Kajek Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Ten do smarczenia idealny. Natomiast felgi mają takie ET,że przy 175 są o 1 cm za szerokie bo włażą na wahacz... Ponieważ mam do wymiany sprzęgło - ciekawa obserwacja - na 5 biegu z zapiętym tyłem tak od 3 tys obrotów zaczyna się ślizgać.Na samym przodzie objawów nie ma a pojawia się jak justy dociąży się 120 kg .Czyli całkiem spory opór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Natomiast felgi mają takie ET,że przy 175 są o 1 cm za szerokie bo włażą na wahacz... TO jest norma mnie się nie udało zmieścić większych opon niż 175 przy jakieś ludzkiej wysokości i twardym zawiasie. Weś przelicz na jakimś kalkulatorze jakie 165 mniejsze wejdą i wsio Być może 185 na 45 wejdą, ale czy z tyłu na wł napędzie nie będzie obcierać? Nie wiem czy zauważyłeś, ale jak się włącza napęd tylna oś przesuwa się o cm albo 2 do przodu, warto to wiedzieć przy doborze opon Plus przy 185 to już pewnie nie ma jazdy 100 i później nic Co do migomatu to szukam, czegoś taniego bardzo aby posmarkać sobie np rozpórki, czy jakąś klateczkę wzmacniającą kastę. Bo w dobrym terenie na 2 albo 3 kołach kasta się wygina jak by ją murzyn brał od tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Z tym murzynem to prawda - u mnie sam otwiera się bagażnik i prawe drzwi . A masz do czego smarkać tą klateczkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 u mnie sam otwiera się bagażnik i prawe drzwi .NIe to u mnie tylko skrzypi plus czuć różnice z otwartym i zamkniętym szyberdachem. Naoglądałem się trochę japońskich stron i mam kilka pomysłów plus nieśmiertelna mechanika techniczna mi pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Mnie analiza potencjalnych wydatków podpowiada,że taniej będzie auto zmienić.Ale czym wtedy do lasu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Mnie analiza potencjalnych wydatków podpowiada,że taniej będzie auto zmienić.Ale czym wtedy do lasu ?Ja już w sumie justy jeżdżę 4-5 lat i żadne inne auto mi nie podchodzi. A jeździłem trochę innymi autami tej klasy jak i dużo nowszymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 posmarkać sobie np rozpórki, czy jakąś klateczkę wzmacniającą kastę To może mi auto tak gania jak tramwaj z powodu luzów :?: :roll: W końcu 18-tkę w tym roku kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 To może mi auto tak gania jak tramwaj z powodu luzów W jakim sensie lata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Tak skacze na boki....jakby z toru na tor - ale nie cała justy tylko buda jedzie prosto a spód przeskakuje (i wraca ) równolegle w lewo lub prawo. I nie na gładkiej nawierzchni,tylko na wzdłużnych bruzdach.Taki kic-kic robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Tak skacze na boki....jakby z toru na tor - ale nie cała justy tylko buda jedzie prosto a spód przeskakuje (i wraca ) równolegle w lewo lub prawo.I nie na gładkiej nawierzchni,tylko na wzdłużnych bruzdach.Taki kic-kic robi... Jaki przebieg? Wymieniałeś coś w zawieszeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Tak skacze na boki....jakby z toru na tor - ale nie cała justy tylko buda jedzie prosto a spód przeskakuje (i wraca ) równolegle w lewo lub prawo. I nie na gładkiej nawierzchni,tylko na wzdłużnych bruzdach.Taki kic-kic robi... Sworznie wahaczy sprawdź. A potem tuleje metalowo-gumowe i reszte luzów. Ale ja bym stawiał na sworznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Nic nie wymieniałem,nic nie zgubiłem,badania przechodzi i nic nie stuka.Może przy 4x4 czuć jak się tylny dyfer napina.Te rozpórki mnie zaintrygowały.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Tak skacze na boki....jakby z toru na tor - ale nie cała justy tylko buda jedzie prosto a spód przeskakuje (i wraca ) równolegle w lewo lub prawo. I nie na gładkiej nawierzchni,tylko na wzdłużnych bruzdach.Taki kic-kic robi... Sworznie wahaczy sprawdź. A potem tuleje metalowo-gumowe i reszte luzów. Ale ja bym stawiał na sworznie. déj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 No tak,ale tym razem przez te twoje rozpórki mnie nawiedziło.. Sorry ,ale czytam i kwicze..... http://www.fsoptk.pl/forum2/ Nie żebym się nalewał ,ale siedlce i białystok rzondzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 No tak,ale tym razem przez te twoje rozpórki mnie nawiedziło.. Się uczepiłeś no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Wiem,że te rzeczy o których pisaliście sprawdzić muszę i powinienem wymienić.Ale jak zrobie to te rozpórki sobie machne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Wiem,że te rzeczy o których pisaliście sprawdzić muszę i powinienem wymienić.Ale jak zrobie to te rozpórki sobie machne A jakie? Bo jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Najpierw poszperam a później wysmarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Najpierw poszperam a później wysmarkam NA tył rozpórka jest banalna, ale jeśli tylko między kolumny amortyzatorów. Czy myślisz o czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Ale widzę,że rury ze szwem można używać ?? U mnie na 8 punktów mocowania klatki pewnie dobre są 2-3.... Fajne zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Ale widzę,że rury ze szwem można używać ?? Weś pisz po Polsku Bo ja nic nie rozumiem U mnie na 8 punktów mocowania klatki pewnie dobre są 2-3.... Korozja ma swoje plusy Auto zyskuje na przyspieszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Taaaa...jak zabiore się za wymiany to będzie miała jeszcze większe. Moja mała takiej ilości rur nie podźwignie - nawet mimo braków wagowych w karoserii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Subaru produkuje bardzo dzielne auta Może miejscami delikatne, ale dzielne potrafi bardzo dużo znieść przy odpowiednim traktowaniu. Konrad chyba może potwierdzić Ja tam czekam cały czas na powrót Konrada do marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaron Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Zgadza się. Mała Justynka może rzeczywiście wiele znieść ale nie cierpi wysokich krawężników. Niestety miałem ostatnio przykrość przywitać się z takim jednym konsekwencją czego był skrzywiony przedni wahacz, pęknięty stabilizator wzdłużny i felga. I wydawało się generalnie ze tylko tyle i koszta wygłupów będą niewielkie ale po naprawie i poskładaniu wszystkiego do kupy okazało się ze o ile prawa strona autka wyglada idealnie to lewa jest jakaś taka "rozjechana". Nic do siebie nie chce dobrze przylegać, kierunek, reflektor, zderzak, błotnik. Okazało się ze łamiący się wahacz pociągną ze sobą dość mocno stabilizator a ten naciągną lewą podłużnicę dobre dwa centy w dół i Justynka wygląda jak by miała niedowład lewej połowy twarzy. Niestety konieczna będzie wizyta na płycie i naciągnięcie ryjka nieco ku górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Aldaron, miałeś pecha, trafiłeś w newralgiczne miejsce. Ale nie ma co się przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się