakuje jajek.

 

Dziwne ale wolniej nie zawsze znaczy mniej fajnie, dziwne to strasznie ale sie tej filozofii odnajduje bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie dlatego do STi mnie juz nie ciagnie :) stary sie robie i jajka mniejsze hehe

Kazdy nastepny model mial szersze opony i limit mozliwosci przestawiony wyzej.

Zdecydowanie juz tak wysokiego limitu nie potrzebuje.

Stad rozwazam RS bo mala roznica w cenie miedzy brZ (vs sti). Pytanie tylko czy potrzebuje RS's...

Trzeba sie wybrac na probna jazde brz'tem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was jeździ jeszcze na seryjnych oponach?

W różnych warunkach jeździłem (i na serii i na zimówkach), opisywałem już swoje wrażenia w tym wątku, ale wczorajsze 100+ km w ciągłym deszczu i stojącej wodzie nauczyły mnie jeszcze więcej respektu. Tył potrafił uciec przy niewielkich prędkościach i bardzo spokojnej jeździe, np. po łuku. Reagująca za późno kontrola trakcji w takich momentach głównie przeszkadzała (pierwszy raz miałem taką sytuację, że włączona kontrola trakcji sobie nie radziła, bo do tej pory natychmiast zabijała wszelką zabawę). Bez założonej kontry mogło być różnie. W takich warunkach na seryjnych oponach naprawdę trzeba było się skupić. Ruszanie wymagało cierpliwości, a każdorazowe osiągnięcie 60km/h na 2. biegu oznaczało odjazd tylnej osi w nieznanym kierunku.  :D Żaden ze mnie rajdowiec, więc możecie mieć zupełnie inne wrażenia, ale jeżeli ciągle macie seryjne opony i dużo wody, to uważajcie proszę.  :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma większego znaczenia jakie opony - tzn. przy jeździe na co dzień, przy normalnych oponach. Radzę obniżyć ciśnienie z tyłu gdzieś do 1,9 - 2,0 bara. Powinno być lepiej ale i tak przy dodaniu gazu w zakręcie tył odjedzie. Na mokrym trzeba drastycznie zmienić styl prowadzenia BRZeta. Ale tragedii nie ma, co najwyżej 15 minut dłużej będzie trwało przejechanie 100 km.

Ja jestem bardzo zadowolony z działania kontrolo trakcji: nie należy reagować, a jak już to szybciej niż kontrola trakcji i nie agresywnie.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie muszę w końcu pojeździc dłuzej tym BRZetem, bardzo mi się podoba, co piszecie.

Po 10 latach troche mnie już nudzi ta idealna stabilność i efektywność uturbionych Subaru 4x4, hehe :-)

W efekcie rzadko korzysta się z ich możliwości, bo przytrzymanie gazu dłużej niż 2-3s to od razu kryminał, a mimo to nadal niewiele się z autem dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was jeździ jeszcze na seryjnych oponach?

W różnych warunkach jeździłem (i na serii i na zimówkach), opisywałem już swoje wrażenia w tym wątku, ale wczorajsze 100+ km w ciągłym deszczu i stojącej wodzie nauczyły mnie jeszcze więcej respektu. Tył potrafił uciec przy niewielkich prędkościach i bardzo spokojnej jeździe, np. po łuku. Reagująca za późno kontrola trakcji w takich momentach głównie przeszkadzała (pierwszy raz miałem taką sytuację, że włączona kontrola trakcji sobie nie radziła, bo do tej pory natychmiast zabijała wszelką zabawę). Bez założonej kontry mogło być różnie. W takich warunkach na seryjnych oponach naprawdę trzeba było się skupić. Ruszanie wymagało cierpliwości, a każdorazowe osiągnięcie 60km/h na 2. biegu oznaczało odjazd tylnej osi w nieznanym kierunku.  :D Żaden ze mnie rajdowiec, więc możecie mieć zupełnie inne wrażenia, ale jeżeli ciągle macie seryjne opony i dużo wody, to uważajcie proszę.  :idea:

Ja ciągle mam seryjne opony. Na razie nie mam zastrzeżeń ale ciągle delikatnie i tylko po suchym. Auto jeżdżone tylko w słoneczku. Mam nadzieje jeszcze pojedźić w tym roku i dociągnąć do 4kkm i wymiany oliwy. Na razie zgarażowane ze względu na pogodę.

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ktoś z Was jeździ jeszcze na seryjnych oponach?

W różnych warunkach jeździłem (i na serii i na zimówkach), opisywałem już swoje wrażenia w tym wątku, ale wczorajsze 100+ km w ciągłym deszczu i stojącej wodzie nauczyły mnie jeszcze więcej respektu. Tył potrafił uciec przy niewielkich prędkościach i bardzo spokojnej jeździe, np. po łuku. Reagująca za późno kontrola trakcji w takich momentach głównie przeszkadzała (pierwszy raz miałem taką sytuację, że włączona kontrola trakcji sobie nie radziła, bo do tej pory natychmiast zabijała wszelką zabawę). Bez założonej kontry mogło być różnie. W takich warunkach na seryjnych oponach naprawdę trzeba było się skupić. Ruszanie wymagało cierpliwości, a każdorazowe osiągnięcie 60km/h na 2. biegu oznaczało odjazd tylnej osi w nieznanym kierunku. :D Żaden ze mnie rajdowiec, więc możecie mieć zupełnie inne wrażenia, ale jeżeli ciągle macie seryjne opony i dużo wody, to uważajcie proszę. :idea:

Ja ciągle mam seryjne opony. Na razie nie mam zastrzeżeń ale ciągle delikatnie i tylko po suchym. Auto jeżdżone tylko w słoneczku. Mam nadzieje jeszcze pojedźić w tym roku i dociągnąć do 4kkm i wymiany oliwy. Na razie zgarażowane ze względu na pogodę.
Nie słyszysz takiego cichego płaczu dochodzacego z garażu? ;)
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w dobrym stanie?! Coś zepsuł?  ;)

 

"expectation management" - wole wpierw twierdzic, ze stan jest dobry, zeby potem zaskoczyc stanem idealnym :mrgreen:

 

Ale serio, Rascal wlasnie wkroczyl w wiek dorosly, skonczyl trzy latka i w sumie - gdbyby nie czynniki zewnetrzne - to bym go jeszcze trzymal ;) Zaraz skrobne ogloszenie w K/S...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wole wpierw twierdzic, ze stan jest dobry, zeby potem zaskoczyc stanem idealnym

 

Nie bądź taki skromny. Przecież wiadomo skąd, od kogo to auto pochodzi :)  i na pewno zaniedbane nie jest. Jakbym miał brać używanego BRZeta, to od Ciebie w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@chojny, nooo. Przecież nie może nas ubyć w wątku o BRZecie. Nie daj się prosić  :rolleyes:  

 

6 samochód w domu... zoui mnie zabije  :biglol:

 

Jak e30 nie będzie się już nadawało do zabawy to zamienimy na BRZta  ;)

 

Patrząc na statystyki jestem na 3 miejscu pod względem aktywności w tym temacie... przypadek?   :P

Przecież Admin nie kupuje auta, tylko mówi które jest jego, więc nie wiem w czym problem  ;)

 

 

:huh:

 

Tego punktu regulaminu nie braliśmy pod uwagę, zaraz wrzucam na moderatorskie pod głosowanie  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...